seuraavan päivän ranneke

erkkilä

niin jos menisin vaikka nyt h poweriin ja ottaisin seuraavan päivän rannekkeen samantien niin Pääsisinkö kaikkiin laitteisiin silti sillä? ja jos en ja ostan nyt vaan vaikka tän päivän rannekkeen ja ennenkun se menee kiinni niin mitä maksais toisenpäivän ranneke, kamuni väittää että hän pääsi seuraavan päivän rannekkeella kaikkiin laitteisiin ja et seuraavan päivän rannake maksais kun sen ottais ennenkun sen menee kiin niin et se ois vaan 7e?

5

1835

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jiii

Käsittääkseni Powerpark ei myy rannekkeita samalla tavalla kuten esimerkiksi Särkänniemi (toisen päivän avain normaalia halvemmalla). Powerpark myy pelkästään yhden päivän rannekkeita, ei mitään "toisen päivän hupirannekkeita". Eli vaikka ostaisit rannekkeen viimeisinä huvipuiston aukiolotunteina, niin epäilen vahvasti että pääsisit ostamallasi rannekkeella seuraavana päivänä sisään. En edes usko, että Powerpark myisi seuraavalle päivälle rannekkeita... Jos näin olisi, niin Powerparkin nettisivuilla pitäisi lukea siitä.

• ?????

siis kelpaako esim. tänään 12 päivällä ostettu lippu poweriin huomennakin?

• jesss

eli siis jos ostaisin tänään rannekkeen niin pääsisin huomennakin sillä sisään?

• Jiii
        jesss kirjoitti:

eli siis jos ostaisin tänään rannekkeen niin pääsisin huomennakin sillä sisään?

Ostit rannekeen heti aamusta tai minuutin ennen lippuluukun sulkemista, niin Powerparkin ranneke on voimassa vain sinä päivänä kun sen ostit, EI seuraavana päivänä. Jos tahdot seuraavana päivänä mennä Powerparkin huvipuistoon, sinun pitää ostaa uusi ranneke. Särkänniemessä toisen päivän rannekkeen saa noin 7-8€:n hintaan, mutta Powerparkissa ei... Ettei vain kaverisi puhuisi nyt väärästä huvipuistosta, koska Powerpark ei myy toisen päivän rannekkeita? Toki on mahdollista, että kaverisi käyntikerralla siellä oli joku erikoistapahtuma, jonka ansiosta ne myi toisen päivän rannekkeita halvemmalla, mutta en ole tällaisesta koskaan kuullutkaan...

Eli Powerparkiin pitää jokaiselle päivälle ostaa uusi ranneke, joka on yli 130cm 27€...

http://www.powerpark.fi/Finnish/prices.html

• Jiii
        ????? kirjoitti:

siis kelpaako esim. tänään 12 päivällä ostettu lippu poweriin huomennakin?

Ostamasi ranneke kelpaa vain sinä päivänä kun sen ostit... En kertakaikkiaan vain ymmärrä mistä tämä käsitys on tullut, että samalla rannekeella pääsee seuraavanakin päivänä.
        Powepark myy huvipuistoon vain PÄIVÄrannekkeita, sisäänpääsylippuja ja laitelippuja... Eli joka päivälle pitää ostaa uusi ranneke/sisäänpääsylippu. Toisen päivän rannekkeita Powerpark ei myy ainakaan lippuluukkujen kautta...

http://www.powerpark.fi/Finnish/prices.html

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1799
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      113
      940
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      114
      840
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      684
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      631
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe