Missä autoissa on jako 5x114,3 ja rengaskoko 195/55/15 eli halkaisijaltaan hieman pienempi kuin 195/60 ? Olisi vanne rengaspaketti myynnissä mutta kenelle myy?
mihin sopii 5x114,3 15"
3
7856
Vastaukset
- mää vaan
vanhempiin 626 mazdaan ja jonkin sortin toyotiin ainakin passaavat jaon puolesta..
- Jusakki
Jaon puolesta sopii seuraavien autojen joihinkin vuosimalleihin: Chryshler Voyager/Grand Voyager, Fiat Sedici, Honda Civic ja Accord, Hyuandai Sonata, Trajet, Santa Fe sekä Tuscon, Kia Magentis ja Carnival, Land Rover Freelander, Mazda 3, 626, Premacy, Tribute sekä MPV, Mitsubishi Grandis ja Outlander, Nissan Almera Tino, Primera sekä Vanette, Suzuki Grand Vitara ja SX4, Toyota Avensis, Camry, Picnic, Previa ja RAV4.
- PJR2
Laittele tarkemmin tietoa itsestäsi ja
vanteista, niin soitellaan.
pasinmail(at)netti.fi
T.Pasi
Nämä vielä pitäisi tarkistaa:
vanteen offset ja keskireikä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1806577- 1481814
- 1131588
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan246863- 41829