seuraavan päivän ranneke

erkkilä

niin jos menisin vaikka nyt h poweriin ja ottaisin seuraavan päivän rannekkeen samantien niin Pääsisinkö kaikkiin laitteisiin silti sillä? ja jos en ja ostan nyt vaan vaikka tän päivän rannekkeen ja ennenkun se menee kiinni niin mitä maksais toisenpäivän ranneke, kamuni väittää että hän pääsi seuraavan päivän rannekkeella kaikkiin laitteisiin ja et seuraavan päivän rannake maksais kun sen ottais ennenkun sen menee kiin niin et se ois vaan 7e?

5

1831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jiii

      Käsittääkseni Powerpark ei myy rannekkeita samalla tavalla kuten esimerkiksi Särkänniemi (toisen päivän avain normaalia halvemmalla). Powerpark myy pelkästään yhden päivän rannekkeita, ei mitään "toisen päivän hupirannekkeita". Eli vaikka ostaisit rannekkeen viimeisinä huvipuiston aukiolotunteina, niin epäilen vahvasti että pääsisit ostamallasi rannekkeella seuraavana päivänä sisään. En edes usko, että Powerpark myisi seuraavalle päivälle rannekkeita... Jos näin olisi, niin Powerparkin nettisivuilla pitäisi lukea siitä.

      • ?????

        siis kelpaako esim. tänään 12 päivällä ostettu lippu poweriin huomennakin?


      • jesss

        eli siis jos ostaisin tänään rannekkeen niin pääsisin huomennakin sillä sisään?


      • Jiii
        jesss kirjoitti:

        eli siis jos ostaisin tänään rannekkeen niin pääsisin huomennakin sillä sisään?

        Ostit rannekeen heti aamusta tai minuutin ennen lippuluukun sulkemista, niin Powerparkin ranneke on voimassa vain sinä päivänä kun sen ostit, EI seuraavana päivänä. Jos tahdot seuraavana päivänä mennä Powerparkin huvipuistoon, sinun pitää ostaa uusi ranneke. Särkänniemessä toisen päivän rannekkeen saa noin 7-8€:n hintaan, mutta Powerparkissa ei... Ettei vain kaverisi puhuisi nyt väärästä huvipuistosta, koska Powerpark ei myy toisen päivän rannekkeita? Toki on mahdollista, että kaverisi käyntikerralla siellä oli joku erikoistapahtuma, jonka ansiosta ne myi toisen päivän rannekkeita halvemmalla, mutta en ole tällaisesta koskaan kuullutkaan...

        Eli Powerparkiin pitää jokaiselle päivälle ostaa uusi ranneke, joka on yli 130cm 27€...

        http://www.powerpark.fi/Finnish/prices.html


      • Jiii
        ????? kirjoitti:

        siis kelpaako esim. tänään 12 päivällä ostettu lippu poweriin huomennakin?

        Ostamasi ranneke kelpaa vain sinä päivänä kun sen ostit... En kertakaikkiaan vain ymmärrä mistä tämä käsitys on tullut, että samalla rannekeella pääsee seuraavanakin päivänä.
        Powepark myy huvipuistoon vain PÄIVÄrannekkeita, sisäänpääsylippuja ja laitelippuja... Eli joka päivälle pitää ostaa uusi ranneke/sisäänpääsylippu. Toisen päivän rannekkeita Powerpark ei myy ainakaan lippuluukkujen kautta...

        http://www.powerpark.fi/Finnish/prices.html


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      138
      1456
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1203
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1033
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe