Karhunkierrokselle?

kesäkuun puoliväli

45 v retkeilyä harrastava mies haluaisi sopivaa retkiseuraa Karhunkierrokselle, esim. kesäkuun puolivälissä...
Patikointi esim. pätkissä ja yöpymään mökkiin.

8

1198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • susrumahinen

Kiinnostaisi hiukan, mutta kun olen hiukan ylipainoinen, niin jaksaisinko patikoda tuota matkaa?
      En myöskään ole kovin kaunis naisihmiseksi. Ikäni on siinä kieppeillä,

• Vaeltajatar

Olen 48v. nainen, vähäinen vaelluskokemus takana sekä Itä- että Länsi-Lapissa. Mitenkä se mökkitilanne Karhunkierroksella? Onko mökkiverkosto riittävä, vai pitäisikö olla teltta myös matkassa? Viikko 24 olisi vielä vapaana.

• retkimies45

Jotta voisi patikoida kevyissä kamppeissa, niin yksi tapa on esim. kolmessä tai neljässä pätkässä siten, että 1. päivänä alkupisteestä Oulangan luontokeskukseen, sitten mökkiin (joku vuokramökki) taksilla. Aamulla luonokeskukselle ja sieltä Juumaan ja taas taksilla mökkiin jne. Voi sitä yhtenä päivänä myös laskea Oulankajoen kanootilla. Vapaita mökkejä löytyy ja jos haluaa, niin Kuusamon Tropiikkin on mahdollinen.
        Tämmöinen olisi suunnitelmissa joko 24 tai 25 viikolle.
        Itselläni on runsaasti vaelluskokemusta eri puolilta Lappia.

• vain yksi
        retkimies45 kirjoitti:

Jotta voisi patikoida kevyissä kamppeissa, niin yksi tapa on esim. kolmessä tai neljässä pätkässä siten, että 1. päivänä alkupisteestä Oulangan luontokeskukseen, sitten mökkiin (joku vuokramökki) taksilla. Aamulla luonokeskukselle ja sieltä Juumaan ja taas taksilla mökkiin jne. Voi sitä yhtenä päivänä myös laskea Oulankajoen kanootilla. Vapaita mökkejä löytyy ja jos haluaa, niin Kuusamon Tropiikkin on mahdollinen.
        Tämmöinen olisi suunnitelmissa joko 24 tai 25 viikolle.
        Itselläni on runsaasti vaelluskokemusta eri puolilta Lappia.

tavallinen pillun vonkuri, koska rumille naisille et viitsi edes vastata. Reissukin on suunniteltu isolta osin katsottavaksi taksin takapenkiltä, ja mökeissä vongaten.

• retkimies45
        vain yksi kirjoitti:

tavallinen pillun vonkuri, koska rumille naisille et viitsi edes vastata. Reissukin on suunniteltu isolta osin katsottavaksi taksin takapenkiltä, ja mökeissä vongaten.

en viitsi vastata miehille, jotka esiintyvät naisina...

• pirssillä vaan mökille
        retkimies45 kirjoitti:

en viitsi vastata miehille, jotka esiintyvät naisina...

enhän ole mokomaa ennen kuullut, että taksilla vallan "vaelletaan"

• Nosturi
        pirssillä vaan mökille kirjoitti:

enhän ole mokomaa ennen kuullut, että taksilla vallan "vaelletaan"

Kukin vaeltaa mielensä mukaan, siinä se. Pääasia että on itse tyytyväinen.
        Itse painelen tarpomalla pitkin erämaita ja nautin luonnosta ja valokuvaamisesta.

Joku menee taas esim. erämaa mökille lentokoneella. Itse en niiden pörinöistä pidä.
        Ensi kerran minäkin kuulin pirssiretkeilystä. No mahdollisuushan sekin.

• retkimies45
        Nosturi kirjoitti:

Kukin vaeltaa mielensä mukaan, siinä se. Pääasia että on itse tyytyväinen.
        Itse painelen tarpomalla pitkin erämaita ja nautin luonnosta ja valokuvaamisesta.

Joku menee taas esim. erämaa mökille lentokoneella. Itse en niiden pörinöistä pidä.
        Ensi kerran minäkin kuulin pirssiretkeilystä. No mahdollisuushan sekin.

että ei tarvitse paljon kantamuksia ja kävelystä nauttii enemmän kuin painavan rinkan kanssa. Telttakin on tuolla reitillä oltava, koska kämpät voi olla täysiä. Siksi hyvä ratkaisu on mennä vuokramökkiin yöksi ja usein ainut vaihtoehto on ajaa sinne taksilla. Sitten pääsee saunaan ja voi levätä kunnolla...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2111
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1389
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1326
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      370
      1233
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      20
      917
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      158
      810
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      786
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      712
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      706
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      655
    Aihe