Sattuisiko joku tietämään mukavaa perheystävällistä hotellia jostain Italian ja Ranskan rajan tienoilta. Esim. Ventimiglia, San Remo, Arma di Taggia jne. kävisivät. Trakoituksena ajella siinä Ranskan ja Italian puolella vähän ristiin ja rastiin. Meillä on kolme alle kouluikäistä lasta ja vanhemmat, joten pitäisi koko porukan mahtua samaan huoneistoon - tämä näyttäisi olevan hiukan haastavaa.
Ventimiglia, San Remo jne
2
586
Vastaukset
- Ericaoscar
Hei!
En tiedä oletko katsellut jo www.bed-and-breakfast.it sivustoa. Siellä on yleensä aika hyvä valikoima erilaisia majoituksia, myös huoneistoja. Olen itse käyttänyt sitä muutaman kerran majoituksen varaamiseen Italiassa, on toiminut ihan ok, yleensä yhteys suoraan majoituksen tarjoajaan. - eu01
Itsellani on kokemusta kolme vuotta sitten tehdystä matkasta. Suosittelen hotellit Ranskan puolella, niiden hintataso on selvästi edullisempi kuin Italiassa. Paras paikka on mielestäni Menton, ainoa kaupunki Italian ja Monacon välillä (unohtumaton kävely vuoristopolulla merenrantaa pitkin Mentonista Monacoon, on toki myös hyvät tiet ja junarata olemassa, jos ei jaksa kävellä).
Hotellimme oli http://www.cote.azur.fr/hotel_parisien-le-menton_21.htm - mutta niitä hotelleja on siellä tosi paljon, valitkaa mieltymyksenne mukaan, tässä koko valikoima: http://www.cote.azur.fr/hotels-ville_menton_france.htm?tr=1
Hyvää matkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3618046Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1572307Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60823- 64772
- 24755
- 55753
- 46736
- 10698
- 54676
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68643