Tohatsu 90TLDI ajotuntimäärä

Kierroslukumittaristako

Tietääkö joku saisinko tohatsun ajotuntimäärän omaan tietooni veneessä, tosin läppärillä ja oikealla ohjelmalla toki huolto sen varmasti ecu:sta näkee.
Olen kuullut että virran päälle laittaessa tai jotenkin saa kierroslukumittarin nousemaan näyttämään esim: ensin kymmenet sitten yksittäiset tunnit jne ?

14

2329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kierrokset

Eikö Tohatsussa ole monitoimi mittaria jossa näkyy kokoajan kätetyt koneen käynti tunnit ???????

• Mikr

Paina avain n. 3 sekunnin verran...kierroslukumittari nousee 5.een asti...päästä ja paina uudestaan, silloin lukee tuntia...paina kerran vielä, näyttää jos on vikoja!

• TLDI

Täytyy pruuvata, ja muuten tiedoksi pirkoille että hatsi pelaa loistavasti kevyt, kiihtyvä ja pieniruokainen huoltovapaa uuden sukupolven 2-tahti!

• Lisää...
        TLDI kirjoitti:

Täytyy pruuvata, ja muuten tiedoksi pirkoille että hatsi pelaa loistavasti kevyt, kiihtyvä ja pieniruokainen huoltovapaa uuden sukupolven 2-tahti!

Kerro lisää ysikymppisen tldin käyttökokemuksia. Miten äänitaso?

• Hätsiiiiiiiiiiiii
        TLDI kirjoitti:

Kaikki on kohdaltasi ihan hyvin kunhan menet kursseille oppimaan vielä tohatsun käytön ettei noin yksinkertaisia täältä tarvitsisi kysellä, vaan onko huolto opaskin kiinan kielinen.
        Kunnon koneissa näkyy käyttötunnit koko ajan, ilman potkuriin puhaltamista.

• heh
        Hätsiiiiiiiiiiiii kirjoitti:

Kaikki on kohdaltasi ihan hyvin kunhan menet kursseille oppimaan vielä tohatsun käytön ettei noin yksinkertaisia täältä tarvitsisi kysellä, vaan onko huolto opaskin kiinan kielinen.

Mitä on ne kunnon koneet joissa käyttötunnit näkyy. Mun Mercuryssa ei ainakaan näy muuten kuin ostamalla SmartCraft-mittariston. Käsittääkseni Hondan mittaristokaan ei kerro tuota ja Yamahan mittarit ovat käsittääkseni myös valittavissa mutta perusmallissa ei näy. Bombardierista en tiedä enkä Suzukista.

• Heh.............
        heh kirjoitti:

Mitä on ne kunnon koneet joissa käyttötunnit näkyy. Mun Mercuryssa ei ainakaan näy muuten kuin ostamalla SmartCraft-mittariston. Käsittääkseni Hondan mittaristokaan ei kerro tuota ja Yamahan mittarit ovat käsittääkseni myös valittavissa mutta perusmallissa ei näy. Bombardierista en tiedä enkä Suzukista.

Mietippä sitä, mutta kyllä on ainakin minulla ja ihan vakiona.

• getol
        Heh............. kirjoitti:

Mietippä sitä, mutta kyllä on ainakin minulla ja ihan vakiona.

mullakin näkyy tunnit,ja näyttää myös reissu kohtaiset tunnit.

• TLDI
        Lisää... kirjoitti:

Olen tosi tyytyväinen hatsiin ei mitään probleemaa ainut - kalliit tulpat jotka tosin vaihdoin vain varmuuden vuosi 30ege/kipale.
        Yllätyin äänitasoon kun sitä orbitalia haukuttu karkeakäyntiseksi sitä ehkä tyhjäkäynnillä mutta het kylmänäkin tyhjäkäynti tasaista ei yski/pätki kuten kaasarikone ja kestää heti myös vaihteen päälle tyhjäkäynnillä ajossa tosi hiljainen ja 3-syl myös mukavan matala äänitaso 3000-4000rpm todella hiljainen ja pieniruokainen ja kevyt 143 kg.

Ainut miinus oli alkuperäinen rusetti jonka vaihdoin, löysin ok:n usamarineshopista Turnpoint aluprop malli hustler jossa hyvä kuppi ja tosipaljon rakea parasta alua markkinoilla pito ei karkaa edes kaikki ulos trimmattuna vaikka kone ylimmäs mahdollises kiinnitykses potkurin myös ventilation holet, hinta 50 keskiö 110 rusetti muuten hieman mukavasti luistaa paikalta lähties joten saa heti paremmat voimat koneesta jo lähdös ja vauhdissa nappaa kiinni.

Olipa muute hauskaa palautetta tullut jostain tuntimittarista....

Siis lopuksi uskoisin että ko. koneella markkinoiden paras hinta/laatu suhde tällä hetkellä..

Sana on vapaa !!

• Japan
        Hätsiiiiiiiiiiiii kirjoitti:

Ja taitaa olla vielä maailman suurimpia perämoottorinvalmistajia, hatsi tekee myös koneita muille tunnetuille merkeille joten varo ettei pilkka osu omaan koneesi.

• HYVÄ
        Lisää... kirjoitti:

Hyvä kone. Helppo huoltaakin ite ainakin perus jutut. Hihnan vaihdot kantsii varmaan teettä liikkeessä ja muutenkin ruiskutus yksikön huoltotyöt.. Kone on myös tosi taloudellinen. Itsellä vene joka painaa ilman konetta 900kg ja suht syvä v-pohja. Matkanopeus vakio potkurilla 19-20kn ja kulutus 11l/h, eli kulutus VAIN n.0.6l/mpk.. Kone myös käy tosi nätisti ja enpä paljon moitittavaa löydä :) Suosittelen lämmöllä! Hakkaa vanhan koneeni melussa, kulutuksessa yms 100-0 (vanha kone: 2t Yamaha 85hp)

Tuossa vielä todisteet, et sellainen löytyy :D (kts.linkki) Siellä Tossu istuu Fjordin persiissä.

• HYVÄ
        HYVÄ kirjoitti:

Hyvä kone. Helppo huoltaakin ite ainakin perus jutut. Hihnan vaihdot kantsii varmaan teettä liikkeessä ja muutenkin ruiskutus yksikön huoltotyöt.. Kone on myös tosi taloudellinen. Itsellä vene joka painaa ilman konetta 900kg ja suht syvä v-pohja. Matkanopeus vakio potkurilla 19-20kn ja kulutus 11l/h, eli kulutus VAIN n.0.6l/mpk.. Kone myös käy tosi nätisti ja enpä paljon moitittavaa löydä :) Suosittelen lämmöllä! Hakkaa vanhan koneeni melussa, kulutuksessa yms 100-0 (vanha kone: 2t Yamaha 85hp)

Tuossa vielä todisteet, et sellainen löytyy :D (kts.linkki) Siellä Tossu istuu Fjordin persiissä.

http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Starfury&album_id=996724

• ..i..
        Lisää... kirjoitti:

Siin on videoo, ku painelen saaristomerel 90TLDI Tossuni kaa :) matkavauhti 20kn ja ne "nopeet" huiput lähel 30kn..

http://www.youtube.com/watch?v=VhHMBKQOv6M

• tossu
        Japan kirjoitti:

Ja taitaa olla vielä maailman suurimpia perämoottorinvalmistajia, hatsi tekee myös koneita muille tunnetuille merkeille joten varo ettei pilkka osu omaan koneesi.

sytytys puoliin ja kerro niitten valmistusmaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      64
      3202
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2974
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2678
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2558
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2311
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2088
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    Aihe