Karhunkierrokselle?

kesäkuun puoliväli

45 v retkeilyä harrastava mies haluaisi sopivaa retkiseuraa Karhunkierrokselle, esim. kesäkuun puolivälissä...
Patikointi esim. pätkissä ja yöpymään mökkiin.

8

1122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • susrumahinen

      Kiinnostaisi hiukan, mutta kun olen hiukan ylipainoinen, niin jaksaisinko patikoda tuota matkaa?
      En myöskään ole kovin kaunis naisihmiseksi. Ikäni on siinä kieppeillä,

    • Vaeltajatar

      Olen 48v. nainen, vähäinen vaelluskokemus takana sekä Itä- että Länsi-Lapissa. Mitenkä se mökkitilanne Karhunkierroksella? Onko mökkiverkosto riittävä, vai pitäisikö olla teltta myös matkassa? Viikko 24 olisi vielä vapaana.

      • retkimies45

        Jotta voisi patikoida kevyissä kamppeissa, niin yksi tapa on esim. kolmessä tai neljässä pätkässä siten, että 1. päivänä alkupisteestä Oulangan luontokeskukseen, sitten mökkiin (joku vuokramökki) taksilla. Aamulla luonokeskukselle ja sieltä Juumaan ja taas taksilla mökkiin jne. Voi sitä yhtenä päivänä myös laskea Oulankajoen kanootilla. Vapaita mökkejä löytyy ja jos haluaa, niin Kuusamon Tropiikkin on mahdollinen.
        Tämmöinen olisi suunnitelmissa joko 24 tai 25 viikolle.
        Itselläni on runsaasti vaelluskokemusta eri puolilta Lappia.


      • vain yksi
        retkimies45 kirjoitti:

        Jotta voisi patikoida kevyissä kamppeissa, niin yksi tapa on esim. kolmessä tai neljässä pätkässä siten, että 1. päivänä alkupisteestä Oulangan luontokeskukseen, sitten mökkiin (joku vuokramökki) taksilla. Aamulla luonokeskukselle ja sieltä Juumaan ja taas taksilla mökkiin jne. Voi sitä yhtenä päivänä myös laskea Oulankajoen kanootilla. Vapaita mökkejä löytyy ja jos haluaa, niin Kuusamon Tropiikkin on mahdollinen.
        Tämmöinen olisi suunnitelmissa joko 24 tai 25 viikolle.
        Itselläni on runsaasti vaelluskokemusta eri puolilta Lappia.

        tavallinen pillun vonkuri, koska rumille naisille et viitsi edes vastata. Reissukin on suunniteltu isolta osin katsottavaksi taksin takapenkiltä, ja mökeissä vongaten.


      • retkimies45
        vain yksi kirjoitti:

        tavallinen pillun vonkuri, koska rumille naisille et viitsi edes vastata. Reissukin on suunniteltu isolta osin katsottavaksi taksin takapenkiltä, ja mökeissä vongaten.

        en viitsi vastata miehille, jotka esiintyvät naisina...


      • pirssillä vaan mökille
        retkimies45 kirjoitti:

        en viitsi vastata miehille, jotka esiintyvät naisina...

        enhän ole mokomaa ennen kuullut, että taksilla vallan "vaelletaan"


      • Nosturi
        pirssillä vaan mökille kirjoitti:

        enhän ole mokomaa ennen kuullut, että taksilla vallan "vaelletaan"

        Kukin vaeltaa mielensä mukaan, siinä se. Pääasia että on itse tyytyväinen.
        Itse painelen tarpomalla pitkin erämaita ja nautin luonnosta ja valokuvaamisesta.

        Joku menee taas esim. erämaa mökille lentokoneella. Itse en niiden pörinöistä pidä.
        Ensi kerran minäkin kuulin pirssiretkeilystä. No mahdollisuushan sekin.


      • retkimies45
        Nosturi kirjoitti:

        Kukin vaeltaa mielensä mukaan, siinä se. Pääasia että on itse tyytyväinen.
        Itse painelen tarpomalla pitkin erämaita ja nautin luonnosta ja valokuvaamisesta.

        Joku menee taas esim. erämaa mökille lentokoneella. Itse en niiden pörinöistä pidä.
        Ensi kerran minäkin kuulin pirssiretkeilystä. No mahdollisuushan sekin.

        että ei tarvitse paljon kantamuksia ja kävelystä nauttii enemmän kuin painavan rinkan kanssa. Telttakin on tuolla reitillä oltava, koska kämpät voi olla täysiä. Siksi hyvä ratkaisu on mennä vuokramökkiin yöksi ja usein ainut vaihtoehto on ajaa sinne taksilla. Sitten pääsee saunaan ja voi levätä kunnolla...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9124
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2678
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      140
      2450
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1295
    Aihe