Olen tuhti mies ja tympääntynyt, että minua osoitellaan sormella, kikatetaan selkäni takana ja luodaan paheksuvia katseita eri paikoissa, mm. kaupoissa, kadulla, ravintoloissa.
Tänä kesänä teen testin, kuinka paljon "hyvännäköiset" terveysfasistit kestävät. Menen uimarannalle ison mahani kanssa, asetun mukavasti makuulle. Jos joku "täydellisyys" vähänkin vilkaisee minua paheksuvasti tai osoittelee sormella tms. alan läiskytellä ihravatsaani kovaäänisesti. Kaivan repustani hk:n sinisen ja kaljatölkin esiin ja aloitan napostelun. Jos tämänkin jälkeen vielä joku tuijottaa minua, sanon: "hanki elämä!"
Piruuttanikin
143
5319
Vastaukset
- tee juuri niin
Ei kenelläkään ole oikeutta arvostella ketään ulkonäön perusteella. Saati sitten osoitella sormella, kikatella tai mitään muutakaan.
Kaikilla ihmisillä on aivan samanlainen oikeus tehdä mitä haluaa, ihan missä haluaa. Jos se ei toisia miellytä, se on heidän ongelmansa.
Itse kyllä pelkästään tykkäisin enkä lainkaan pahastuisi, jos näkisin sinunlaisiasi miehiä uimarannalla. Vaan harvoinpa sitä uimarannalla näkee minusta komeita miehiä :( - tietää_
Jokainen saa arvuutella toisen ulkomuotoja omassa päässää ja pitää laiskana, jos siltä tosiaan tuntuu. Mutta sormilla osottelu ja kikattelu on kyllä jotain aivan vitun tyhmää!
Itse koitan pitää itseni kovassa kunnossa, en siksi että näyttäisin hyvältä, vaan itsepuolustusharrastukseni vuoksi. Eikä päähäni tulisi ikinä sellaista kusipäistä ylimielisyyden puuskaa, että rupeasisin ilkkumaan muita.
Suosittelen terveellisiä elämäntapoja, mutta jokaisen ihmisen keho on oma asia, eikä muilla ole oikeutta arvostella. - säälittää
Ai, että pitää olla "terveysfasisti", jos paheksuu muodottomaksi itsensä paisuttanutta läskivuorta.
- kuka tahansa
Sinä olet juuri sellainen ylimielinen paskiainen, joka kuvittelee oman elämänsä aina pysyvän samana (lue paino). Sinulle ei ole annettu erityislupaa paheksua yhtään ketään, olitpa millainen risukinttu hyvänsä.
Paheksu siellä omassa päässäsi ihan niin paljon kuin haluat, mutta pidä mölyt mahassasi. Kukaan ei kaipaa paheksuntaasi. Myöskään ei ole sinun asiasi kirjoitella "muodottomaksi itsensä paisuttanutta läskivuortä" eikä osoitella ketään sormella.
Kun kulkee oikein nokka pystyssä, saattaa sateella hukkua. Muista olla varovainen! - säälittää
kuka tahansa kirjoitti:
Sinä olet juuri sellainen ylimielinen paskiainen, joka kuvittelee oman elämänsä aina pysyvän samana (lue paino). Sinulle ei ole annettu erityislupaa paheksua yhtään ketään, olitpa millainen risukinttu hyvänsä.
Paheksu siellä omassa päässäsi ihan niin paljon kuin haluat, mutta pidä mölyt mahassasi. Kukaan ei kaipaa paheksuntaasi. Myöskään ei ole sinun asiasi kirjoitella "muodottomaksi itsensä paisuttanutta läskivuortä" eikä osoitella ketään sormella.
Kun kulkee oikein nokka pystyssä, saattaa sateella hukkua. Muista olla varovainen!Johan oli taas ryöppy oletettavasti lupsakalta lihavalta. Olen yli kuudenkymmenen ja paino on pysynyt suunnilleen samana aikuisen ikäni, joten uskoisin, ettei suuria muutoksia ylös päin ole enää odotettavissa. En ole koulukiusaaja koskaan ollut. Tämä on kumma palsta, kun täällä saa haukkumiset päälleen ja ihmeellisiä oletuksia, jos sanoo mielipiteensä, joka ei hymistele lihavuuden ihanuutta ja kauneutta. Puolitoista sataa kiloa painava on muodoton läskivuori, eikä mikään muu, joten miksi totuutta ei saa sanoa. Enkä henkilökohtaisesti paheksu sellaiseen tilaan itsensä saattanutta onnetonta, vaan säälin.
Ja ei, en ole "laiha, kuivakka, itsekieltäymyksessä elävä, kateellinen kuikelo", joten säästäkää itsenne näppäilyn vaivalta. - Aloittaja vaikuttaa
säälittää kirjoitti:
Johan oli taas ryöppy oletettavasti lupsakalta lihavalta. Olen yli kuudenkymmenen ja paino on pysynyt suunnilleen samana aikuisen ikäni, joten uskoisin, ettei suuria muutoksia ylös päin ole enää odotettavissa. En ole koulukiusaaja koskaan ollut. Tämä on kumma palsta, kun täällä saa haukkumiset päälleen ja ihmeellisiä oletuksia, jos sanoo mielipiteensä, joka ei hymistele lihavuuden ihanuutta ja kauneutta. Puolitoista sataa kiloa painava on muodoton läskivuori, eikä mikään muu, joten miksi totuutta ei saa sanoa. Enkä henkilökohtaisesti paheksu sellaiseen tilaan itsensä saattanutta onnetonta, vaan säälin.
Ja ei, en ole "laiha, kuivakka, itsekieltäymyksessä elävä, kateellinen kuikelo", joten säästäkää itsenne näppäilyn vaivalta.tässä jollain tavoin häiriintyneeltä ja paranoidilta.
Sen lisäksi, että on sairaalloisen lihava, kuvittelee hän vaikuttavansa hoikkien mielenliikkeisiin kittaamalla kaljaa ja syömällä elintarvikejätettä. Ainoa tunne, mikä siitä seuraa, on tosiaan lähinnä sääli.
Jos häntä ei ylistä tästä "rohkeudesta", niin tosiaan läskien armeija on keuhkoamssa tämän sankaripioneerin puolesta.
Samat sanat minulta: En ole koulu- tai työpaikkakiusaaja, olen hoikka, en kuiva kuikelo ja maailmassa vähiten olisin kateellinen lihavalle... Joten tähän ei kannata vastata sillä tyylillä. - Ihan normaalipainoinen
Aloittaja vaikuttaa kirjoitti:
tässä jollain tavoin häiriintyneeltä ja paranoidilta.
Sen lisäksi, että on sairaalloisen lihava, kuvittelee hän vaikuttavansa hoikkien mielenliikkeisiin kittaamalla kaljaa ja syömällä elintarvikejätettä. Ainoa tunne, mikä siitä seuraa, on tosiaan lähinnä sääli.
Jos häntä ei ylistä tästä "rohkeudesta", niin tosiaan läskien armeija on keuhkoamssa tämän sankaripioneerin puolesta.
Samat sanat minulta: En ole koulu- tai työpaikkakiusaaja, olen hoikka, en kuiva kuikelo ja maailmassa vähiten olisin kateellinen lihavalle... Joten tähän ei kannata vastata sillä tyylillä.Laihat täällä palstalla vaikuttavat enemmän huumorintajuttomilta ja herkkähipiäisiltä kun lihavat.
- ei kukaan...
säälittää kirjoitti:
Johan oli taas ryöppy oletettavasti lupsakalta lihavalta. Olen yli kuudenkymmenen ja paino on pysynyt suunnilleen samana aikuisen ikäni, joten uskoisin, ettei suuria muutoksia ylös päin ole enää odotettavissa. En ole koulukiusaaja koskaan ollut. Tämä on kumma palsta, kun täällä saa haukkumiset päälleen ja ihmeellisiä oletuksia, jos sanoo mielipiteensä, joka ei hymistele lihavuuden ihanuutta ja kauneutta. Puolitoista sataa kiloa painava on muodoton läskivuori, eikä mikään muu, joten miksi totuutta ei saa sanoa. Enkä henkilökohtaisesti paheksu sellaiseen tilaan itsensä saattanutta onnetonta, vaan säälin.
Ja ei, en ole "laiha, kuivakka, itsekieltäymyksessä elävä, kateellinen kuikelo", joten säästäkää itsenne näppäilyn vaivalta.Eipä uskoisi sinua yli kuusikymppiseksi. Huom. tämä ei ole positiivinen lausahdus. Ihmettelen, kuinka noin vanhaksi voi elää, että matkanvarrella ei tartu mitään mukaan, edes sitä kuuluisaa empatiaa.
Olen kanssasi samaa mieltä, tuskin "suuria muutoksia ylös päin ole enää odotettavissa", yhtään missään asiassa. Etenkään asenteissa. Jos niitä ei tuohon ikään ole tullut, ei niitä tule myöhemminkään. Elä sinä vain omassa ylemmyydessäsi edelleenkin, mutta minä sälin sinua. - Etpä ole paljon
Ihan normaalipainoinen kirjoitti:
Laihat täällä palstalla vaikuttavat enemmän huumorintajuttomilta ja herkkähipiäisiltä kun lihavat.
sitten tätä palstaa lukenut...
- pitäisi tuntea
ei kukaan... kirjoitti:
Eipä uskoisi sinua yli kuusikymppiseksi. Huom. tämä ei ole positiivinen lausahdus. Ihmettelen, kuinka noin vanhaksi voi elää, että matkanvarrella ei tartu mitään mukaan, edes sitä kuuluisaa empatiaa.
Olen kanssasi samaa mieltä, tuskin "suuria muutoksia ylös päin ole enää odotettavissa", yhtään missään asiassa. Etenkään asenteissa. Jos niitä ei tuohon ikään ole tullut, ei niitä tule myöhemminkään. Elä sinä vain omassa ylemmyydessäsi edelleenkin, mutta minä sälin sinua.saamatonta läskiä kohtaan, joka ilmoittaa vetävänsä kaljaa ja syövänsä rasvalenkkiä ihan vain "piruuttaan"? Ei saa sääliä, ei saa inhota..
Mikä ihmeen asenne olisi sitten oikea?
Tämäkö?: "Oo, siinä vasta reipas mies, oikein suomalaisuuden aatelia. Kuinka kunniakasta onkaan kerätä sadan kilon laardivarasto kehonsa ympärille kovalla työllä. Miten rohkasti hän kohottaakaan keskarin makkarasta rasvaisille huulilleen. Tässä sotiemme veteraanit saisivat ottaa mallia, mokomatkin kuikelot"
Itse muuten kieristelet (läskiesi lisäksi) käsittämättömässä ylemmlyydessä, kun rupeat määrittelemään, mitä jonkun toisen pitäisi tuntea. Naurettavaksi ikärasistiksi teet itsesi vaatimalla kuusikymppistä johonkin muottiin.
En sitten muuten ole tämä kuusikymppinen väärinkäsityksten välttämiseksi. Mutta samanmielinen.
-Ellen- - niin sympatiaa sitten.
pitäisi tuntea kirjoitti:
saamatonta läskiä kohtaan, joka ilmoittaa vetävänsä kaljaa ja syövänsä rasvalenkkiä ihan vain "piruuttaan"? Ei saa sääliä, ei saa inhota..
Tämäkö?: "Oo, siinä vasta reipas mies, oikein suomalaisuuden aatelia. Kuinka kunniakasta onkaan kerätä sadan kilon laardivarasto kehonsa ympärille kovalla työllä. Miten rohkasti hän kohottaakaan keskarin makkarasta rasvaisille huulilleen. Tässä sotiemme veteraanit saisivat ottaa mallia, mokomatkin kuikelot"
Itse muuten kieristelet (läskiesi lisäksi) käsittämättömässä ylemmlyydessä, kun rupeat määrittelemään, mitä jonkun toisen pitäisi tuntea. Naurettavaksi ikärasistiksi teet itsesi vaatimalla kuusikymppistä johonkin muottiin.
En sitten muuten ole tämä kuusikymppinen väärinkäsityksten välttämiseksi. Mutta samanmielinen.
-Ellen-Aivan loistava avaus läskimoosekselta. Hienoa havaita tämä kuivakkaiden tosikko laiheliinien tosikkomaisuus.
Ymmärrän oikein hyvin aloittajan ironian ja hienon elämän asenteen. Ilmeisesti teistä neuvolassa punnittavista on oikein ja tarpeellistakin moittia meitä paksuja saamattomiksi ja halveksia kun emme saa painoamme laskemaan. Hei HALOO luuletteko ettemme itse tiedä olevamme lihavia vaan se pitää kertoa meille ja kaikille lähistöllä oleville jotka saattaisivat asian kuulla. No jos saat siitä jonkinlaista tyydytystä niin olkoon.
Kerrohan aloittaja missä taputellaan ja NAUTITAAN elämästä, niin saavun viereesi aiheuttamaan pahennusta, mikäli naurultani pystyn.
-jollen- 175cm 138kg - perhonen
niin sympatiaa sitten. kirjoitti:
Aivan loistava avaus läskimoosekselta. Hienoa havaita tämä kuivakkaiden tosikko laiheliinien tosikkomaisuus.
Ymmärrän oikein hyvin aloittajan ironian ja hienon elämän asenteen. Ilmeisesti teistä neuvolassa punnittavista on oikein ja tarpeellistakin moittia meitä paksuja saamattomiksi ja halveksia kun emme saa painoamme laskemaan. Hei HALOO luuletteko ettemme itse tiedä olevamme lihavia vaan se pitää kertoa meille ja kaikille lähistöllä oleville jotka saattaisivat asian kuulla. No jos saat siitä jonkinlaista tyydytystä niin olkoon.
Kerrohan aloittaja missä taputellaan ja NAUTITAAN elämästä, niin saavun viereesi aiheuttamaan pahennusta, mikäli naurultani pystyn.
-jollen- 175cm 138kgliittya seuraan, olen nainen 174 cm ja 153 kg.
Veikkailen, etta meilla voisi olla hauskaa. - ana taas
niin sympatiaa sitten. kirjoitti:
Aivan loistava avaus läskimoosekselta. Hienoa havaita tämä kuivakkaiden tosikko laiheliinien tosikkomaisuus.
-jollen- 175cm 138kgVoi ei, ihan tosissanneko te ressut luulette ärsyttävänne jotain ihmistä typerällä käytöksellänne? Oletteko teini-ikäisiä? Ketään ei kiinnosta jotkut laardikasat, olivat nämä sitten missä tahansa. Laihtukaa, niin kykenette ehkä johonkin yksinkertaiseen työhön ja saatte muuta ajateltavaa ahmimisen lisäksi.
Miksi te muuten vihaatte itseänne niin suunnattomasti, että teette itsemurhaa noin hitaalla ja hankalalla tavalla? - Mutta en kumpikaan
pitäisi tuntea kirjoitti:
saamatonta läskiä kohtaan, joka ilmoittaa vetävänsä kaljaa ja syövänsä rasvalenkkiä ihan vain "piruuttaan"? Ei saa sääliä, ei saa inhota..
-Ellen-olen taas ihan eri linjoilla.
En paheksu enkä moralisoi ketään.
Ei kannettu vesi kaivossa pysy.
Meillä on ystävättären kanssa tapana ostaa HK.n sinistä lenkkiä sauna-iltana.
Nautimme sitä valkoviinin kera.
Monesta kuulostaa pöyristyttävältä kun syömme lenkin vielä kylmänä.
Ei se ketään lihota jos ei harrasta samaa joka päivä.
Tykkään että miehessä on jonkin verran lihaa luitten päällä.
Itse en ole laiha enkä lihava, tavallinen tallaaja vain. - oikein näen
ana taas kirjoitti:
Voi ei, ihan tosissanneko te ressut luulette ärsyttävänne jotain ihmistä typerällä käytöksellänne? Oletteko teini-ikäisiä? Ketään ei kiinnosta jotkut laardikasat, olivat nämä sitten missä tahansa. Laihtukaa, niin kykenette ehkä johonkin yksinkertaiseen työhön ja saatte muuta ajateltavaa ahmimisen lisäksi.
Miksi te muuten vihaatte itseänne niin suunnattomasti, että teette itsemurhaa noin hitaalla ja hankalalla tavalla?Silmissäni tuikean ilmeesi ja päättäväisen tiukan suusi.
Käykö koskaan mielessäsi että mielipiteesi eivät kiinnosta ketään.
Puputa vain rehuja ja hikoile saat ehkä palkaksi kuolemattomuuden. - on olla
perhonen kirjoitti:
liittya seuraan, olen nainen 174 cm ja 153 kg.
Veikkailen, etta meilla voisi olla hauskaa.hengenvaarallisessa tilassa fyysisesti ja kammottavan näköinen esteettisesti?
Mitä hauskaa on siinä, ettei mahdu sovituskoppiin ja vaikka mahtuisikin, ei taatusti löydä vaatekappaletta joka mahtuisi päälle paitsi ehkä vyön, joka ylettää nippa nappa käsivarren ympärille.
Mitä hauskaa on nolata itsensä kaatamalla tuoleja, tiedostamalla muiden säälinsekaiset halveksivat ilmeet, olla se, jota kukaan EI KOSKAAN pyydä treffeille?
Mitä hauskaa on puuskuttaa kilometrin kävelymatkalla, käyttää teollisuusvaakaa itsensä punnitsemiseen ja ennen kaikkea HÄVETÄ joka hetki paitsi kotisohvalla ylensyöneenä hiilihydraattihumalassa?
Tuo teidän "hauskanpito" on olemassa vain virtuaalimaailmaa. Oikeasti itkette kuten minäkin. Jokainen täällä tietää sen, niin hoikka kuin lihava.
-nainen 167 cm, noin 160 kg._ - läskiraukka--
oikein näen kirjoitti:
Silmissäni tuikean ilmeesi ja päättäväisen tiukan suusi.
Puputa vain rehuja ja hikoile saat ehkä palkaksi kuolemattomuuden.luulee, että hoikat elävät "rehuilla" .
Itse ainakin syön monipuolisesti kaikenlaista. Pidän kasvisruuista kyllä, mutta en koe esim. juustokuorrutettua kasvisgratiinia tirisevän lohimedaljongin kanssa "rehujen puputtamiseksi". ¨
Salaatinlehden ja rasvamätön välissä on uskomattoman laaja ravinnon kirjo. - HK blöötä?
Mutta en kumpikaan kirjoitti:
olen taas ihan eri linjoilla.
En paheksu enkä moralisoi ketään.
Ei kannettu vesi kaivossa pysy.
Meillä on ystävättären kanssa tapana ostaa HK.n sinistä lenkkiä sauna-iltana.
Nautimme sitä valkoviinin kera.
Monesta kuulostaa pöyristyttävältä kun syömme lenkin vielä kylmänä.
Ei se ketään lihota jos ei harrasta samaa joka päivä.
Tykkään että miehessä on jonkin verran lihaa luitten päällä.
Itse en ole laiha enkä lihava, tavallinen tallaaja vain.Pakko olla provo?
- ana taas
oikein näen kirjoitti:
Silmissäni tuikean ilmeesi ja päättäväisen tiukan suusi.
Puputa vain rehuja ja hikoile saat ehkä palkaksi kuolemattomuuden.No voi sua reppanaa. Ainakin sinua kiinnosti, koskapa hyökkäsit hurjana kimppuuni. Mikä siinä oikein on, että täällä on ymmärryksen taso tälläinen, että jos ei ihaile läskiä, puputtaa vain rehuja? Mistä helvetistä luulet tietäväsi mitä syön ja miten tiukka on suuni? Ovatko jotkut lihavat tosiaan niin tyhmiä, että kuvittelevat hoikkana pysymisen vaativan valtavia kieltäymyksiä? Miksi mielestäsi kaikki ruoka, joka ei ole roskaa, on jotain rehua? Rehua on muuten monenlaista. Itse taidat syödä lähinnä minkinrehua, vai?
- sympatiaa
ana taas kirjoitti:
Voi ei, ihan tosissanneko te ressut luulette ärsyttävänne jotain ihmistä typerällä käytöksellänne? Oletteko teini-ikäisiä? Ketään ei kiinnosta jotkut laardikasat, olivat nämä sitten missä tahansa. Laihtukaa, niin kykenette ehkä johonkin yksinkertaiseen työhön ja saatte muuta ajateltavaa ahmimisen lisäksi.
Miksi te muuten vihaatte itseänne niin suunnattomasti, että teette itsemurhaa noin hitaalla ja hankalalla tavalla?en halua kuolla terveenä, se olisi kamalaa kaatua yhtä-äkkiä saapaat jalassa kun on odottanut elävänsä pitkään.
Minä olen nelikymppinen mies ja akkakin mula on sekä liuta kakaroita. No muija on lähes normaalipainoinen ja kivan näköinenkin, se siitä.
Työn takia ei tarvitse laihtua, sillä olen työkyvyttymyys eläkkeellä ja juuri sen johdosta olen lihonutkin. Toisaalta kirjoitat, että laihduttuani saisin jotain yksinkertaista työtä joka ei kyllä juuri houkuttele, sillä pidän haasteista. Kirjoituksesi perusteella laihat tai normaalipainoiset eivät kykenisi vaativiin töihin? olen kyllä eri mieltä. Paino ei milläänlailla vaikuta älykkyyteen jota vaativat työtehtävät yleensä vaativat.
Typerä tai huono käytös ei niinikään johdu painosta vaan yleensä kasvatuksesta. Sarkasmi on taas hieno ja vaativa taiteen laji jonka ketjun aloittaja näemmä hallitsee. Kiitos siitä. - ana taas
sympatiaa kirjoitti:
en halua kuolla terveenä, se olisi kamalaa kaatua yhtä-äkkiä saapaat jalassa kun on odottanut elävänsä pitkään.
Minä olen nelikymppinen mies ja akkakin mula on sekä liuta kakaroita. No muija on lähes normaalipainoinen ja kivan näköinenkin, se siitä.
Työn takia ei tarvitse laihtua, sillä olen työkyvyttymyys eläkkeellä ja juuri sen johdosta olen lihonutkin. Toisaalta kirjoitat, että laihduttuani saisin jotain yksinkertaista työtä joka ei kyllä juuri houkuttele, sillä pidän haasteista. Kirjoituksesi perusteella laihat tai normaalipainoiset eivät kykenisi vaativiin töihin? olen kyllä eri mieltä. Paino ei milläänlailla vaikuta älykkyyteen jota vaativat työtehtävät yleensä vaativat.
Typerä tai huono käytös ei niinikään johdu painosta vaan yleensä kasvatuksesta. Sarkasmi on taas hieno ja vaativa taiteen laji jonka ketjun aloittaja näemmä hallitsee. Kiitos siitä.Tuskin pystyisit mihinkään kovin vaativaan työhön. Katsos, kun sellaisiin töihin yleensä vaaditaan kirjoitustaitoa ja luetun ymmärtämistä.
- sympatiaa
ana taas kirjoitti:
Tuskin pystyisit mihinkään kovin vaativaan työhön. Katsos, kun sellaisiin töihin yleensä vaaditaan kirjoitustaitoa ja luetun ymmärtämistä.
toisella silmällä katsoo jeopardya ja yhdellä sormella naputtaa niin vahinkoja sattuu. Tai toisaalta se johtuukin painostani.
Muista kuitenkin, että:
Paino on voimaa
ja
ylipaino on ylivoimaa! - voieiiii
sympatiaa kirjoitti:
toisella silmällä katsoo jeopardya ja yhdellä sormella naputtaa niin vahinkoja sattuu. Tai toisaalta se johtuukin painostani.
Muista kuitenkin, että:
Paino on voimaa
ja
ylipaino on ylivoimaa!Makusi TV-ohjelmien suhteen puhuu puolestaan.
- Lasken kalorit
ana taas kirjoitti:
No voi sua reppanaa. Ainakin sinua kiinnosti, koskapa hyökkäsit hurjana kimppuuni. Mikä siinä oikein on, että täällä on ymmärryksen taso tälläinen, että jos ei ihaile läskiä, puputtaa vain rehuja? Mistä helvetistä luulet tietäväsi mitä syön ja miten tiukka on suuni? Ovatko jotkut lihavat tosiaan niin tyhmiä, että kuvittelevat hoikkana pysymisen vaativan valtavia kieltäymyksiä? Miksi mielestäsi kaikki ruoka, joka ei ole roskaa, on jotain rehua? Rehua on muuten monenlaista. Itse taidat syödä lähinnä minkinrehua, vai?
ja tiedän tarkkaan mitä syön.
Olen laihtunutkin jo normaalipainoon.
Minua häiritsee kun lihavia vastaan hyökätään noin röyhkeästi, ikäänkuin olisivat luvallinen maalitaulu kaikenmaailman anoille
Anathan ovat jotain syömishäiriöisiä.Vai oletko peräti pro ana.
Ei minulle tuottanut vaikeuksia laihtua ne 15 liikakiloani.
Minkinrehussa on ainakin silakkaa, se voisi olla terveellistä, paljon hyviä rasvahappoja.
Et sinä pysty minua loukkaamaan koska tiedän sinun olevan keskenkasvuinen epävarma kakara. - jeopardy?
sympatiaa kirjoitti:
Muista kuitenkin, että:
Paino on voimaa
ja
ylipaino on ylivoimaa!Paino ei muuten ole voimaa muuten kuin lihaksena.
Sama pätee ylivoimaan! - palstalla
sympatiaa kirjoitti:
en halua kuolla terveenä, se olisi kamalaa kaatua yhtä-äkkiä saapaat jalassa kun on odottanut elävänsä pitkään.
Typerä tai huono käytös ei niinikään johdu painosta vaan yleensä kasvatuksesta. Sarkasmi on taas hieno ja vaativa taiteen laji jonka ketjun aloittaja näemmä hallitsee. Kiitos siitä.järkevän aikuisen ihmisen mielipiteitä.
Nuo varmat mielipiteet huvittvat, monella kirjoittajalla on vielä elämä edessään.
Onkohan kaikilla linjat kurissa vielä parinkymmenen vuoden kuluttua. - joka sana
HK blöötä? kirjoitti:
Pakko olla provo?
Meidän iällämme pitää olla jatkuvasti tarkkana kun kiloja tulee paljon herkemmin kun nuorempana.
Tuo ei ollut provo, mieluummin protesti ainaiselle nipottamiselle.
Mietimme mikä olisi mahdollisimman kamala ja vieras ruoka normaaliin ruokavalioomme verrattuna.
Kaljaa emme pysty juomaan sitten millään, mutta HK blöö on ihan hyvää kun siihen tottuu.
Mitään vuosikertaviiniä sen kanssa ei kannata ostaa. - ana taas
Lasken kalorit kirjoitti:
Minua häiritsee kun lihavia vastaan hyökätään noin röyhkeästi, ikäänkuin olisivat luvallinen maalitaulu kaikenmaailman anoille
Minkinrehussa on ainakin silakkaa, se voisi olla terveellistä, paljon hyviä rasvahappoja.
Et sinä pysty minua loukkaamaan koska tiedän sinun olevan keskenkasvuinen epävarma kakara.No voi sua reppanaa edelleen, noinko koville ottaa? Mistä TIEDÄT minun ikäni? Oletpa tosi, tosi viisas. Minkinrehu sisältää mm. teurasjätteitä, kuten ne teidän grilliherkkunnekin. Huvittavia olette! Miksi sanot, etten pysty sinua loukkaamaan ja sitten kuitenkin loukkaannut verisesti?
- perhonen
on olla kirjoitti:
hengenvaarallisessa tilassa fyysisesti ja kammottavan näköinen esteettisesti?
Mitä hauskaa on siinä, ettei mahdu sovituskoppiin ja vaikka mahtuisikin, ei taatusti löydä vaatekappaletta joka mahtuisi päälle paitsi ehkä vyön, joka ylettää nippa nappa käsivarren ympärille.
Mitä hauskaa on nolata itsensä kaatamalla tuoleja, tiedostamalla muiden säälinsekaiset halveksivat ilmeet, olla se, jota kukaan EI KOSKAAN pyydä treffeille?
Mitä hauskaa on puuskuttaa kilometrin kävelymatkalla, käyttää teollisuusvaakaa itsensä punnitsemiseen ja ennen kaikkea HÄVETÄ joka hetki paitsi kotisohvalla ylensyöneenä hiilihydraattihumalassa?
Tuo teidän "hauskanpito" on olemassa vain virtuaalimaailmaa. Oikeasti itkette kuten minäkin. Jokainen täällä tietää sen, niin hoikka kuin lihava.
-nainen 167 cm, noin 160 kg._nyt kuvailit omaa elamaasi, niin kuullostaapa tosi kurjalta.
Esteettisesti ajatellen voin minakin tietysti olla kammottavan nakoinen.
Treffeille en ole mennyt pitkiin aikoihin. Johtuu siita, etta naimisissa oleva nainen ei oikein voi sellaista tehda. Ensimmainen aviomieheni kuoli 22 vuoden yhdessaolon jalkeen. Nyt on sitten toinen avioliitto menossa, kuudetta vuotta. Olen hyvin onnellinen, minulla on kaksi lasta.
Etko ole loytanyt kaupasta vaakaa, jolla voit itsesi punnita? Minulla on niita ihan kaksi kappaletta. Etsi, kylla niita loytyy.
Kirjoituksesi henkii katkeruutta. Jos olet noin onneton, niin ehka sinun pitaisi ajatella hankkia jonkinlaista apua.
Ehka sinun kannattaisi jopa hiukan laihduttaa, arvelisitko tulevasi sitten onnellisemmaksi? - sympatiaa
ana taas kirjoitti:
No voi sua reppanaa edelleen, noinko koville ottaa? Mistä TIEDÄT minun ikäni? Oletpa tosi, tosi viisas. Minkinrehu sisältää mm. teurasjätteitä, kuten ne teidän grilliherkkunnekin. Huvittavia olette! Miksi sanot, etten pysty sinua loukkaamaan ja sitten kuitenkin loukkaannut verisesti?
Mikähän mahtaa olla sinun ongelmasi?
Lihava palstalla roikut ja haukut toisia. Taitaa olla lihavuus myäs sinun ongelmasi. Sinuakin helpottaisi jos sen itsellesi myönnät.
Ikääsi en minäkään tiedä, mutta oletan sinun olevan jo täysi-ikäinen joskin lapsellinen. Olen itse jo neljänkympin ylittänyt ja katkeruuteni menettänyt. Koetan olla ystävällinen ja tukea toisia heidän elämässään, olkoon se millainen tahansa. Kukin tulee onnelliseksi tavallaan, ja olkoon niin. En kuitenkaan halveksimatta hyväksy toisten tahallista mollaamista, se on halveksittavaa, ei lihavuus. Lihavuuteen on lukemattomia syitä ja et pysty sinäkään erottamaan sairautta saamattomuudesta.
Jatka kulkemista silmät kiinni tai pysy sisällä, niin ei läski haittaa. Muista kuitenkin, että lihavat on lepposia!
Kesää... - pian 50
sympatiaa kirjoitti:
Mikähän mahtaa olla sinun ongelmasi?
Lihava palstalla roikut ja haukut toisia. Taitaa olla lihavuus myäs sinun ongelmasi. Sinuakin helpottaisi jos sen itsellesi myönnät.
Ikääsi en minäkään tiedä, mutta oletan sinun olevan jo täysi-ikäinen joskin lapsellinen. Olen itse jo neljänkympin ylittänyt ja katkeruuteni menettänyt. Koetan olla ystävällinen ja tukea toisia heidän elämässään, olkoon se millainen tahansa. Kukin tulee onnelliseksi tavallaan, ja olkoon niin. En kuitenkaan halveksimatta hyväksy toisten tahallista mollaamista, se on halveksittavaa, ei lihavuus. Lihavuuteen on lukemattomia syitä ja et pysty sinäkään erottamaan sairautta saamattomuudesta.
Jatka kulkemista silmät kiinni tai pysy sisällä, niin ei läski haittaa. Muista kuitenkin, että lihavat on lepposia!
Kesää...Kukahan roikkuu? Silloin tällöin n. 2-5 kertaa viikossa käyn täällä nauramassa. Koska teen töitä tietokoneella on hyvä käydä välillä piristymässä, niin ei käy päivä liian raskaaksi.
Vai olet katkeruutesi menettänyt? Ei sitä juuri huomaa. Minulla sitä ei ole koskaan ollutkaan.
Jatketaanko töitä? Tiedät ehkä mitä se on? Hyvää jatkoa sinulle vain. - ana grammi
Lasken kalorit kirjoitti:
Et sinä pysty minua loukkaamaan koska tiedän sinun olevan keskenkasvuinen epävarma kakara.Oletko todella niin reppana lukutaidoton, ettet osaa lukea nimimerkkiä?
- minä osaan
ana grammi kirjoitti:
Oletko todella niin reppana lukutaidoton, ettet osaa lukea nimimerkkiä?
Mutta minä olenkin laiha.
Terveisin
Ele Krep - lukutaidoton
ana grammi kirjoitti:
Oletko todella niin reppana lukutaidoton, ettet osaa lukea nimimerkkiä?
sulta jäi se grammi puuttumaan, nytkö vasta sen keksit.
Tiedätkö mitä se edes tarkoittaa? - ana grammi
lukutaidoton kirjoitti:
sulta jäi se grammi puuttumaan, nytkö vasta sen keksit.
Tiedätkö mitä se edes tarkoittaa?Mitähän tuo puheenvuorosi oikein tarkoittaa? Kommentoin vain tuota yhtä ihmistä, joka ilmeisesti ei todellakaan tajunnut mistä tulee nimimerkki "ana taas", vaan höpötteli jotain anoreksiasta tms. Siihen viittasin anagrammilla. Mutta olkoon...
- otin selvää
jeopardy? kirjoitti:
Paino ei muuten ole voimaa muuten kuin lihaksena.
Sama pätee ylivoimaan!Näkyy olevan jonkin sortin visailuohjelma, jota aivottomat(tod.näk.lihavat) juntit mielellään seuraavat.
- tuolta!
otin selvää kirjoitti:
Näkyy olevan jonkin sortin visailuohjelma, jota aivottomat(tod.näk.lihavat) juntit mielellään seuraavat.
http://www.google.fi/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla:fi:official&channel=s&hl=fi&q=jeopardy&meta=&btnG=Google-haku
ja ole hiljaa. - Kiitosta vain kohteliaisuud...
tuolta! kirjoitti:
http://www.google.fi/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla:fi:official&channel=s&hl=fi&q=jeopardy&meta=&btnG=Google-haku
ja ole hiljaa.Kuinkahan iäkäs olet, kun sinulla on kanttia nimitellä yli nelikymppistä täti-ihmistä lapseksi?
Toki tiedän tuon "tieto"-kilpailun, joka on samanlaisena pyörinyt ainakin jo 80-luvulla USA:ssa, jossa tuolloin, myönnän, sitä vilkaisseeni. - Lurzan
Kiitosta vain kohteliaisuud... kirjoitti:
Kuinkahan iäkäs olet, kun sinulla on kanttia nimitellä yli nelikymppistä täti-ihmistä lapseksi?
Toki tiedän tuon "tieto"-kilpailun, joka on samanlaisena pyörinyt ainakin jo 80-luvulla USA:ssa, jossa tuolloin, myönnän, sitä vilkaisseeni.sinäkin olet aivoton lihava juntti?
Tervetuloa joukkoon. - on kirjainten
ana grammi kirjoitti:
Mitähän tuo puheenvuorosi oikein tarkoittaa? Kommentoin vain tuota yhtä ihmistä, joka ilmeisesti ei todellakaan tajunnut mistä tulee nimimerkki "ana taas", vaan höpötteli jotain anoreksiasta tms. Siihen viittasin anagrammilla. Mutta olkoon...
järjestyksen muuttamista niin että niistä muodostuu aivan erilainen sana.
Ei kirjoittelussasi ollut mitään anagrammiin viittaavaa.
Se joka epäili sinua anorektikoksi. - haluat
on kirjainten kirjoitti:
järjestyksen muuttamista niin että niistä muodostuu aivan erilainen sana.
Ei kirjoittelussasi ollut mitään anagrammiin viittaavaa.
Se joka epäili sinua anorektikoksi.kiroilla palstalla.
Edellinen - lapsen asteelle
Kiitosta vain kohteliaisuud... kirjoitti:
Kuinkahan iäkäs olet, kun sinulla on kanttia nimitellä yli nelikymppistä täti-ihmistä lapseksi?
Toki tiedän tuon "tieto"-kilpailun, joka on samanlaisena pyörinyt ainakin jo 80-luvulla USA:ssa, jossa tuolloin, myönnän, sitä vilkaisseeni.henkisesti, vielä huonosti kasvatetun lapsen.
- ^^^^
on olla kirjoitti:
hengenvaarallisessa tilassa fyysisesti ja kammottavan näköinen esteettisesti?
-nainen 167 cm, noin 160 kg._Sairaalloinen lihavuus ei varmaan naurata muita kuin mieleltään sairaalloisia. Mutta asianomaisille se on hauskaa, että on kaltaistensa joukossa, yhdessä.
Vaikka kannustankin kaikkia sairaalloisen painavia laihduttamaan oman etunsa takia, niin laihtuminen ei tapahdu hetkessä. Jokainen kaipaa elämäänsä huumoria. Jos voi edes välillä nauraa yhdessä ja itselleen, se on hauskaa.
Naurakaa ja pitäkää hauskaa siellä rannalla - ja muutenkin! Makkaroiden ja oluen kanssa tai ilman. :) - vaikutat
Aloittaja vaikuttaa kirjoitti:
tässä jollain tavoin häiriintyneeltä ja paranoidilta.
Samat sanat minulta: En ole koulu- tai työpaikkakiusaaja, olen hoikka, en kuiva kuikelo ja maailmassa vähiten olisin kateellinen lihavalle... Joten tähän ei kannata vastata sillä tyylillä.häiriintyneeltä, varsinkin kun ottaa kaikki kirjoituksesi huomioon tälläkin palstalla. Tiedät kyllä itsekin mitä tarkoitan.
- mistä näitä...
lapsen asteelle kirjoitti:
henkisesti, vielä huonosti kasvatetun lapsen.
Sanoo kypsä, aikuinen, fiksu ihminen!
- sanoisin
HANKI ITSE ELÄMÄ! Luuletko tosiaan, että ihmisiä millään tavoin kiinnostaa joku surkea ihrakasa. Korkeintaan joku voi halveksivasti hymähtäen vilkaista.
- vaan___
Jos Kotleetti kehtaa mennä rannalle niin mene sinäkin. Tosin, kuvitteletkohan vaan noista paheksuvista katseista? Teinitytöt voi kyllä kikatella mutta nehän on vaan teinejä.
Mutta sitten kun kuljet kadulla niin laita sen verran paitaa päälle että vatsa jää piiloon.- nelikymppinen¨¨
kikattelen, jos joku ihravuori vetää lenkkiä ja kaljaa rantsussa napa tutisten. Älä yleistä!
- yhtään..
nelikymppinen¨¨ kirjoitti:
kikattelen, jos joku ihravuori vetää lenkkiä ja kaljaa rantsussa napa tutisten. Älä yleistä!
Yli nelikymppinen olen myös, mutta en kikata, vaan käännän katseeni pois, etten oksentaisi.
- kerro miten
yhtään.. kirjoitti:
Yli nelikymppinen olen myös, mutta en kikata, vaan käännän katseeni pois, etten oksentaisi.
sinä noin muuten aikaasi vietät?
- sairas
yhtään.. kirjoitti:
anna tulla vaan, jos se helpottaisi kireätä mieltäsi.
- vaikuttava näky
Kyllä siinä hymy hyytyy karskeimmaltakin tyypiltä.
Oikeasti sulla on hyvä asenne, ei se voivottelulla parane.
Laihduttaa sitten kun alkaa siltä tuntumaan että on pakko. - minähhh
Siitä vain, jokkainen saa tehdä mitä haluaa :) Juon minäkin kaljaa julkisella paikalla, kyllähän siitä paheksuvia katseita joskus tulee, varsinkin jos on isompikin porukka ja metelinpito sitten sen mukaista :D
- Kysynpähän vaan
174 cm ja 161 kg ja ikäsi? Montako vuotta olet kiloja kerryttänyt ja uimarantoja kaihtanut? Entäs onko vaimoa mukaan rannalle lähdössä vai ei?
- 174 cm/161kg
Viestisi tyylistä päätellen olet jälleen yksi niistä "täydellisistä". Ja mitä mahdollinen vaimoni tähän kuuluu?? Mulla on ollut yksi vaimo (eikä ollut mikään laiha ripakinttu, vaan oikea nainen), tuli ero ja juuri nyt olen sinkku.
- sori, sori, ja nöyrästi sori
174 cm/161kg kirjoitti:
Viestisi tyylistä päätellen olet jälleen yksi niistä "täydellisistä". Ja mitä mahdollinen vaimoni tähän kuuluu?? Mulla on ollut yksi vaimo (eikä ollut mikään laiha ripakinttu, vaan oikea nainen), tuli ero ja juuri nyt olen sinkku.
Äläs nyt loukkaannu, ei kotleettikaan. En itekään ole mikään ripakinttu mutta sen verran kropasta huolehdin ettei ylimääräsiä ongelmia tule.
Mutta kehtaatkos sä kertoa vyötärönympärysmittasi? Ja montakos kerrosta rappuja kävelet? Kuvaa en susta sentään pyydä.
- säälittävää
tuo tuollainen.. Sinähän sen esimerkin annat millä ne kilot ovat lihaville tulleet!!
Lapset kuin näkevät todella isoja ihmisiä, Niin kylläpä nuokin tajuavat millä se suuri koko on tullut Esim: Kylläpä tuokin setä/täti on syönyt paljon hampurilaisia ja ei ole muistanut liikkua..
" Fiksuja lapsia " - 174 cm / 161kg
Onpa viestini saanut paljon kommentteja. Ja iso osa niistä todellakin osoittaa, että pikkusieviä ihmisiä on tosi paljon. On ilmeistä, etten ole kuvitellut osakseni lankeilleita paheksuvia katseita ja irvailua. Sehän kukoistaa täälläkin. En erityisemmin viihdy uimarannoilla, mutta saamieni lukuisien pyyntöjen (= irvailuviestien) ;-) johdosta, vierailen tänä kesänä joitain kertoja kukkakeppien seassa rannalla aitona miehisenä miehenä suuren vatsani kanssa. Älkää tukehtuko täydellisyyteenne.
- voi näitä
Hei vilkaisepa vaikka sanakirjasta "pikkusievän" merkitys.
- 174/161
voi näitä kirjoitti:
Hei vilkaisepa vaikka sanakirjasta "pikkusievän" merkitys.
Mutta kun asia loppuu, on takerruttava lillukanvarsiin. Kontekstista pitäisi ymmärtää, mitä tuossa ko sanalla tarkoitin. Naura nyt itsesi hengiltä sitten.
- minä vain...
174/161 kirjoitti:
Mutta kun asia loppuu, on takerruttava lillukanvarsiin. Kontekstista pitäisi ymmärtää, mitä tuossa ko sanalla tarkoitin. Naura nyt itsesi hengiltä sitten.
Se edellinen kirjoittaja ei varmaan ymmärrä edes mitä "konteksti" tarkoittaa :-). "Älä heitä helmiä sioille", enkä tarkoita, että sinä olisit se "sika", vaan kaikki nuo junttimaiset, tietämättömät, omaan ylemmyyteensä tukehtuvat moraliisijoijat, jotka oikeasti eivät tiedä paljon mistään paljon mitään!
Toivotaan, että heidän "ihana" elämänsä, ei koskaan kohtaa suurempia kolhuja kuin toisten kilot ;-) - sympatiaa
174/161 kirjoitti:
on havaita tämä "täydellisten" adonistien määrä ja tapa kommentoida tällä palstalla. On myös kiintoisaa havaita heidän huumorintajuttomuus sekä sallimattomuus erilaisuutta kohtaan.
Onkohan minun kaverini samanlaisia poissaollessani? En kyllä ymmärrä mikäli ovat, sillä miksi he minua silloin kutsuisivat yhteisiin vapa-ajan kesteihin. Miksi he käyvät meillä kylässä, miksi?
No lillukanvarsiin kompuroiviin anoihin suhtaudun hymyillen ja olkaan kohottaen ja jatkan matkaani.
Riemuiten kuljen kuin kuningas mä oisin, nakkarille päin - sympatiaa
minä vain... kirjoitti:
Se edellinen kirjoittaja ei varmaan ymmärrä edes mitä "konteksti" tarkoittaa :-). "Älä heitä helmiä sioille", enkä tarkoita, että sinä olisit se "sika", vaan kaikki nuo junttimaiset, tietämättömät, omaan ylemmyyteensä tukehtuvat moraliisijoijat, jotka oikeasti eivät tiedä paljon mistään paljon mitään!
Toivotaan, että heidän "ihana" elämänsä, ei koskaan kohtaa suurempia kolhuja kuin toisten kilot ;-)Just just, ja jos minuun törmää ei satu, ellei törmää uudelleen!
- kuinka
sympatiaa kirjoitti:
on havaita tämä "täydellisten" adonistien määrä ja tapa kommentoida tällä palstalla. On myös kiintoisaa havaita heidän huumorintajuttomuus sekä sallimattomuus erilaisuutta kohtaan.
Onkohan minun kaverini samanlaisia poissaollessani? En kyllä ymmärrä mikäli ovat, sillä miksi he minua silloin kutsuisivat yhteisiin vapa-ajan kesteihin. Miksi he käyvät meillä kylässä, miksi?
No lillukanvarsiin kompuroiviin anoihin suhtaudun hymyillen ja olkaan kohottaen ja jatkan matkaani.
Riemuiten kuljen kuin kuningas mä oisin, nakkarille päinvastapuoli yrittää kuumeisesti keksiä tarpeeksi nasevaa vastavetoa.
Heidän rahkeensa eivät riitä siihen, ei edes lähimain.
Hyvä tuo loppukommentti. - antakaa tietä
minä vain... kirjoitti:
Toivotaan, että heidän "ihana" elämänsä, ei koskaan kohtaa suurempia kolhuja kuin toisten kilot ;-)Mikä teitä lihavia vaivaa, kun teidän pitää aina olla niin pahansuopia? Menkää nyt herran tähden vaikka ulos! Hirveää haukkumista, kun joku on teitä fiksumpi!
- symp.
antakaa tietä kirjoitti:
Mikä teitä lihavia vaivaa, kun teidän pitää aina olla niin pahansuopia? Menkää nyt herran tähden vaikka ulos! Hirveää haukkumista, kun joku on teitä fiksumpi!
joka ei lue koko ketjua.
Sarkasmisi ei oikein toiminut tälläkertaa.
Onnea seuraavalle kerralle.
Vai fiksumpi? hahahahahahahahahahaaaaaa - tässä minäkin.
Minä en ole täydellinen enkä yritäkään olla. Mutta vilpittömästi kysyn että onko ihan joka päiväinen elämäsi mielestäsi helppoa tuon painon ja suuren vatsan kanssa? Jälleen ne vaatteet, mahtuminen, työ, ystävät jne. Klassiset kysymykset: mahdutko auton rattiin, lentokoneen penkkiin..?
- ei ole tottakaan
symp. kirjoitti:
joka ei lue koko ketjua.
Sarkasmisi ei oikein toiminut tälläkertaa.
Onnea seuraavalle kerralle.
Vai fiksumpi? hahahahahahahahahahaaaaaaVoi hellanlettas, luuletko että kukaan täysijärkinen jaksaisi lukea LÄPI tätäkin ketjua? Ainakaan sinun turhantärkeitä, kirjoitusvirheitä viliseviä, tosikkomaisia kommenttejasi. HAHHAH sanon minäkin. Sitä paitsi, olen nainen.
- symp.
ei ole tottakaan kirjoitti:
Voi hellanlettas, luuletko että kukaan täysijärkinen jaksaisi lukea LÄPI tätäkin ketjua? Ainakaan sinun turhantärkeitä, kirjoitusvirheitä viliseviä, tosikkomaisia kommenttejasi. HAHHAH sanon minäkin. Sitä paitsi, olen nainen.
Sun kuvasi kanssa mä sänkyyn hiivin, ja siitä sinun punkkaasi aatosten siivin silmäni suljin ja sinut näin vieressä kaljamukin.
Mennäänkö yhdessä ulos? Pidetään toisiamme kädestä ja voidaan vaikka vähän pussatakkin. Hyväilisin sinua nakkisormillani ja huohottaisin korvaasi helliä sanoja. Laittaisin käten ti... ympärillesi jos ne vai ylettyisivät, mutta kun vatsani on niin iso en pääse kyllin lähelle. Ihanaa sanon minä. Minä olen muuten TOSIisomies! - toisen silmässä
antakaa tietä kirjoitti:
Mikä teitä lihavia vaivaa, kun teidän pitää aina olla niin pahansuopia? Menkää nyt herran tähden vaikka ulos! Hirveää haukkumista, kun joku on teitä fiksumpi!
mutta et malkaa omassasi. Hullua.
- epäilen
ei ole tottakaan kirjoitti:
Voi hellanlettas, luuletko että kukaan täysijärkinen jaksaisi lukea LÄPI tätäkin ketjua? Ainakaan sinun turhantärkeitä, kirjoitusvirheitä viliseviä, tosikkomaisia kommenttejasi. HAHHAH sanon minäkin. Sitä paitsi, olen nainen.
että olet päässyt jo niin lihavaan kuntoon että sinut on ruokittava sänkyysi.
Netti on paikka missä purat turhautumistasi.
Vetäähän se katkeraksi kun elämä jää elämättä.
- muistuttaisin
Lihavuus on hirvittävin kärsimys ja menetys
sinulle, läheisillesi, tuttavillesi ja yhteiskunnalle.
Mittojesi johdosta olet jo kauan ollut kuolemaantuomittu.- symp.
"Mittojesi johdosta olet jo kauan ollut kuolemaantuomittu."
Eikös me kaikki olla?
Jo isäni opetti aikoinaan, että kaikki leivänsyöjät täällä ovat kuolleet tai tulevat kuolemaan. Vai väitätkö olevasi kuolematon?
Vanha Afrikkalainen kansanviisaus sanoo, että mitä suurempi mies, sitä parempi. Päivällä paahteessa sen takana on viileää varjossa, ja taas kylminä öinä sen vieressä on lämmin ja hyvä olla!
"Lihavuus on hirvittävin kärsimys ja menetys
sinulle, läheisillesi, tuttavillesi ja yhteiskunnalle."
No toistaiseksi tämä "menetys" kuitenkin hengittää ja voi hyvin, mutta kiitos kun kerroit, nyt voin valaista läheisiänikin asiasta, mikäli he eivät ole siitä tienneet. Yhteiskuntaa todennäköisesti olet jo informoinut? - Urheilija_
symp. kirjoitti:
Eikös me kaikki olla?
Jo isäni opetti aikoinaan, että kaikki leivänsyöjät täällä ovat kuolleet tai tulevat kuolemaan. Vai väitätkö olevasi kuolematon?
Vanha Afrikkalainen kansanviisaus sanoo, että mitä suurempi mies, sitä parempi. Päivällä paahteessa sen takana on viileää varjossa, ja taas kylminä öinä sen vieressä on lämmin ja hyvä olla!
No toistaiseksi tämä "menetys" kuitenkin hengittää ja voi hyvin, mutta kiitos kun kerroit, nyt voin valaista läheisiänikin asiasta, mikäli he eivät ole siitä tienneet. Yhteiskuntaa todennäköisesti olet jo informoinut?Että ylipainoilla on elämää ja onnellisuutta rajoittava tekijä. Älkää edes viitsikö yrittää kieltää sitä, ettei tarvi taas valistaa faktoilla. Ylipainoisena voi olla onnellinen, mutta usein ylipaino on se huono piirre ja arka asia ylipainoisessa ihmisessä.
- se terveystieto
symp. kirjoitti:
Eikös me kaikki olla?
No toistaiseksi tämä "menetys" kuitenkin hengittää ja voi hyvin, mutta kiitos kun kerroit, nyt voin valaista läheisiänikin asiasta, mikäli he eivät ole siitä tienneet. Yhteiskuntaa todennäköisesti olet jo informoinut?kukoistaa..heh!
Maakuopat, joihin tarpeet tehdään sijoitetaan kaivojen viereen, tyttövauvat raiskataan HIV:n välttämiseksi. Tämä kaikesta länsimaalaisesta ponnistelusta huolimatta. Ei auta valistus, ei rokotteet, ei koulutus, kun nämä kansangurut latelevat taikauskoaan.
Kyllä meidän tosiaan kannattaa seurata näitä afrikkalaisia "viisauksia". - Hoikkuuden
Urheilija_ kirjoitti:
Että ylipainoilla on elämää ja onnellisuutta rajoittava tekijä. Älkää edes viitsikö yrittää kieltää sitä, ettei tarvi taas valistaa faktoilla. Ylipainoisena voi olla onnellinen, mutta usein ylipaino on se huono piirre ja arka asia ylipainoisessa ihmisessä.
takia kukaan ei ole onneton, mutta lihavuuden takia moni.
Voi sanoa, että jos joku tosi lihava on onnellinen, tapahtuu tämä kiloista HUOLIMATTA! En edes usko näihin sepustuksiin täällä. Jokainen tuntemani lihava on enemmän tai vähemmän ongelmissa lihavuutensa takia. - symp.
se terveystieto kirjoitti:
kukoistaa..heh!
Maakuopat, joihin tarpeet tehdään sijoitetaan kaivojen viereen, tyttövauvat raiskataan HIV:n välttämiseksi. Tämä kaikesta länsimaalaisesta ponnistelusta huolimatta. Ei auta valistus, ei rokotteet, ei koulutus, kun nämä kansangurut latelevat taikauskoaan.
Kyllä meidän tosiaan kannattaa seurata näitä afrikkalaisia "viisauksia".Kuinka ihmeessä te kaiken kivan paheksujat jaksatte ottaa kaiken niin tosissanne?
Hei Haloooo. Tuo Afrikka juttuni oli VITSI!
Otappa selvää niin lihavuudesta kuin Afrikastakin, ennenkuin munaat itseäsi enempää. - symp.
Urheilija_ kirjoitti:
Että ylipainoilla on elämää ja onnellisuutta rajoittava tekijä. Älkää edes viitsikö yrittää kieltää sitä, ettei tarvi taas valistaa faktoilla. Ylipainoisena voi olla onnellinen, mutta usein ylipaino on se huono piirre ja arka asia ylipainoisessa ihmisessä.
Totta helvetissä ylipaino rajoittaa elämää ja aiheuttaa vitutusta silloin tällöin, mutta se että olisimme jatkuvasti ja kokoajan masentuneita ja että meidä pitäisi käpertyä omaan huonouteemme sekä ylistää teitä jotka saatte pidettyä painonne kurissa ja vain rypeä itsesäälissämme, niin turha luulo! Minä olen mikä olen ja se ei oikeasti sinulle kuulu. Sellainen turha kireys ja voivottelu ei nyt vain sovi luonteelleni. Minä pidän itsestäni. Minä rakastan itseän, olen siis itserakas, mutta olenkin siinä pirun hyvä. Minä en häpeä lihavuuttani, miksi niin tekisin? En minä sille juuri nyt mitään mahda. Saatan saada itseäni niskasta kiinni ja ruveta jonakin vuonna tai päivänä laihtumaan tai sitten laihduttamaan, mutta kunnes se päivä koittaa aion nauttia joka päivästä, sillä koskaan ei herätessään kukaan meistä tiedä onko se viimeinen.
Minulla on kivaa, en stressaa itseäni millään jonninjoutavalla ja elämänasenteeni on myönteinen. Toki myönnän, että silloin tällöin unelmoin niistä ajoista jolloin jaksoin juosta kympin lenkin ja olin niin hoikka, että saatoin tilata vaatteita postimyynnistä, mutta en minä katkera ole, on turha murehtia menneitä saati sitten tulevia niinkuin te laiheliinit näytte tekevän. Otetaan päiva ja nakki kerrallaan ja katsotaan mihin se johtaa. - symp.
Hoikkuuden kirjoitti:
takia kukaan ei ole onneton, mutta lihavuuden takia moni.
Voi sanoa, että jos joku tosi lihava on onnellinen, tapahtuu tämä kiloista HUOLIMATTA! En edes usko näihin sepustuksiin täällä. Jokainen tuntemani lihava on enemmän tai vähemmän ongelmissa lihavuutensa takia.hienoa olla perässähiihtäjä?
Muista kuitenkin,että:
Latuja ken vaeltaa, on latujensa vanki.
Vapaan miehen edessä, on aina umpihanki. - mistä asiasta Afrikassa
symp. kirjoitti:
Kuinka ihmeessä te kaiken kivan paheksujat jaksatte ottaa kaiken niin tosissanne?
Hei Haloooo. Tuo Afrikka juttuni oli VITSI!
Otappa selvää niin lihavuudesta kuin Afrikastakin, ennenkuin munaat itseäsi enempää.minun pitää ottaa selvää? Poliittisesta tilanteesta, maantieteestä, taloudesta, terveydenhuollosta, lihavuusongelmasta (heh) Afrikassa vai siis mistä. Siellä on miljardi ihmistä ja kymmeniä valtioita, mistä siis pitää ottaa selvää?
Kirjoitustaidostasi päätellen olet joku peruskoulun kesken jättänyt luuseri, joka ei ole viitsinyt kuunnella karkin mässytykseltään edes äidinkielen perusasioita.
Muistaakseni jo ala-asteella opittiin, että kansallisuus adjektiivina kirjoitetaan pienellä ja pa, pä -päätteet eivät toisinnu muutoin kuin puheessa.
Eli OTAPA lusikka kauniiseen käteen ja opiskele vaikka jotain, jos ei täällä parempaa sanottavaa ole. - siteerata runoa
symp. kirjoitti:
hienoa olla perässähiihtäjä?
Muista kuitenkin,että:
Latuja ken vaeltaa, on latujensa vanki.
Vapaan miehen edessä, on aina umpihanki.jos ei edes hallitse ala-asteen oppimäärää: kin, kän -päätteet eivtä toisinnu!
Eikö olekkin?, ha, hih, heh... Vittu oot typerys! Ja tietty läski? - mykistyy
symp. kirjoitti:
Totta helvetissä ylipaino rajoittaa elämää ja aiheuttaa vitutusta silloin tällöin, mutta se että olisimme jatkuvasti ja kokoajan masentuneita ja että meidä pitäisi käpertyä omaan huonouteemme sekä ylistää teitä jotka saatte pidettyä painonne kurissa ja vain rypeä itsesäälissämme, niin turha luulo! Minä olen mikä olen ja se ei oikeasti sinulle kuulu. Sellainen turha kireys ja voivottelu ei nyt vain sovi luonteelleni. Minä pidän itsestäni. Minä rakastan itseän, olen siis itserakas, mutta olenkin siinä pirun hyvä. Minä en häpeä lihavuuttani, miksi niin tekisin? En minä sille juuri nyt mitään mahda. Saatan saada itseäni niskasta kiinni ja ruveta jonakin vuonna tai päivänä laihtumaan tai sitten laihduttamaan, mutta kunnes se päivä koittaa aion nauttia joka päivästä, sillä koskaan ei herätessään kukaan meistä tiedä onko se viimeinen.
Minulla on kivaa, en stressaa itseäni millään jonninjoutavalla ja elämänasenteeni on myönteinen. Toki myönnän, että silloin tällöin unelmoin niistä ajoista jolloin jaksoin juosta kympin lenkin ja olin niin hoikka, että saatoin tilata vaatteita postimyynnistä, mutta en minä katkera ole, on turha murehtia menneitä saati sitten tulevia niinkuin te laiheliinit näytte tekevän. Otetaan päiva ja nakki kerrallaan ja katsotaan mihin se johtaa.tämän uskomattoman upean kirjallisen vuodatuksen salvatessa hengityksen.
Kirjoittajan itsekin luotsaama "positiivinen elämänasenne" suorastaan huokuu lämpimänä sanojen virtana vasten kasvoja.
'''''''''''' - symp.
mistä asiasta Afrikassa kirjoitti:
minun pitää ottaa selvää? Poliittisesta tilanteesta, maantieteestä, taloudesta, terveydenhuollosta, lihavuusongelmasta (heh) Afrikassa vai siis mistä. Siellä on miljardi ihmistä ja kymmeniä valtioita, mistä siis pitää ottaa selvää?
Kirjoitustaidostasi päätellen olet joku peruskoulun kesken jättänyt luuseri, joka ei ole viitsinyt kuunnella karkin mässytykseltään edes äidinkielen perusasioita.
Muistaakseni jo ala-asteella opittiin, että kansallisuus adjektiivina kirjoitetaan pienellä ja pa, pä -päätteet eivät toisinnu muutoin kuin puheessa.
Eli OTAPA lusikka kauniiseen käteen ja opiskele vaikka jotain, jos ei täällä parempaa sanottavaa ole.kas kas elämä on raskas... niinkuin laulussa sanotaan.
Hienoa, että sinussa heräsi jokin reaktio edes inho minun vuokseni. Saat taas illalla nukkumaan mennessäsi ihailla itseäsi vessan peilistä ja katsoa kauniita kasvojasi harjoitellessasi oiken ääntämistä hampaita harjatessasi.
Siinä asiassa osuit aivan oikeaan, etten ole aikoinani koulussa oppinut äidinkielestä yhtään mitään, mutta harmiksesi voin todeta ettei se ole missään elämänivaiheessa haitannut milläänlailla. Työelämässä en toki toimitusjohtajana ole toiminut, mutta esimiesasemassa kuitenkin, ja voin sinulle valehtelematta kertoa, etten ole ketään laihaa enkä lihavampaakaan koskaan syrjinyt tai moittinut tämän kirjoitustaidosta. Itse en todellakaan osaa laittaa välimerkkejä oikeisiin kohtiin, mutta pilkun pistän siihen missä on tauon paikka, ja pisteen kun lauseeni loppuu. Onko vaikeaa?
Peruskoulusta minulla on (taas harmiksesi) päästötodistus ja parikin ammattia olen opiskellut ja niistäkin on dokumenttia.
Adjektiivit tai substantiivit ovat minusta yhdentekeviä, ei niitä voi syödä!
Kiitän vinkistä ja otan lusikan käteeni, ja voin vakuuttaa, että jos ei muualta, niin peilistä näkee, että osaan sitä käyttää. Tosin muuhun kuin opiskeluun. Koitahan sinäkin. - symp.
siteerata runoa kirjoitti:
jos ei edes hallitse ala-asteen oppimäärää: kin, kän -päätteet eivtä toisinnu!
Eikö olekkin?, ha, hih, heh... Vittu oot typerys! Ja tietty läski?Anna pusu!
- tärkeilijät alas
siteerata runoa kirjoitti:
jos ei edes hallitse ala-asteen oppimäärää: kin, kän -päätteet eivtä toisinnu!
Eikö olekkin?, ha, hih, heh... Vittu oot typerys! Ja tietty läski?Vielä säälittävämmäksi muuttuu, jos ei osaa siteerata niitä oikein!
- naurun aihetta
mykistyy kirjoitti:
tämän uskomattoman upean kirjallisen vuodatuksen salvatessa hengityksen.
Kirjoittajan itsekin luotsaama "positiivinen elämänasenne" suorastaan huokuu lämpimänä sanojen virtana vasten kasvoja.
''''''''''''Sanos muuta! Tämä nimimerkki idiot. vai mikä se nyt oli, on todella uusi kirjallinen kyky tällä, ah, niin tasokkaalla palstalla.
- idiot too
naurun aihetta kirjoitti:
Sanos muuta! Tämä nimimerkki idiot. vai mikä se nyt oli, on todella uusi kirjallinen kyky tällä, ah, niin tasokkaalla palstalla.
Tämä oli neljäs kommenttisi tänään. Miksi?
Jos sinulla ei ole oikeata sanottavaa sano se kossain muualla. - En ole läskisormi
idiot too kirjoitti:
Tämä oli neljäs kommenttisi tänään. Miksi?
Jos sinulla ei ole oikeata sanottavaa sano se kossain muualla.Ai niinkö? Jotkut ennättävät hoikilla sormillaan näppäillä nopeasti. Mitä sanottavaa itselläsi oli?
- Terveystietoinen
Minusta pääasia ei kylläkään ollut fyysinen terveys. Aloittaja kritisoi asennevammaa, joka varmasti näkyy ja kuuluu. Tämä tuottaa varmasti vielä enemmän ylipainoisille tuskaa ja saattaa ylläpitää ylipainoon johtaneita toimintamalleja. Jos ylipainoisten pitää herätä sen vaarallisuuteen, pitää muiden herätä asennevammaansa! Se oli minun mielestäni tässä se pääasia.
- symp.
En ole läskisormi kirjoitti:
Ai niinkö? Jotkut ennättävät hoikilla sormillaan näppäillä nopeasti. Mitä sanottavaa itselläsi oli?
ellei ole muuta sanottavaa kuin toisen haukkuminen tulisi se jättää koirien tehtäväksi!
- niin...
symp. kirjoitti:
kas kas elämä on raskas... niinkuin laulussa sanotaan.
Hienoa, että sinussa heräsi jokin reaktio edes inho minun vuokseni. Saat taas illalla nukkumaan mennessäsi ihailla itseäsi vessan peilistä ja katsoa kauniita kasvojasi harjoitellessasi oiken ääntämistä hampaita harjatessasi.
Siinä asiassa osuit aivan oikeaan, etten ole aikoinani koulussa oppinut äidinkielestä yhtään mitään, mutta harmiksesi voin todeta ettei se ole missään elämänivaiheessa haitannut milläänlailla. Työelämässä en toki toimitusjohtajana ole toiminut, mutta esimiesasemassa kuitenkin, ja voin sinulle valehtelematta kertoa, etten ole ketään laihaa enkä lihavampaakaan koskaan syrjinyt tai moittinut tämän kirjoitustaidosta. Itse en todellakaan osaa laittaa välimerkkejä oikeisiin kohtiin, mutta pilkun pistän siihen missä on tauon paikka, ja pisteen kun lauseeni loppuu. Onko vaikeaa?
Peruskoulusta minulla on (taas harmiksesi) päästötodistus ja parikin ammattia olen opiskellut ja niistäkin on dokumenttia.
Kiitän vinkistä ja otan lusikan käteeni, ja voin vakuuttaa, että jos ei muualta, niin peilistä näkee, että osaan sitä käyttää. Tosin muuhun kuin opiskeluun. Koitahan sinäkin.tyhmä, että suorastaan kehuskelee sillä, ettei ole oppinut asioita koulussa.
Mistä muuten tiedät, mitä olet/et ole menettänyt surkean kielellisen kapasiteettisi tähden? Itse rekrytoinnissa kiinnitän erityistä huomiota henkilön kykyyn ilmaista itseään niin suullisesti kuin kirjallisestikin. Se kertoo oppimiskyvystä ja yleisestä lahjakkuudesta varsin hyvin.
Mistä päättelet minussa heränneen inhoreaktion..? Ei sinne päinkään, huvittuneisuus ja ehkä lievä ärsytys kyllä.
Mielenkiintoinen näkemys muuten tuo, että kaikki mitä ei voi syödä, on yhdentekevää. Taitaa olla lihavilla yleinenkin asenne? - en ole läskisormi
symp. kirjoitti:
ellei ole muuta sanottavaa kuin toisen haukkuminen tulisi se jättää koirien tehtäväksi!
Voisitko ihan totta tarkentaa, MISSä ja MILLÄ TAVOIN olen toisia haukkunut?
- näppäimistöni päällä
niin... kirjoitti:
tyhmä, että suorastaan kehuskelee sillä, ettei ole oppinut asioita koulussa.
Mistä muuten tiedät, mitä olet/et ole menettänyt surkean kielellisen kapasiteettisi tähden? Itse rekrytoinnissa kiinnitän erityistä huomiota henkilön kykyyn ilmaista itseään niin suullisesti kuin kirjallisestikin. Se kertoo oppimiskyvystä ja yleisestä lahjakkuudesta varsin hyvin.
Mistä päättelet minussa heränneen inhoreaktion..? Ei sinne päinkään, huvittuneisuus ja ehkä lievä ärsytys kyllä.
Mielenkiintoinen näkemys muuten tuo, että kaikki mitä ei voi syödä, on yhdentekevää. Taitaa olla lihavilla yleinenkin asenne?Ilmeisesti myös kaikki syödään mikä ei karkuun juokse, paitsi tietysti vihannes tai hedelmä, sillä nehän eivät ole ruokaa, vaan "kaninrehua", jota "puputtavat" kaikki ne, joiden paino on normaalin rajoissa.
- symp.
näppäimistöni päällä kirjoitti:
Ilmeisesti myös kaikki syödään mikä ei karkuun juokse, paitsi tietysti vihannes tai hedelmä, sillä nehän eivät ole ruokaa, vaan "kaninrehua", jota "puputtavat" kaikki ne, joiden paino on normaalin rajoissa.
että on hauskaa.
Katsos kun minulla on kanin kanssa sopimus, että minä en syö hänen ruokaa, eikä hän aja minun autolla.
Ilo irti ja hymyä huuleen, vaikka virtsaankin vastatuuleen... ja eiku syömäääään. - miksi et osaa?
symp. kirjoitti:
kas kas elämä on raskas... niinkuin laulussa sanotaan.
Kiitän vinkistä ja otan lusikan käteeni, ja voin vakuuttaa, että jos ei muualta, niin peilistä näkee, että osaan sitä käyttää. Tosin muuhun kuin opiskeluun. Koitahan sinäkin."Itse en todellakaan osaa laittaa välimerkkejä oikeisiin kohtiin, mutta pilkun pistän siihen missä on tauon paikka, ja pisteen kun lauseeni loppuu. Onko vaikeaa? "
Ilmeisesti tämä on sinulle vaikeaa, koska ennen ja-sanaa ei tule pilkkua. On poikkeuksia, mutten jaksa käyttää energiaani vähälahjaisen ojentamiseen. - ????
symp. kirjoitti:
että on hauskaa.
Katsos kun minulla on kanin kanssa sopimus, että minä en syö hänen ruokaa, eikä hän aja minun autolla.
Ilo irti ja hymyä huuleen, vaikka virtsaankin vastatuuleen... ja eiku syömäääään.No voi, voi, mitäs koira, sakaali, hyeena, varis, lokki ja korppikotka sanovat, kun heidän ruokaansa syöt? Nämä jos alkavat vaatimaan sopimusta, oletkin pulassa.
- Who cares
niin... kirjoitti:
tyhmä, että suorastaan kehuskelee sillä, ettei ole oppinut asioita koulussa.
Mielenkiintoinen näkemys muuten tuo, että kaikki mitä ei voi syödä, on yhdentekevää. Taitaa olla lihavilla yleinenkin asenne?Minä kumarran ja suutelen maata jalkojesi alla, sinä suuri päällikkö ( rekrytoija ;-) ). Me olemme kaikki näillä anonyymeillä palstoilla vaikka minkälaisia ministereitä sun muita, että välillä alkaa naurattaa.
Kirjallista ilmaisua et voi päätellä suullisesta ilmaisusta. Ne ovat kaksi eri asiaa. Joku voi olla todellinen supliikkimies/-nainen, mutta annapa hänelle kynä, paperia ja aihe, voit yllättyä. - tauon paikka,,,,,,,
miksi et osaa? kirjoitti:
"Itse en todellakaan osaa laittaa välimerkkejä oikeisiin kohtiin, mutta pilkun pistän siihen missä on tauon paikka, ja pisteen kun lauseeni loppuu. Onko vaikeaa? "
Ilmeisesti tämä on sinulle vaikeaa, koska ennen ja-sanaa ei tule pilkkua. On poikkeuksia, mutten jaksa käyttää energiaani vähälahjaisen ojentamiseen.Luin tuon nimimerkin kommentit läpi ja totesin, että hänen kohdallaan vastauksen kysymykseesi pitäisi olla myönteinen. Erityisesti pisti silmääni "sujuva" kirjoitus, joka oli otsikoitu "veri intresting". Myös Leino-sitaatti oli, sanoisinko, hieman omaperäinen.
- minähhh
???? kirjoitti:
No voi, voi, mitäs koira, sakaali, hyeena, varis, lokki ja korppikotka sanovat, kun heidän ruokaansa syöt? Nämä jos alkavat vaatimaan sopimusta, oletkin pulassa.
hieman huumorintaju hukassa kenties? ;)
(ei tietenkään pitäisi tähän "keskusteluun" millään tavalla puuttua, mutta oli ihan pakko tämän yhden viestin verran.) :D - ????
minähhh kirjoitti:
hieman huumorintaju hukassa kenties? ;)
(ei tietenkään pitäisi tähän "keskusteluun" millään tavalla puuttua, mutta oli ihan pakko tämän yhden viestin verran.) :Dhuumorintaju hukassa? Ihanko tosissasi olet?
- minähhh
???? kirjoitti:
huumorintaju hukassa? Ihanko tosissasi olet?
TOSIN, olen saattanut sitten myös erehtyä. Turha alkaa siitä sitten vinkumaan jos niin on, pelkistä kirjoituksista kun ei aina voi tietää onko toinen tosissaan vai ei.
Tuo edellinen viesti vain osui silmään, tuntui niin kovasti nakertavan tuo sitä edellisen viestin lause: "Katsos kun minulla on kanin kanssa sopimus, että minä en syö hänen ruokaa, eikä hän aja minun autolla."
Muttamutta, olipa kummin päin hyvänsä, tuskin sillä niin suurta merkitystä on :) - ????
minähhh kirjoitti:
TOSIN, olen saattanut sitten myös erehtyä. Turha alkaa siitä sitten vinkumaan jos niin on, pelkistä kirjoituksista kun ei aina voi tietää onko toinen tosissaan vai ei.
Tuo edellinen viesti vain osui silmään, tuntui niin kovasti nakertavan tuo sitä edellisen viestin lause: "Katsos kun minulla on kanin kanssa sopimus, että minä en syö hänen ruokaa, eikä hän aja minun autolla."
Muttamutta, olipa kummin päin hyvänsä, tuskin sillä niin suurta merkitystä on :)Eipähän sillä mitään merkitystä sinänsä ole, mutta kun tarkoitin kommenttini mitä suurimmassa määrin huumoriksi, eikä minua millään tavalla "nakertanut" tuo mihin viittasit. En hurjimmissa unissanikaan olisi voinut kuvitella, että joku ottaa sen todesta. Mutta olkoon, meitä näkyy olevan moneksi...
- minähhh
???? kirjoitti:
Eipähän sillä mitään merkitystä sinänsä ole, mutta kun tarkoitin kommenttini mitä suurimmassa määrin huumoriksi, eikä minua millään tavalla "nakertanut" tuo mihin viittasit. En hurjimmissa unissanikaan olisi voinut kuvitella, että joku ottaa sen todesta. Mutta olkoon, meitä näkyy olevan moneksi...
anteeksipyynnöt ovat paikallaan :) Taisin erehtyä :)
Niin kuin jo tuolla aikaisemmin taisin sanoa, että pelkästä luetusta tekstistä on välillä hirviän vaikea ottaa selvää kuka on tosissaan ja kuka ei. :) Onpahan myös minun viestejäni joskus täältä poistettu, kun pointti (lähinnä huumori) ei ole mennyt ihan kaikille perille, vaan viestit on otettu lähinnä vittuiluna ja vedetty siitä sitten herneet perseeseen.
:( :(
Mutta, tällä palstalla nyt ei näy oikein kukaan osaavan, kaikki pitää ottaa niin tosissaan :( - Kertoo
tauon paikka,,,,,,, kirjoitti:
Luin tuon nimimerkin kommentit läpi ja totesin, että hänen kohdallaan vastauksen kysymykseesi pitäisi olla myönteinen. Erityisesti pisti silmääni "sujuva" kirjoitus, joka oli otsikoitu "veri intresting". Myös Leino-sitaatti oli, sanoisinko, hieman omaperäinen.
täydellisestä lahjattomuudestasi, ettet erota eri kirjoittajia, jollei heillä ole pysyvää nimimerkkiä.
En totisesti ole tämä "veri intresting" (joskin se oli varmasti ironiaa), enkä suinkaan ole lainannut Leinoa sen enempää kuin muitakaan runoilijoita. - vaivautuisiko
Kertoo kirjoitti:
täydellisestä lahjattomuudestasi, ettet erota eri kirjoittajia, jollei heillä ole pysyvää nimimerkkiä.
En totisesti ole tämä "veri intresting" (joskin se oli varmasti ironiaa), enkä suinkaan ole lainannut Leinoa sen enempää kuin muitakaan runoilijoita.Kukas tässä nyt on pökiö? Etkös sinä kommentoinut tuon "symp"-nimimerkin kirjoitustaitoa ja siihen heitin sinulle oman kommenttini. Tämä symp. siis lainasi lahjakkaasti Leinoa ym.
- symp
"Itse en todellakaan osaa laittaa välimerkkejä oikeisiin kohtiin, mutta pilkun pistän siihen missä on tauon paikka, ja pisteen kun lauseeni loppuu. Onko vaikeaa? "
Ilmeisesti tämä on sinulle vaikeaa, koska ennen ja-sanaa ei tule pilkkua. On poikkeuksia, mutten jaksa käyttää energiaani vähälahjaisen ojentamiseen.Voi rakas ystävä, ei minua vanhaa äijää enään kannata edes yrittää opettaa uusille tavoille. Jollainlailla on surkuhupaisaa havaita miten toiset (jotkut) takertuvat kikrjoitus vihreisiini vaikka sisältö se mielestäni täällä on tärkein. Toki minua saa moittia, haukkuakkin, mutta kun se ei saa minua kirjoittamaan oikein vaikka kuinka yrittäisit. Voin kuitenkin lohduttaa sinua sen verran, etten minä niitä virheitä tahallani, tai vain ja ainoastaan sinun kiusaksi tee. Toki olisi mukavaa jos osaisin yhtä hyvin kuin SINÄ. No kaikessa ei voi olla täydellinen. On vain vaikea olla vaatimaton, kun on paras. (huomasitko: vitsi)
"oletko tyhmä vai
miksi et osaa?"
Kenties siksi, etten ole koskaan tullut opetelleeksi ja syntymälahjana en ole oikeinkirjoitusta saanut. Hyvän ruokahalun kuitenkin sain, että sentään jotain. - symp.
Kertoo kirjoitti:
En totisesti ole tämä "veri intresting" (joskin se oli varmasti ironiaa), enkä suinkaan ole lainannut Leinoa sen enempää kuin muitakaan runoilijoita.SORMET POIS peitonalta Pojat!
Kattokaas noita nimimerkkejä niin tiedätte kuka niitä virheitä tekee ja kuka kirjoittaa aina samalla nikillä, eli Sympatiaa ja myöh. symp. Se olen mie! - Urheilija_
symp. kirjoitti:
Minulla on kivaa, en stressaa itseäni millään jonninjoutavalla ja elämänasenteeni on myönteinen. Toki myönnän, että silloin tällöin unelmoin niistä ajoista jolloin jaksoin juosta kympin lenkin ja olin niin hoikka, että saatoin tilata vaatteita postimyynnistä, mutta en minä katkera ole, on turha murehtia menneitä saati sitten tulevia niinkuin te laiheliinit näytte tekevän. Otetaan päiva ja nakki kerrallaan ja katsotaan mihin se johtaa.Ei tietenkään täydy rypeä itsesäälissä, vaan pistää jalkaa toisen eteen ja laittaa kilot karisemaan.
Yksinkertainen esimerkki:
Sinä olet istumassa auringossa ja se on mukavaa, mutta se olisi vielä mukavampaa jos viitsisit nousta ylös ja hakea pakastimesta jäätelön ja palata takaisin paistattelemaan auringossa. Laihduttaminen on itseasiassa sama asia, mutta se on paljon vaikeampaa ja paljon palkitsevampaa. Mielestäni oman edun takia tehty ponnistelu ei ole ajanhukkaa. Samalla hällä väliä periaatteella jos elät niin et taida myöskään käydä töissä? - symp.
Urheilija_ kirjoitti:
Ei tietenkään täydy rypeä itsesäälissä, vaan pistää jalkaa toisen eteen ja laittaa kilot karisemaan.
Yksinkertainen esimerkki:
Sinä olet istumassa auringossa ja se on mukavaa, mutta se olisi vielä mukavampaa jos viitsisit nousta ylös ja hakea pakastimesta jäätelön ja palata takaisin paistattelemaan auringossa. Laihduttaminen on itseasiassa sama asia, mutta se on paljon vaikeampaa ja paljon palkitsevampaa. Mielestäni oman edun takia tehty ponnistelu ei ole ajanhukkaa. Samalla hällä väliä periaatteella jos elät niin et taida myöskään käydä töissä?esimerkki läskille. Kyllä tämä läski lyllertää sen jäätelön hakemaan, mutta pitäisikin vyöryä sen verran pitempään, että se jäde kuluisi pois ja niistä vuosien varrella syödyistä tuhansista muutama muukin.
Se nyt vaan on niin helvetin hankalaa pitkän päälle kun pitää hyvästä ruuasta ja juomasta. Niinhän sitä sanotaan, ettei näin tuttua miestä viitsi kiusata.
Työ? tuttu sana Kuopion torilta. Kyllä sitä työtä on ja eihän se tekemällä lopu.
Sanokaapas te viisaat kauniit ja kaikkitietävät normaalipainoiset, että kuka ja mikä sen määrää kuka tai mikä on normaalia? Aina meitä on ollut erilaisia ja tulee olemaan. Miksi kaikkien täytyisi olla samasta muotista. että kelpaa yhteiskunnan jäseneksi. (täysipainoiseksi)
Ja niille ihanille naisille rannoilla voisi laulaa niinkuin kuju aikoinaan:
On sulla muodot venuksen
daa dirlan dirlan daa
ne roikkuu alla polvien
daa dirlan dirlan daa... - keskustelet siviilissäkin
Ilmeisesti tämä on sinulle vaikeaa, koska ennen ja-sanaa ei tule pilkkua. On poikkeuksia, mutten jaksa käyttää energiaani vähälahjaisen ojentamiseen.Todennäköisesti sama kirjoittaja joka yleensä aloittaa viestinsä kysymällä "oletko tyhmä", tai jollain muulla toista alentavalla repliikillä.
Tuottaako se sinulle suurtakin nautintoa?
Jos se on sinun käsityksesi huumorista niin pahasti kieroutunut olet. - Huvittunut ohikulkija
keskustelet siviilissäkin kirjoitti:
Todennäköisesti sama kirjoittaja joka yleensä aloittaa viestinsä kysymällä "oletko tyhmä", tai jollain muulla toista alentavalla repliikillä.
Tuottaako se sinulle suurtakin nautintoa?
Jos se on sinun käsityksesi huumorista niin pahasti kieroutunut olet.Oletko sinä se, joka yleensä lopettaa keskustelun: "Jos tuo on sinun käsityksesi huumorista, niin pahasti kieroutunut olet"?
Mikähän sinun käsityksesi huumorista lienee? Se oikea ja terve.
En siis ole tuo jonka kirjoitusta kommentoit. - Ajattele vähän
Huvittunut ohikulkija kirjoitti:
Oletko sinä se, joka yleensä lopettaa keskustelun: "Jos tuo on sinun käsityksesi huumorista, niin pahasti kieroutunut olet"?
En siis ole tuo jonka kirjoitusta kommentoit.Vastasin henkilölle joka aloittaa viestinsä lähestulkoon aina nimittelemällä.
En ole aloittanut koskaan haukkumista.
Mutta alkaa ihmetyttää kun päivästä toiseen on sama levy päällä, "oletko tyhmä jne.."
Henkilö kuittaa asian huumoriksi, mitä se ei mielestäni ole, näen todellakin tuollaisessa jotain kieroutunutta.
Sanopa jollekin päin naamaa että olet tyhmä, varmasti vastaus on aloituksen kanssa samaa luokkaa.
Minusta täällä on nimenomaan lihavissa oikein huumorintajuista porukkaa, osaavat nauraa itselleen ja jopa ihmisten nälvimiselle.
Mutta oletko nähnyt palstalla laihaksi itseään tituleeraavaa joka osaisi nauraa omille virheilleen.
Ei, he ovat äärimmäisen herkkänahkaisia vaikka heidän mielestään lihavia saa haukkua kuinka törkeästi hyvänsä.
Monesti minäkin olen huvittunut ja nauran palstalaisten sanailulle, mutta vyön alle suuntautuvia iskuja en ymmärrä. - ja kysyn,
Ajattele vähän kirjoitti:
Vastasin henkilölle joka aloittaa viestinsä lähestulkoon aina nimittelemällä.
En ole aloittanut koskaan haukkumista.
Mutta alkaa ihmetyttää kun päivästä toiseen on sama levy päällä, "oletko tyhmä jne.."
Henkilö kuittaa asian huumoriksi, mitä se ei mielestäni ole, näen todellakin tuollaisessa jotain kieroutunutta.
Sanopa jollekin päin naamaa että olet tyhmä, varmasti vastaus on aloituksen kanssa samaa luokkaa.
Minusta täällä on nimenomaan lihavissa oikein huumorintajuista porukkaa, osaavat nauraa itselleen ja jopa ihmisten nälvimiselle.
Mutta oletko nähnyt palstalla laihaksi itseään tituleeraavaa joka osaisi nauraa omille virheilleen.
Ei, he ovat äärimmäisen herkkänahkaisia vaikka heidän mielestään lihavia saa haukkua kuinka törkeästi hyvänsä.
Monesti minäkin olen huvittunut ja nauran palstalaisten sanailulle, mutta vyön alle suuntautuvia iskuja en ymmärrä.mistä tunnistat tuon henkilön, vaikka hänellä ei ole vakituista nimimerkkiä? Anteeksi nyt vain, mutta tietyt epäilykset heräävät...
- Sivullinen..
ja kysyn, kirjoitti:
mistä tunnistat tuon henkilön, vaikka hänellä ei ole vakituista nimimerkkiä? Anteeksi nyt vain, mutta tietyt epäilykset heräävät...
Luin tätä ketjua ja huomaan tämän "vanhan tuttavamme", joka nälvii ja kenkkuilee, on tosi ilkeä lihaville, herraisä etkö sinä kirjoittaja huomaa?? Tai sitten olet juuri sama henkilö. Kun tämä kettuilija on niin umpikiero, että hän ihmettelee sitten, että mitä minä muka olisin tehnyt jne. Voi, minkähän vuoksi joku on tuollainen? Hän esittää myös vuoropuhelujakin, elikä olevinaan saa tukea toiselta samanmieliseltä, vaikka oikeastaan on itse kirjoittanut kaikki ne haukut. Huhhuh hoijjaa...
- mutta mielestäni
Huvittunut ohikulkija kirjoitti:
Oletko sinä se, joka yleensä lopettaa keskustelun: "Jos tuo on sinun käsityksesi huumorista, niin pahasti kieroutunut olet"?
En siis ole tuo jonka kirjoitusta kommentoit.olet juuri se sama, tai sitten et ole käsittänyt mistään mitään, vaikka luet palstaa! Mitä helvetin huumoria tuollainen toisten haukkuminen ja irvailu muka on??? Sivullisena kysyn vaan. Sitten muka nauretaan katketakseen vaikka todellisuudessa on suu väärinpäin kireydestä..
- mutta, mutta...
Sivullinen.. kirjoitti:
Luin tätä ketjua ja huomaan tämän "vanhan tuttavamme", joka nälvii ja kenkkuilee, on tosi ilkeä lihaville, herraisä etkö sinä kirjoittaja huomaa?? Tai sitten olet juuri sama henkilö. Kun tämä kettuilija on niin umpikiero, että hän ihmettelee sitten, että mitä minä muka olisin tehnyt jne. Voi, minkähän vuoksi joku on tuollainen? Hän esittää myös vuoropuhelujakin, elikä olevinaan saa tukea toiselta samanmieliseltä, vaikka oikeastaan on itse kirjoittanut kaikki ne haukut. Huhhuh hoijjaa...
No en kyllä huomaa. Tosin on muutakin tekemistä, kuin tutkia tätä "keskustelua" kovin tarkkaan. Suosittelen sinullekin muita harrastuksia, koska vaikutat, luvalla sanoen, pikkuisen vainoharhaiselta.
- nyt seurasi
mutta, mutta... kirjoitti:
No en kyllä huomaa. Tosin on muutakin tekemistä, kuin tutkia tätä "keskustelua" kovin tarkkaan. Suosittelen sinullekin muita harrastuksia, koska vaikutat, luvalla sanoen, pikkuisen vainoharhaiselta.
taas vainoharhaisuus, lopeta jo tuo jauhaminen. En viitsi enää edes lukea moista, piste.
- anteeksi, että olen olemassa
nyt seurasi kirjoitti:
taas vainoharhaisuus, lopeta jo tuo jauhaminen. En viitsi enää edes lukea moista, piste.
No, voi hyvä ihminen. En varmasti ole koskaan ennen sinulle (enkä tällä palstalla kenellekään) sanonut mitään vainoharhaisuudesta. Joten väärää henkilöä nyt syytät. Anteeksi nyt kuitenkin, että uskalsin kommentoida. Tosin todistit juuri tuon oletukseni oikeaksi.
- ei ole
anteeksi, että olen olemassa kirjoitti:
No, voi hyvä ihminen. En varmasti ole koskaan ennen sinulle (enkä tällä palstalla kenellekään) sanonut mitään vainoharhaisuudesta. Joten väärää henkilöä nyt syytät. Anteeksi nyt kuitenkin, että uskalsin kommentoida. Tosin todistit juuri tuon oletukseni oikeaksi.
ketään muuta, joka heti haukkuu toisia mm. vainoharhaiseksi. Tyylisi on myös tunnistettu, vaikka yrität miten luikerrella. Ja nyt piste koko keskustelulle, siis minun ja sinun väliselle.
- symp.
ei ole kirjoitti:
ketään muuta, joka heti haukkuu toisia mm. vainoharhaiseksi. Tyylisi on myös tunnistettu, vaikka yrität miten luikerrella. Ja nyt piste koko keskustelulle, siis minun ja sinun väliselle.
Eihän tuo tuollainen kinastelu mihinkään johda. Eipä kyllä mikään muukaan täällä. Mutta kuten jo tuolla jossain aiemmin sanoin: pääasia on, että on kivaa.
Tosikoilla ja veitikoilla on vissi ero. Tosikolle kun vastaa huumorilla hän imaisee pienen vihreän sieraimeensa ja kiukuttelee lisää. Veitikalle taas saa sanoa mitä tahansa hän vastaa huumorilla.
Mikä meitä laiskoja laulattaa
helppo raha ja elämä naurattaa.
Minä lähden viikonlopun viettoon. Palellaan! - sinulle myös
symp. kirjoitti:
Eihän tuo tuollainen kinastelu mihinkään johda. Eipä kyllä mikään muukaan täällä. Mutta kuten jo tuolla jossain aiemmin sanoin: pääasia on, että on kivaa.
Tosikoilla ja veitikoilla on vissi ero. Tosikolle kun vastaa huumorilla hän imaisee pienen vihreän sieraimeensa ja kiukuttelee lisää. Veitikalle taas saa sanoa mitä tahansa hän vastaa huumorilla.
Mikä meitä laiskoja laulattaa
helppo raha ja elämä naurattaa.
Minä lähden viikonlopun viettoon. Palellaan!Ja kiitos, että olet yrittänyt tuoda huumoria tälle palstalle.Sitä ei täällä tosiaankaan liikaa viljellä. Minä olen se tyhmä joka erehdyin mainitsemaan tuolle yhdelle kirjoittajalle pikkuisesta vainoharhaisuudesta ja sain syytökset niskaani, kun hölmöyksissäni yritin puolustautua. Viikonlopun viettoon tästä vetäydyn minäkin!
- se jolle vastasit
mistä asiasta Afrikassa kirjoitti:
minun pitää ottaa selvää? Poliittisesta tilanteesta, maantieteestä, taloudesta, terveydenhuollosta, lihavuusongelmasta (heh) Afrikassa vai siis mistä. Siellä on miljardi ihmistä ja kymmeniä valtioita, mistä siis pitää ottaa selvää?
Eli OTAPA lusikka kauniiseen käteen ja opiskele vaikka jotain, jos ei täällä parempaa sanottavaa ole.Niin voin sanoa että teit vaikutuksen.
Olen mykistynyt ylivertaisen älykkyytesi edessä.
Koetan pyrkiä samaan. - No, siitä
naurun aihetta kirjoitti:
Sanos muuta! Tämä nimimerkki idiot. vai mikä se nyt oli, on todella uusi kirjallinen kyky tällä, ah, niin tasokkaalla palstalla.
voidaan olla todella eri mieltä!!!
Palstan tasokkuus valitettavasti määritellään sen jokaisesta kirjoittajasta, siis valitettavasti myös SINUSTA ITSESTÄSI...
- Lihavat eivät ole
leppoisia, mutta kylläkin erittäin hupaisia.
Ei ihme, että sketsienkin vakioainesta ovat läskit ystävämme!- minähhh
Itse kahlasin juuri tuon ketjun läpi ja pakko myöntää, että itseäni huvittivat sekä lihavien että laihojen kommentit. Mikähän saa aikuiset ihmiset keskustelemaan tavalla joka on lähinnä nimittelyä ja mitättömiin pikkuseikkoihin takertumista.
Ensin lihava laittaa jonkun viestin, joka kiukuttaa laihaa. Tähän koitetaan vastata samalla mitalla ja siitähän se sitten lähtee. Alkuunsa jutut voivat olla vielä mielenkiintoisia perusteluineen ym. mutta loppujen lopuksi se on vain sitä saman jauhamista ja aivan turhaa piikittelyä ja henkilökohtaisuuksiin puuttumista.
Mielenkiintoista tällainen...:P :( - loppujen lopuksi
minähhh kirjoitti:
Itse kahlasin juuri tuon ketjun läpi ja pakko myöntää, että itseäni huvittivat sekä lihavien että laihojen kommentit. Mikähän saa aikuiset ihmiset keskustelemaan tavalla joka on lähinnä nimittelyä ja mitättömiin pikkuseikkoihin takertumista.
Ensin lihava laittaa jonkun viestin, joka kiukuttaa laihaa. Tähän koitetaan vastata samalla mitalla ja siitähän se sitten lähtee. Alkuunsa jutut voivat olla vielä mielenkiintoisia perusteluineen ym. mutta loppujen lopuksi se on vain sitä saman jauhamista ja aivan turhaa piikittelyä ja henkilökohtaisuuksiin puuttumista.
Mielenkiintoista tällainen...:P :(voi tietää, kuka on lihava, laiha tai mitä tahansa.
Enemmän tämä kertoo ihmisyydestä ja nimenomaan sen nurjista puolista. Provosoidutaan pikkukiusaajien toimesta ja toisaalta ollaan itse niitä pikkuilkimyksiä.
Täällä toteutetaan sitä, mitä koskaan ei voi muualla. Lapsena tuli sapiskaa, koulussa jälkkää ja työelämssä esimiehen puhuttelu.... mutta täällä ANTAA PALAA! - ohikulkija...
loppujen lopuksi kirjoitti:
voi tietää, kuka on lihava, laiha tai mitä tahansa.
Enemmän tämä kertoo ihmisyydestä ja nimenomaan sen nurjista puolista. Provosoidutaan pikkukiusaajien toimesta ja toisaalta ollaan itse niitä pikkuilkimyksiä.
Täällä toteutetaan sitä, mitä koskaan ei voi muualla. Lapsena tuli sapiskaa, koulussa jälkkää ja työelämssä esimiehen puhuttelu.... mutta täällä ANTAA PALAA!Oikeassapa olet. Ei oikein tiedä sivullisena, pitäisikö itkeä vai nauraa.
- minähhh
loppujen lopuksi kirjoitti:
voi tietää, kuka on lihava, laiha tai mitä tahansa.
Täällä toteutetaan sitä, mitä koskaan ei voi muualla. Lapsena tuli sapiskaa, koulussa jälkkää ja työelämssä esimiehen puhuttelu.... mutta täällä ANTAA PALAA!Veikkaisinpa, että jos nämä kaikki tämänkin keskustelun jankuttajat laitettaisiin irl väittelemään tuosta juuri nyt meneillään olevasta aiheesta (en tosin tiedä mikä se on, pointti tuntuu unohtuneen jo aikoja sitten), se keskustelu ei ihan tuollaista olisi. Naamatusten ihmiset osaavat käyttäytyä jopa asiallisesti (jopa ehkä nuo ylläolevat kirjoittelijat), täällä netissä vain on niin helppo nimettömänä ja kasvottomana toisia parjata ja päteä sillä, kuka keksii kenestäkin rumimman haukkumasanan :(
- niin minäkin
ohikulkija... kirjoitti:
Oikeassapa olet. Ei oikein tiedä sivullisena, pitäisikö itkeä vai nauraa.
teen näin rauhan aikana.
Mutta nämä samat tunteet tulevat sodan aikana huomattavasti vaarallisempina esiin.. Se on pelottavaa! - ollaan kaikki
minähhh kirjoitti:
Veikkaisinpa, että jos nämä kaikki tämänkin keskustelun jankuttajat laitettaisiin irl väittelemään tuosta juuri nyt meneillään olevasta aiheesta (en tosin tiedä mikä se on, pointti tuntuu unohtuneen jo aikoja sitten), se keskustelu ei ihan tuollaista olisi. Naamatusten ihmiset osaavat käyttäytyä jopa asiallisesti (jopa ehkä nuo ylläolevat kirjoittelijat), täällä netissä vain on niin helppo nimettömänä ja kasvottomana toisia parjata ja päteä sillä, kuka keksii kenestäkin rumimman haukkumasanan :(
Niinpä. Tämä nettihaukkuminen saattaa monelle olla oikein terapeuttista. Kun ei vain kukaan pahoittaisi mieltään tosissaan.Eihän täällä ketään henkilökohtaisesti haukuta, koskapa ei toisiamme tunnetakaan.
- minähhh
ollaan kaikki kirjoitti:
Niinpä. Tämä nettihaukkuminen saattaa monelle olla oikein terapeuttista. Kun ei vain kukaan pahoittaisi mieltään tosissaan.Eihän täällä ketään henkilökohtaisesti haukuta, koskapa ei toisiamme tunnetakaan.
Terapeuttista se tuntuu kyllä joillekin olevan.
Tuohan siinä juuri on, jotkut voivat sen tosissaan ottaa :( Ja tuntuupa tästäkin keskustelusta niitäkin löytyvän. Tosin sitä ei tunnusteta, vaan väitetään, että toinen osapuoli on ottanut kaiken todesta ja itse ei mitään :D Ei kyllä kovinkaan vakuuttavaa, mutta mutta...:D
Kuinkahan moni vielä muistaa tämänkin keskustelun alkuperäisen aiheen? :D Tuo tukeva mies uimarannallahan se oli. Nyt se näyttää olevan lähinnä kirjoitusvirheisiin puuttumista. Höhö. - symp.
minähhh kirjoitti:
Tuohan siinä juuri on, jotkut voivat sen tosissaan ottaa :( Ja tuntuupa tästäkin keskustelusta niitäkin löytyvän. Tosin sitä ei tunnusteta, vaan väitetään, että toinen osapuoli on ottanut kaiken todesta ja itse ei mitään :D Ei kyllä kovinkaan vakuuttavaa, mutta mutta...:D
Kuinkahan moni vielä muistaa tämänkin keskustelun alkuperäisen aiheen? :D Tuo tukeva mies uimarannallahan se oli. Nyt se näyttää olevan lähinnä kirjoitusvirheisiin puuttumista. Höhö.Kun luin tuon ketjun aloituksen hymisin hymyssä suin 1/2t ja rupesin sitten lukemaan ketjua, niin huomasin kuinka tosissaan toiset kirjoittajat olivat ja itseni oli pakko laittaa jokin vastine sekaan. No aika pian minua lyötiin kirjoitustaidottomuudella jonka laitan tuon saman suvaitsemattomuuden piikkiin ja en lakkaa ihmettelemästä ihmisen tosikkomaisuutta. Ei se minua haittaakkaan sillä olen ehkä jollain kieroutuneella tavalla kasvanut, kun etsin joka asiasta jotain hauskaa ja huumoria. Kenties se on tapani selviytyä elämästä.
On muuten veikeä havaita kuinka tämmöinen ketju vetää minua puoleensa, sillä mitä kuivempia ja pottumaisempia vastauksia saan, sitä enemmän suupielet levenevät ja täytyy kirjoittaa lisää. Tämä on minulle aivan uusi kokemus ja olenkin tainnut jäädä koukuun. Toivottavasti "kielipoliisit" eivät aivan harmaannu.
Elo ihmisen huolineen ja murheineen väliaikaista kaikki on vaan... (P.Koivulan versio) - minähhh
symp. kirjoitti:
Kun luin tuon ketjun aloituksen hymisin hymyssä suin 1/2t ja rupesin sitten lukemaan ketjua, niin huomasin kuinka tosissaan toiset kirjoittajat olivat ja itseni oli pakko laittaa jokin vastine sekaan. No aika pian minua lyötiin kirjoitustaidottomuudella jonka laitan tuon saman suvaitsemattomuuden piikkiin ja en lakkaa ihmettelemästä ihmisen tosikkomaisuutta. Ei se minua haittaakkaan sillä olen ehkä jollain kieroutuneella tavalla kasvanut, kun etsin joka asiasta jotain hauskaa ja huumoria. Kenties se on tapani selviytyä elämästä.
On muuten veikeä havaita kuinka tämmöinen ketju vetää minua puoleensa, sillä mitä kuivempia ja pottumaisempia vastauksia saan, sitä enemmän suupielet levenevät ja täytyy kirjoittaa lisää. Tämä on minulle aivan uusi kokemus ja olenkin tainnut jäädä koukuun. Toivottavasti "kielipoliisit" eivät aivan harmaannu.
Elo ihmisen huolineen ja murheineen väliaikaista kaikki on vaan... (P.Koivulan versio)"No aika pian minua lyötiin kirjoitustaidottomuudella"
No tuo on kyllä, pakko sanoa, aika turhaa. Typerää nälviä jostain parista kirjoitusvirheestä tai pilkun puuttumisesta. Pääasia pitäisi olla se, että tekstistä saa selvää ja sen pystyy lukemaan. Mutta jos ei muuta enää pysty keksimään, kyllä ne kirjoitusvirheetkin kelpaavat pilkankohteeksi ;)
Tosiasiahan se taitaa olla, että kaikilla ei ole lahjakkuutta kaikkeen. Itselleni suomen kielioppi on täysin luonteva asia (tottakai virheitä sattuu, mutta noin pääsääntöisesti) ja kielipäätäkin löytyy. Että jos nyt kouluaineita otetaan esimerkeiksi, kemia ja fysiikka ovat aina menneet yli ymmärrykseni, eikä myöskään matemaattinen osaaminen ole ihan sitä mitä sen toivoisin olevan :( Mutta se ei taas mitään tyhmyyttä ole.
Paitsi tietenkin tällä palstallahan se on niin että, jos jotain ei osaa, se johtuu automaattisesti lihavuudesta, koskapa ihrapalleroilla on myös aivojen tilalla laardia :D
Ja tuosta tosikkomaisuudesta, se ilmeisesti kuuluu palstan henkeen :D - ...........
minähhh kirjoitti:
Kuinkahan moni vielä muistaa tämänkin keskustelun alkuperäisen aiheen? :D Tuo tukeva mies uimarannallahan se oli. Nyt se näyttää olevan lähinnä kirjoitusvirheisiin puuttumista. Höhö.Minulle on jo tarpeeksi terapeuttista vain lukea näitä kirjoituksia, joissa korostetaan omaa paremmuutta ja haukutaan toisia ihmisiä mitä erilaisimmilla tavoilla. Harvemmin sitä reaalielämässä tapaa ihmisiä, jotka näin typerästi käyttäytyvät. Mielenkiintoisia ovat erityisesti ne kirjoittajat, jotka haukkuvat lihavia mitä erilaisimmilla nimityksillä kertoen samalla olevansa kuitenkin hyvin koulutettuja ja fiksuja ihmisiä. Kylä sitä monesti tosiaan tuntee olevansa paljon fiksumpu kuin moni muu kirjoittaja tällä palstalla.
- minähhh
........... kirjoitti:
Minulle on jo tarpeeksi terapeuttista vain lukea näitä kirjoituksia, joissa korostetaan omaa paremmuutta ja haukutaan toisia ihmisiä mitä erilaisimmilla tavoilla. Harvemmin sitä reaalielämässä tapaa ihmisiä, jotka näin typerästi käyttäytyvät. Mielenkiintoisia ovat erityisesti ne kirjoittajat, jotka haukkuvat lihavia mitä erilaisimmilla nimityksillä kertoen samalla olevansa kuitenkin hyvin koulutettuja ja fiksuja ihmisiä. Kylä sitä monesti tosiaan tuntee olevansa paljon fiksumpu kuin moni muu kirjoittaja tällä palstalla.
Njooh, itse en kyllä ajattele olevani fiksumpi kuin muut, mutta ei kyllä minuakaan pahemmin vakuuta, jos joku kertoo olevansa fiksu ja hyvin koulutettu, mutta seuraavassa lauseessa jo sitten antaa tulla täyslaidallisen mitä ilkeämpiä nimityksiä.
^^ Luulisi ihmisen, joka on niin fiksu kuin väittää, osaavan myös edes ne (alkeelliset) käytöstavat. ;) Ja kyllä, myös nettikeskusteluihin tarvitaan niitä hyviä tapoja mielellään, keskustelut ovat paljon mukavampaa luettavaa ilman turhaa ilkeilyä ja hiuksien halkomista täysin mitättömistä asioista. Mutta aina ei vain voi osata :(
Tuossapa ote netiketistä:
"Kirjoita harkiten keskusteluryhmiin
Jos kirjoitat viestejä julkisiin keskusteluryhmiin varmista, että viestisi liittyy ryhmän aiheeseen. Älä lähetä samaa viestiä tarpeettoman moneen ryhmään. Ole kohtelias ja ystävällinen, äläkä tarkoituksella provosoi riitoja tai hauku muita keskustelijoita."
No, aika monella muulla palstalla se onnistuu. Ei sillä, en itsekään aina pysy aiheessa, nämäkään viestit eivät millään tavalla liiku alkup. aiheeseen, mutta kun ei siitä kukaan muukaan puhu, niin mitä siitä sitten yksin jauhamaan. :) - kovin kivaa
........... kirjoitti:
Minulle on jo tarpeeksi terapeuttista vain lukea näitä kirjoituksia, joissa korostetaan omaa paremmuutta ja haukutaan toisia ihmisiä mitä erilaisimmilla tavoilla. Harvemmin sitä reaalielämässä tapaa ihmisiä, jotka näin typerästi käyttäytyvät. Mielenkiintoisia ovat erityisesti ne kirjoittajat, jotka haukkuvat lihavia mitä erilaisimmilla nimityksillä kertoen samalla olevansa kuitenkin hyvin koulutettuja ja fiksuja ihmisiä. Kylä sitä monesti tosiaan tuntee olevansa paljon fiksumpu kuin moni muu kirjoittaja tällä palstalla.
Hihittelin täällä yksikseni, kun aloin kuvitella, miltä tuntuisi, jos ihmiset oikeassa elämässä alkaisivat noin puhutella toisiaan.
Menen aamulla töihin ja sanon lihavalle työkaverille:"Huomenta läskikasa", toinen siihen "Huomenta nälkiintynyt hernekeppi". - symp.
kovin kivaa kirjoitti:
Hihittelin täällä yksikseni, kun aloin kuvitella, miltä tuntuisi, jos ihmiset oikeassa elämässä alkaisivat noin puhutella toisiaan.
Menen aamulla töihin ja sanon lihavalle työkaverille:"Huomenta läskikasa", toinen siihen "Huomenta nälkiintynyt hernekeppi".Hyvää huomenta kaikille Urpoille!
Ajatteleppa eduskunnan aamua. Huomenta moppitukka. Hyvää huomenta vilkkuviiksi. Hei isotyhmä huomenta vaan sulleki. Terve tervakeuhko luistaako? Heeeiii kaikille Suvi meni mutta kesä tuli. Tänä aamun mää en sanos kellenk huoment......hei Sauli. Jumallalle kiitos tästäkin kauniista päivästä ja olkko oik kusine päiv demareill. Heippa pullero puoluejohtaja.
- eksytty aiheesta
Tässä viestiketjussa on eksytty kyllä aiheesta ja pahasti. Kommenttia on tullut alkuperäiseen aiheeseen liittymättömistä asioista ja paljon.
Kaikillla ihmisillä on yhtäläinen oikeus nauttia kesästä. Uimarannoilla tai missä tahansa muualla saa jokainen olla ihan niinkuin haluaa. Ei se kuuluu kenellekään toiselle kuulu mitä toinen tekee ja missä tekee.
Ei missään sanota, että esim. uimarannat olisi tarkoitettu vain mallinmitoissa oleville kanssasisarille ja -veljille. Kyllä sinne kaikki saavat mennä ikään, kokoon ja rotuun katsomatta.
Isomahainen lihava ihminen ei ehkä kaikista ole kivaa katseltavaa uimarannalla, mutta kuka käskee katsella?
Nautitaan kaikki kesästä ja annetaan muidekin nauttia kesästä kokoon katsomatta! - ketjun aloittaja!!
Alkup. aloittaja, ilmoittaudus nyt vielä! Olet laittanut vain tuon yhden, ensimmäisen viestin, etkä sitten enää ottanut mitään osaa keskusteluun. Miksi??
Kysyn tätä siksi kun täällä riehuu... No, olkoon, vaikenen.- symp.
onhan tuolla ketjussa aloituksen lisäksi kolme hänen nikillään kirjoitettua vastausta?
kolme pientä elefanttia marssi näin
aurinkoista tietä raflaan päin... - olenpa
symp. kirjoitti:
onhan tuolla ketjussa aloituksen lisäksi kolme hänen nikillään kirjoitettua vastausta?
kolme pientä elefanttia marssi näin
aurinkoista tietä raflaan päin...erehtynyt... Hyviä nuo laulunpätkät, hymyilyttää!
- symp.
olenpa kirjoitti:
erehtynyt... Hyviä nuo laulunpätkät, hymyilyttää!
taidampa hipsiä vaimon viereen nukkumaan.
Hyvää ötyä.
Den glider in...
- kysynpähän vaan
Sunnuntaina oli lämmintä, maanantaina, tiistaina...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802831
- 1862444
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362165- 191483
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241