Miksi Rapu

flirttaat?

Miksi rapu vielä flirttasit kanssani vaikka tiesit että olen Sinuun syvästi ihastunut? Tunnetko kuitenkin jotain minua kohtaan - ehkä jotain, mitä et uskalla edes ajatella? Vai keräätkö vain tietoisesti ympärillesi ihmisiä, jotta tunnet itsesi ihailluksi ja hyväksytyksi?

Onko tämä juuri sitä ns.rapumaista käyttäytymistä - pakenet mieluumin omia tunteitasi kuin puhut niistä ääneen? Suojelet sisintäsi?

Satutit minua joitain viikkoja sitten osoittamalla minulle olevani ilmaa Sinulle, vaikka arkena toisin viestität... En ole vielä päättänyt annanko anteeksi ajattelemattomat sanasi ja tekosi... Ymmärrän toki, että alkoholilla oli osuutta tapahtuneeseen. Jos ihmettelet käyttäytymiseni muutosta suhteesi, se johtuu vain siitä, että en todellakaan tiedä mitä minusta ajattelet ja mitä minun pitäisi ajatella Sinusta.

Haluaisin antaa Sinulle anteeksi ja olla Ystäväsi, mutta jollet anna mitään itsestäsi, en minäkään halua avata tämän enempää sisintäni Sinulle. Ymmärtänet?

Luulin, että löysin Sinusta jotain mitä kaipaan. Jotain syvempää, keskustelukumppanin... sielunkumppanin? Haluaisin päästä Sinua paljon lähemmäksi, mutta pidät ravun kuoresi niin vankkana muurina välissämme, että en yrityksistä huolimatta löydä keinoa murtaa sitä. Todennäköisesti olet pelästynyt suoraa tapaani ilmaista tunteeni... Olen havaitsevani Sinussa jotain tunteita/ajatuksia minua kohtaan, mutta etkö uskalla luottaa ajatuksiasi minulle vai luenko Sinua todellakin niin väärin?

33

5386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämä omituinen

      rapu "saksii?"

      • etelä-

        Suomessa. Ihan tässä rannikolla.


      • sama juttu ravun kanssa
        etelä- kirjoitti:

        Suomessa. Ihan tässä rannikolla.

        Näin vain on, ei tiedä onko sillä oikeasti toinenkin nainen jossain... käyttäytyy aika erikoisesti..


    • sinä,

      ihan kuin olisin lukenut oman stoorin, toivottavasti ei ole sama henkilö kyseessä. Tällaista voi vain tehdä saksija.

      • ap.

        Enkö siis ole ainut ravun uhri?

        Haluaa jotain mutta ei halua antaa itsestään mitään?


      • ainut
        ap. kirjoitti:

        Enkö siis ole ainut ravun uhri?

        Haluaa jotain mutta ei halua antaa itsestään mitään?

        itse olen ollut jo 8 vuotta, mutta nyt alan pääsee siitä eroon koska en enään mene siihen flirttiin.
        vaikeeta on kun todellakin olin ihastunut jopa rakastunut.


      • tuosta eroon
        ainut kirjoitti:

        itse olen ollut jo 8 vuotta, mutta nyt alan pääsee siitä eroon koska en enään mene siihen flirttiin.
        vaikeeta on kun todellakin olin ihastunut jopa rakastunut.

        pääsee, kun hän osaa olla niin ihastuttava?


      • ainut
        tuosta eroon kirjoitti:

        pääsee, kun hän osaa olla niin ihastuttava?

        sitä vaan alkaa pikkuhiljaa tiedostaa että siitä ei ikinä tule sen enempää, tänään törmäsin kaveriin ja kas kummaa en tuntenut enään mitään sellaista jota aikaisemmin olin tuntenut, ja sitäpaitsi se vie sulta loputkin mehut jos jäät siihen flirttiin.Olen vaan tehnyt itselle selväksi että se kestää taas hetken ja sitten se sulkeutuu kuoreensa ja siirtyy toiseen henkilöön kunnes se saa taas sen toisen henkilön pauloihin jne.Se on kuin noidankehä ja siitä kehästä halusin pois.Itse tiedän että se oli mun suurin rakkaus mutta...en varmaan hänen ja se vaan on hyväksyttävä.Ehkä hän vaan haluaa käyttää toista kun kerran tietää että olet ihastunut. Näin minä olen tämän ajatellut.


      • se on silta
        ainut kirjoitti:

        sitä vaan alkaa pikkuhiljaa tiedostaa että siitä ei ikinä tule sen enempää, tänään törmäsin kaveriin ja kas kummaa en tuntenut enään mitään sellaista jota aikaisemmin olin tuntenut, ja sitäpaitsi se vie sulta loputkin mehut jos jäät siihen flirttiin.Olen vaan tehnyt itselle selväksi että se kestää taas hetken ja sitten se sulkeutuu kuoreensa ja siirtyy toiseen henkilöön kunnes se saa taas sen toisen henkilön pauloihin jne.Se on kuin noidankehä ja siitä kehästä halusin pois.Itse tiedän että se oli mun suurin rakkaus mutta...en varmaan hänen ja se vaan on hyväksyttävä.Ehkä hän vaan haluaa käyttää toista kun kerran tietää että olet ihastunut. Näin minä olen tämän ajatellut.

        sinulta minulle.


    • eräs rapu

      Rapu harvoin antautuu syvällisille keskusteluille, jos ei tunne toista vielä kovin hyvin..mitä jos yrittäisit saada hänet ilmaisemaan tunteitaan esim. kirjoittamisen muodossa. Kannattaa kysyä!

      • ap.

        Ei onnistunut.


    • Tavallinen ihminen -rapu.

      ..rapujen omituiseen maailmaan! Rapu antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa. Tai sitten rapu pelkää sinua, pelkää, että rakastuu sinuun, heittää kovan kuorensa pois ja sinä sitten satutat pehmeää sisusta. On helpompi melkein rakastua ja melkein tiputtaa kuorensa pois ja melkein antaa satuttaa kuin tehdä nuo kaikki kerralla ja itkeä. Jälleen kerran.

      Rapuun on helppo ihastua ja rakastua. Siis siihen mitä näkyy ulospäin, mutta sitten kun kuori poistetaan on sisällä kuitenkin ihan tavallinen ihminen ja tavallisessa ihmisessä ei ole mitään "makeeta". Sitten ravun voikin nakata roskikseen, tavallisia ihmisiä ei olekaan kuin kolmetoista tusinassa.

      Siksi sinä saat nähdä ja kuulla ulkokuoren ja siksi sinua ei päästetä näkemään eikä kuulemaan sisustaa. Olen pahoillani. Satuta, ennenkuin sinua satutetaan. Vanha rapulainen sananlasku.

      • selitys??

        jos rapu ei vuosien päästä ymmärrä että toinen on tosissaan eikä varmasti satuta niin kyllä siinä kaverissa on jotain muuta vikaa!!Ihan typeriä selityksiä !!!Rapu niinkuin saa satuttaa toista vai?? Ja silti se ei tunne mitään sympatiaa toista kohtaan!Mun puolesta pysykööt kaukana ainakin minusta.


      • ap.

        Kiitos! Juuri näin se taitaa olla, kiitos Sinulle viestistäsi!


      • kuin sen
        selitys?? kirjoitti:

        jos rapu ei vuosien päästä ymmärrä että toinen on tosissaan eikä varmasti satuta niin kyllä siinä kaverissa on jotain muuta vikaa!!Ihan typeriä selityksiä !!!Rapu niinkuin saa satuttaa toista vai?? Ja silti se ei tunne mitään sympatiaa toista kohtaan!Mun puolesta pysykööt kaukana ainakin minusta.

        ravun ulkokuoren. Mistä sen tietää että pitäisit siitä haavoittuvasta puolesta yhtä lailla, nytkin sanot esim "Ja silti se ei tunne mitään sympatiaa toista kohtaan!Mun puolesta pysykööt kaukana ainakin minusta. "
        Olet nähnyt vasta sen pinnan, ja silti väität rapua tunteettomaksi ja empatiaan kyvyttömäksi. Ja kun käsket samassa puheenvuorossa pysyä kaukana sinusta ja samalla väität olevasi tosissasi - katsopa peiliin ja mieti mitä oikeasti haluat.
        Rapu haluaa turvallisuutta, olla varma ettei hylätä jos avautuu, ja sitten jos siihen asti pääset, saatkin olla varma rapun hellyydestä ja huomaavaisuudesta. Nimittely tms ei rakenna ketään.
        Onnea elämääsi!


      • kuinkas monta
        kuin sen kirjoitti:

        ravun ulkokuoren. Mistä sen tietää että pitäisit siitä haavoittuvasta puolesta yhtä lailla, nytkin sanot esim "Ja silti se ei tunne mitään sympatiaa toista kohtaan!Mun puolesta pysykööt kaukana ainakin minusta. "
        Olet nähnyt vasta sen pinnan, ja silti väität rapua tunteettomaksi ja empatiaan kyvyttömäksi. Ja kun käsket samassa puheenvuorossa pysyä kaukana sinusta ja samalla väität olevasi tosissasi - katsopa peiliin ja mieti mitä oikeasti haluat.
        Rapu haluaa turvallisuutta, olla varma ettei hylätä jos avautuu, ja sitten jos siihen asti pääset, saatkin olla varma rapun hellyydestä ja huomaavaisuudesta. Nimittely tms ei rakenna ketään.
        Onnea elämääsi!

        vuotta tämä rapu sitten tarvii että alkaa uskoa toiseen, heh kuule kyllä olen nähnyt hänen ihanan puolensakin ja satun olee ainut henkilö jolle hän on koskaan sisimpänsä avannut, mutta enään en jaksa toivoa enkä odottaa.Herranen aika kuinka paljon kyyneleitä olenkaan hänen takia vuodattanut.
        En kiellä etteikö hän ole ihana mutta rakastin häntä niin paljon että opin jo luopumaan.Ihanaa päivää sullekin.


      • kerjää huomiota

        Mieheni on rapu. Naisvaltaisella alalla hän laiduntaa ja flirttailee. Saa naiset kiinostumaan itsestään ja jotkut raukat rakastumaankin. Hän ei osaa sanoa ei. Jatkaa leikkejään. Kunnes toinen osapuoli on selvästi saksissa. Ja kun onneton nainen viimein tuo julki tunteensa, rapu myöntää nolona olevansa varattu. Vastapuoli tuntee olevansa syvästi loukattu.

        Ainakin oma herra rapuni on erittäin huomionkipeä. Hänen itsetuntoaan hyväilee, jos hän saa naiset kiinnostumaan itsestään. Tämän kaiken seurauksena jotkut naiset lähettävät viestejä puhelimeen tai mailaavat. Koska mies ei halua loukata ketään, hän ei sano suoraan olevansa varattu. Ei ennenkuin on pakko. Sitä hän ei tajua, että loukkaa tuolla käytöksellään vielä pahemmin.


    • *helmi*

      Auts, oon ite käyttäytyny JUST tolleen..enpä osannu aatella, et toista vois sattuu noin paljon:[ Rapuneiti siis oon..

      Mulla on ainaki vaikee selittää tunteitani, ku en osaa lukea niitä itekään. Jatkan vaan flirttailua ettei tyyppi vaan päästäis irti. Tiedän, että Hän on mun sielunkumppani, muusta kumppanuudesta en oo varma..

      Noh, tein tilanteen tyypille selväksi sanomalla etten oo (enää) kiinnostunu. Silti sattu, ku näin hänet toisen kanssa:(

      • rapumiehet

        käyttäytyvät näin jatkuvasti. Ihan normaalia heiltä. Ihanuuden vastapuolena on se toinen ääripää. Niistä syntyy se keskiarvo. Monet muut merkit tasaisempia. Eivät niin ihania, mutta eivät niin julmiakaan.

        Oletko varma, että haluat elää ääripäiden kanssa?


      • että jotku

        rapu sentään tunnustaa käyttäytyvänsä noin, olenki sitämieltä että ravun tosiaan olisi hyvä opetella kertomaan suoraan että " sori ei kiinnosta enään"
        Eikä leikkiä toisten tunteilla, se olis tosi reilua.
        toinen seikka mikä hieman kismittää. tai on tullut näisä keskusteluissa ilmi on se kuinka ravut on minäkeskeisiä? Lukekaas tarkkaa niin huomaatte saman minkä minäkin.


      • kun kerran kysytään
        että jotku kirjoitti:

        rapu sentään tunnustaa käyttäytyvänsä noin, olenki sitämieltä että ravun tosiaan olisi hyvä opetella kertomaan suoraan että " sori ei kiinnosta enään"
        Eikä leikkiä toisten tunteilla, se olis tosi reilua.
        toinen seikka mikä hieman kismittää. tai on tullut näisä keskusteluissa ilmi on se kuinka ravut on minäkeskeisiä? Lukekaas tarkkaa niin huomaatte saman minkä minäkin.

        henkilökohtaisia;) Mutta mietippäs kuule muuten rapuja, ei toisista huolehtivaisempia voi olla. Se sijaan monessa muussa merkissä porskutellaan minä minä-keskeisesti.Ollaampa siis rehellisiä!


      • muistakin
        kun kerran kysytään kirjoitti:

        henkilökohtaisia;) Mutta mietippäs kuule muuten rapuja, ei toisista huolehtivaisempia voi olla. Se sijaan monessa muussa merkissä porskutellaan minä minä-keskeisesti.Ollaampa siis rehellisiä!

        merkeistä se on saletti.Nämä keskustelut vaan antaa ymmärtää että "hei ymmärtäkää vain ja ainoastaan meitä rapuja" Kyllä meillä muillakin merkeillä on TUNTEET!Ja olemme yhtä haavoittuvaisia kuin te ravutkin.Mutta hei tähän on vaan elämää :)


    • flirttaa loputtomasti

      ja lopuksi tunnustaa käyttäneesi hyväksi.
      Ja turha laittaa mitään rapu selityksiä.

      • Inz

        Onpa helpottavaa lukea että muutkin ovat olleet tuossa samassa rapumiehen otteessa, mistä minä juuri koetan räpistellä irti.
        Eilen sain kuulla, huomata ja nähdä sen että "rapuseni" onkin rakastunut toiseen naiseen.
        Enhän minä kyllä sitä voi kieltää, koska emmehän seurustelleet... muutaman kuukauden tauko että ei nähty (koska koetin päästä irti jo silloin ainaisesta flirtistä ja tunteesta kun ei tiedä missä mennään vai mennäänkö missään) ja näin on nyt sitten käynyt.
        Koko pitkän ajan 3kk, ikävöin, ikävöin ja ikävöin...!
        Viime vkl nyt sitten kun nähtiin ja pääsin hetkeksi siihen tuttuun ja turvalliseen halaukseen, olin taas aivan myyty ja niin onnellinen.
        Tällaistahan tämä on ollut säätämistä suuntaan ja toiseen enemmän fyysistä kun henkistä... Ensin mies halusi nähdä viikollakin ja soitteli itse muutenkin kun yöllisillä reissuillaan, sitten kun kerroin että tykkään, välitän ja olin syvästi ihastunut ja että haluan enemmän kun leikkiä... loppui yhteinen sävel.
        Koskahan tämä elämä taas alkaa tuntumaan elämiseltä ja ikävä loppuu.
        Minun suurin rakkauteni oli RAPU.


      • minunkin...
        Inz kirjoitti:

        Onpa helpottavaa lukea että muutkin ovat olleet tuossa samassa rapumiehen otteessa, mistä minä juuri koetan räpistellä irti.
        Eilen sain kuulla, huomata ja nähdä sen että "rapuseni" onkin rakastunut toiseen naiseen.
        Enhän minä kyllä sitä voi kieltää, koska emmehän seurustelleet... muutaman kuukauden tauko että ei nähty (koska koetin päästä irti jo silloin ainaisesta flirtistä ja tunteesta kun ei tiedä missä mennään vai mennäänkö missään) ja näin on nyt sitten käynyt.
        Koko pitkän ajan 3kk, ikävöin, ikävöin ja ikävöin...!
        Viime vkl nyt sitten kun nähtiin ja pääsin hetkeksi siihen tuttuun ja turvalliseen halaukseen, olin taas aivan myyty ja niin onnellinen.
        Tällaistahan tämä on ollut säätämistä suuntaan ja toiseen enemmän fyysistä kun henkistä... Ensin mies halusi nähdä viikollakin ja soitteli itse muutenkin kun yöllisillä reissuillaan, sitten kun kerroin että tykkään, välitän ja olin syvästi ihastunut ja että haluan enemmän kun leikkiä... loppui yhteinen sävel.
        Koskahan tämä elämä taas alkaa tuntumaan elämiseltä ja ikävä loppuu.
        Minun suurin rakkauteni oli RAPU.

        ja vielä vaan ikävöin...tuskin pääsen koskaan yli.
        Miehiä on kyllä ollut tarjolla mutta koskaan ei tule samanlaista kohdalleni niin kuin tämä rapu ja olenkin todennut että turha edes yrittää muita koska ikävöin aina sitä rapumiestä. Yksin jatkan matkaani ja näin hyvä koska tiedän että olen joskus kohdannut elämäni rakkauden.Sinulle sanon että et varmaan pääse koskaan irti rapumiehestä jos se on ollut sinun suuri rakkautesi, mutta elämä jatkuu silti.


      • sen näinkin sanoa
        minunkin... kirjoitti:

        ja vielä vaan ikävöin...tuskin pääsen koskaan yli.
        Miehiä on kyllä ollut tarjolla mutta koskaan ei tule samanlaista kohdalleni niin kuin tämä rapu ja olenkin todennut että turha edes yrittää muita koska ikävöin aina sitä rapumiestä. Yksin jatkan matkaani ja näin hyvä koska tiedän että olen joskus kohdannut elämäni rakkauden.Sinulle sanon että et varmaan pääse koskaan irti rapumiehestä jos se on ollut sinun suuri rakkautesi, mutta elämä jatkuu silti.

        " Pimeys päiviä piilottaa mutta rakkautta ei piiloon saa"


      • Inz
        sen näinkin sanoa kirjoitti:

        " Pimeys päiviä piilottaa mutta rakkautta ei piiloon saa"

        "pimeys päiviä piilottaa, mutta rakkautta ei piiloon saa"
        Hyvä biisi ja hyvät sanat.
        Omalle kohdalleni olen ajatellut että aikahan se varmaankin joskus parantaa, tuntuu vaan niin kovin turhauttavalta jäädä odottamaan sitä päivää kun joskus ikävä loppuu.
        Tämä lopullisuuden tunne on pahinta, ei enää koskaan.
        Kyllähän tästä vielä noustaan, mutta ko. ihmistä en varmasti tule unohtamaan.


      • myös kuulla
        Inz kirjoitti:

        "pimeys päiviä piilottaa, mutta rakkautta ei piiloon saa"
        Hyvä biisi ja hyvät sanat.
        Omalle kohdalleni olen ajatellut että aikahan se varmaankin joskus parantaa, tuntuu vaan niin kovin turhauttavalta jäädä odottamaan sitä päivää kun joskus ikävä loppuu.
        Tämä lopullisuuden tunne on pahinta, ei enää koskaan.
        Kyllähän tästä vielä noustaan, mutta ko. ihmistä en varmasti tule unohtamaan.

        että jollain muullakin on vastaavia kokemuksia, itsellä vaan hieman pidemmältä ajalta ja puhutaan vuosista. Minun rapumies taas käytti minun rakkautta hyväkseen ja minä tyhmänä annoin sen sitä tehdä.
        Välillä tunnen suorastaan raivoa tätä miestä kohtaan mutta sitten kumminkin kaikki ihanat ajat muistuu mieleen niin siinä sitä taas ollaan.:)
        Nyt kumminkin päätös pitää jos en saa häntä kokonaan niin parempi olla ilman. Hän tietää hyvinkin minun tunteeni joten ikävöin niin kauan kunnes siihen turrun.


      • Rapumyös
        myös kuulla kirjoitti:

        että jollain muullakin on vastaavia kokemuksia, itsellä vaan hieman pidemmältä ajalta ja puhutaan vuosista. Minun rapumies taas käytti minun rakkautta hyväkseen ja minä tyhmänä annoin sen sitä tehdä.
        Välillä tunnen suorastaan raivoa tätä miestä kohtaan mutta sitten kumminkin kaikki ihanat ajat muistuu mieleen niin siinä sitä taas ollaan.:)
        Nyt kumminkin päätös pitää jos en saa häntä kokonaan niin parempi olla ilman. Hän tietää hyvinkin minun tunteeni joten ikävöin niin kauan kunnes siihen turrun.

        Minä rapumiehenä annoin myös naiselleni kaikki tunteeni, rakkauteni, hellyyteni ja hyväilyni..
        Mutta kun ei riitä.. vaikka sanoi minun olleen paras mitä oli koskaan kohdannut..
        Sattuu se rapuunkin..jos on ravutkin muitakin satuttaneet..
        Jokainen päivä synnyttää yön, jokainen rakkaus surutyön..Koetetaan selviytyä..


      • nainen olisi vielä....
        Rapumyös kirjoitti:

        Minä rapumiehenä annoin myös naiselleni kaikki tunteeni, rakkauteni, hellyyteni ja hyväilyni..
        Mutta kun ei riitä.. vaikka sanoi minun olleen paras mitä oli koskaan kohdannut..
        Sattuu se rapuunkin..jos on ravutkin muitakin satuttaneet..
        Jokainen päivä synnyttää yön, jokainen rakkaus surutyön..Koetetaan selviytyä..

        halunnut? Minulle ainakin olisi riittänyt tuo mutta mun rapumies oli aika peluri , sille taas ei riittänyt mikään. Karkuun lähti kun tunteeni paljastin, mutta parempi niin kuin että olis teskennelyt ettei niitä ole .Onneksi yksi rakkaus ja yksi surutyö.....:)


      • Rapumyös
        nainen olisi vielä.... kirjoitti:

        halunnut? Minulle ainakin olisi riittänyt tuo mutta mun rapumies oli aika peluri , sille taas ei riittänyt mikään. Karkuun lähti kun tunteeni paljastin, mutta parempi niin kuin että olis teskennelyt ettei niitä ole .Onneksi yksi rakkaus ja yksi surutyö.....:)

        Tämä rapu ei pelaa..yksi ja oikea riittäisi minulle..Yksi onnistunut ihmisuhde elämässä..
        Muitakin mahdollisuuksia olisi ollut, mutta en niihin tarttunut, kun useampisuhde samaan aikaan ei minulle sovi..Vielä odotan uneni toteutumista..


      • toteutuu......
        Rapumyös kirjoitti:

        Tämä rapu ei pelaa..yksi ja oikea riittäisi minulle..Yksi onnistunut ihmisuhde elämässä..
        Muitakin mahdollisuuksia olisi ollut, mutta en niihin tarttunut, kun useampisuhde samaan aikaan ei minulle sovi..Vielä odotan uneni toteutumista..

        usko mua :) Itselle kävi eilen hassusti tutustuin yhteen mieheen ja vaidoimmekin jo puhelinnumeroita ja tänään on ollutkin aika vilkasta viestittelyä:)
        Nyt tuntuu pitkästä aikaa aika hassulta, ehkä vihdoin löydänkin uuden elämän aivan uudesta ihmisestä.


    • mieltä

      ..ei sitä aina jaksa olla asiallinen, sitä se on

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1137
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1020
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      877
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe