Chrisillä on tänään 40v synttärit! Paljon onnea sinnepäin! 4 kymmen täynnä!
Vastaukset 9
- dark-j
Onnee onnettomalle pellelle. :)
- whaaat
Benoitistako puhut.. no huh-huh.. äijähän jaksaa painaa vielä ihan täysillä, harmi vaan, ettei WWE päästä miestä ansaitsemallensa tasolle. Ja Benoitilla on ehdottomasti tekniikkapaini parhaimmasta päästä, ellei jopa parasta koko WWE:ssä. Sedät jaksaa heilua...
- Hitman_
onko dark_j päässy uhma/kiukuttelu ikään? siltä ainaskin viimeaikoinen viestejen perusteellä näyttäis :P
- Badass
[sarcasm]eiks nii dark jii et toi chirs benoit on ihan perseestä? se ei tiiä mitää painist ja on vaa semmone onneton pelle, eiks NII?[/sarcasm]
- dark-j
Badass kirjoitti:
[sarcasm]eiks nii dark jii et toi chirs benoit on ihan perseestä? se ei tiiä mitää painist ja on vaa semmone onneton pelle, eiks NII?[/sarcasm]
voika tota paremmin sanoa? >.
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
...nyt se saavutti ÄIJÄN iän sitte.. *kjäh* ;D
- Fallen_Angel90
...vielä 10 vuotta kehässä ja eläkkeelle :)
- marko.räsänen
Onha itelläniki jo vähä sitä ikkee.
Benoit o tosi taitava kehäs,Ja mies ossaa olla näyttävä! Onnee onnee Benoit!- LOL.
Onnea vaan murhista...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511041- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36629- 41568
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318495- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441