Sorsien kivittäminen

naapuri1

Vähän aikaa sit pojat kivitti sorsia meidän lammessa
se oli julmaa, mutta tänään sorsa pariskunnalla on sellaisia pieniä poikasia ihania, niin en voinut uskoa silmiäni kun 5 noin 10 vuotiasta tyttöä ajoi niitä takaa ja heitti niitä kohti kivillä pieniä sorsan poikasia koko noin. 10cm , kaikki mikä irtosi siitä maasta, menin ihan veteläksi, että näin Oulussa Maikkulan
Lampi.

16

1301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naapuri2

      Rupes oksettaa kun nämä nuoret neidit alkoivat nauraa hysteerisesti kun sorsat sai turpiin. (pikku sorsista ei ole näkynyt jälkeä)

      • olen todistanut

        tapausta kun pari poikaa kivitti sorsia .Yhtä sorsaa osui päähän jolloin sorsa kellahti upelluksiin pää alaspäin ja jalat jäi sätkimään ilmaa :(
        Tämä oli poikien "harrastus" -porukalla kiertelivät kivittämässä sorsia .Raukat tulivat lähelle leivän hakuun ...


      • missä vanhemmat?
        olen todistanut kirjoitti:

        tapausta kun pari poikaa kivitti sorsia .Yhtä sorsaa osui päähän jolloin sorsa kellahti upelluksiin pää alaspäin ja jalat jäi sätkimään ilmaa :(
        Tämä oli poikien "harrastus" -porukalla kiertelivät kivittämässä sorsia .Raukat tulivat lähelle leivän hakuun ...

        Meillä päin eräät pojat keksivät hyödyntää sorsien ihmisläheisyyttä: maaniteltiin sorsia käsi ojossa muka leipää hakemaan ja kun kesyt sorsaparat tulivat, nappasivat ne kiinni ja joko kuristivat kilvan hengiltä, silpoivat elävältä siivet ja silmät irti ja jättivät puoli kuoliaaksi kidutetut sorsat kaulastaan roikkumaan läheiseen aitaan. Sorsan hätä huutoa kidutettaessa ei hevillä unohda. Kun näille vanhemmille käytiin sanomassa asiasta, kommentti oli että ei meidän pojat, ja kun tarpeeksi moni todistamassa ollut kävi samalla ilmoitusasialla vanhemmat alkoivat uhkailla ovelta että jos kerran vielä tullaan valittamaan tulee turpaa perkele. Well done mama. Todettiin että seuraavan kerran kun poikia näkyy lähelläkään elikoita, soitamme poliisit samantien paikalle. Näiden vanhempien mielestä kyseessä oli vain "pojat" ja "poikien leikit".

        Monenmoista kasvattajaa.


    • Prkleen

      Äly hoi, älä jätä: pojat tekivät rikoksen. Laissa myös eläimillä on oikeuksia ja jos joku kasvattaa kullannuppunsa noin typeriksi, saa ventovieraskin mennä ja ojentaa. Minä olisin käskenyt poikia lopettamaan, sitten soittanut poliisille jossei touhu lopu. >:(

      • ???

        Nämä oli kyl tyttöjä ai menen kimppuun vai?


      • nimessä
        ??? kirjoitti:

        Nämä oli kyl tyttöjä ai menen kimppuun vai?

        kyllä!


      • jep jep
        ??? kirjoitti:

        Nämä oli kyl tyttöjä ai menen kimppuun vai?

        heittele ennemmin kivillä, vähintään nyrkin kokoisilla


    • uskonu !

      Taitaa tytöt olla kattonu vähä liikaa kiellettyjä ohjelmia missä tapetaa ja verta lentää.

      Oon kuullu joskus ku joku pikku tyttö oli sellasten ohjelmien takia silponu linnun palasiks ja roskiksee.

      Sairaita ihmisiä.

      mikset menny sanoo niille mitää vai ekkö uskaltanu?

      • nainen_

        SANON VAAN ETTÄ JOS MINUN PENTUNI TUOLLAISTA TEKISI, JUMALAUTA EI HYVÄ HEILU.
        Eläinrääkkäys on rikos ja vanhemmat jotka tämän hiljaisesti hyväksyvät ovat myös rikollisia.

        Kaikenlaisia kusipäitä sitä onkaan, hyi helvetti.


      • nainen_
        nainen_ kirjoitti:

        SANON VAAN ETTÄ JOS MINUN PENTUNI TUOLLAISTA TEKISI, JUMALAUTA EI HYVÄ HEILU.
        Eläinrääkkäys on rikos ja vanhemmat jotka tämän hiljaisesti hyväksyvät ovat myös rikollisia.

        Kaikenlaisia kusipäitä sitä onkaan, hyi helvetti.

        Ai niin mutta lapsethan on lapsia ihihihihiii sellaisia kullannuppuja, minkäs ne tuhoamisvietilleen voivat ihihi.

        Kristus.


    • tuollasta näkee tai

      soittaa poliisit. En yhtään ihmettele miksi monet inhoo lapsia ja heidän vanhempiaan, että mikä voi niin totaalisen pieleen mennä kasvatuksessa nykyään? Tekeekö vanhempien välinpitämättömyys sen että lapset kostaa kaiken viattomiin eläimiinkin jo? Uskomatonta sekin että joku voi sivusta katsella sellaista puuttumatta mitenkään! Monilla on kamerakännykät ja voi pyytää muiden apuakin jos niin avuton on itse ettei tiedä mitenkä toimii. Sakot vanhemmille eläinrääkkäyksestä. Itse olisin kuvannut ja soittanut poliisille heti jos vahinkoo jo olisi tapahtunut ja eläimiä kitumassa muuten häätäen kakarat pois uhaten soittaa poliisit jos eivät heti häivy.

    • eläinten ystävä

      Olen nähnyt vastaavan tapauksen. Totesin vaan tiukasti, että "antakaa olla viimeinen kerta". Pikkusällit jäivät ihan ymmällään suu auki, ilmeisesti kukaan ei ollut aikaisemmin kieltänyt mitään. Lähtivät pois lintuja kiusaamasta.

      • ja vanhempia

        ja silminnäkijöitä. Mikä ihme teitä ihmisiä vaivaa? Ihan turhaa päivitellä vanhempia jotka ei kasvata jos on itse samanlainen nysverö ettei puutu kun muksut tuollaista tekee.

        On noita vanhempia. Ne on sitten usein niitä joidenka lapset kasvattaa viimekädessä sossu jossain lapsuuden vaiheessa. Tässä on naapuristossa sellasia vanhempia jotka eivät ota mitään vastuuta lastensa tekemisistä. Minä ja toinen naapuri ollaan sanottu sitten äidille että jos et kasvata lastasi niin kyllä me kasvatetaan:D

        Ei nuo pikkutytöt ole välttämättä ymmärtäneet asiaa ollenkaan tai sitten purkavat omaa pahaa oloaan jos heitä on kotona kohdeltu kaltoin:(


      • eläinten ystävä
        ja vanhempia kirjoitti:

        ja silminnäkijöitä. Mikä ihme teitä ihmisiä vaivaa? Ihan turhaa päivitellä vanhempia jotka ei kasvata jos on itse samanlainen nysverö ettei puutu kun muksut tuollaista tekee.

        On noita vanhempia. Ne on sitten usein niitä joidenka lapset kasvattaa viimekädessä sossu jossain lapsuuden vaiheessa. Tässä on naapuristossa sellasia vanhempia jotka eivät ota mitään vastuuta lastensa tekemisistä. Minä ja toinen naapuri ollaan sanottu sitten äidille että jos et kasvata lastasi niin kyllä me kasvatetaan:D

        Ei nuo pikkutytöt ole välttämättä ymmärtäneet asiaa ollenkaan tai sitten purkavat omaa pahaa oloaan jos heitä on kotona kohdeltu kaltoin:(

        Minähän nimen omaan puutuin. Lue viestit huolella ennen kuin vastaat niihin.


    • sofie77

      rauhaan ja lapsille opettaa tuo jos ei kotona onnistu niin sitten se joka asian huomaa.

      hirveetä käytöstä.

      minä ainakin opetan pojille että muita luontokappaleita ja itse luontoa kunnioitetaan.

    • Anonyymi

      Perkeleen mukava viskoo niitä kivillä:D vittuku tärähtää mukavasti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4985
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe