Opiskelen Oulun seudun ammattikorkeakoulussa hoitotyön koulutusohjelmassa sairaanhoitajaksi. Opintoihin sisältyy opinnäytetyö, jota teen aiheesta ”Keliakiaa sairastavien nuorten aikuisten kokemuksia arjesta”.
Pyydän Sinua, 18-30-vuotias nuori aikuinen, kirjoittamaan tarinan siitä, miten keliakia Sinulla todettiin, minkälaisia arjen haasteita olet kohdannut ja miten olet oppinut elämään sairauden kanssa. Tarinan pituuden saat päättää itse.
Kirjoittamasi kertomus käsitellään luottamuksellisesti. Henkilöllisyytesi ei paljastu missään vaiheessa tutkimusta. Kertomusta ei käytetä muuhun tarkoitukseen eikä sitä luovuteta muiden kuin allekirjoittaneen käyttöön.
Toivon sinun lähettävän tarinasi minulle sähköpostitse osoitteeseen [email protected] 30.06.2007 mennessä.
Mikäli sinulla on kysyttävää työhöni liittyen, vastaan mielelläni.
Yhteistyöterveisin
Hanna Vimpari
[email protected]
Keliakia / Apua opinnäytetyöhön
7
856
Vastaukset
- ruokavalioon kyllästynyt ke...
laitettu tuo ikäraja.. aina me yli 30risat ei saada osallistua mihinkään.. snif olin mäkin joskus nuori, enkä vielä niin dementoitunutkaan..
- imv
Kiva lukea tällaisista opinnäytetöistä, toivottavasti saat Hanna paljon viestejä ja tarinoita! Itse ainakin aion osallistua kertomalla oman tarinani, ei sitä liikaa ole saanut/joutunut tuomaan julki. Aiheen kuuluisi mielestäni olla enemmänkin esillä, sen verran erilaiseksi se elämän tekee.
Tsemppiä kirjoitustyöhön! - Minä myös
imv kirjoitti:
Kiva lukea tällaisista opinnäytetöistä, toivottavasti saat Hanna paljon viestejä ja tarinoita! Itse ainakin aion osallistua kertomalla oman tarinani, ei sitä liikaa ole saanut/joutunut tuomaan julki. Aiheen kuuluisi mielestäni olla enemmänkin esillä, sen verran erilaiseksi se elämän tekee.
Tsemppiä kirjoitustyöhön!aion lähettää kertomukseni kunhan ehdin. Toivottavasti muutkin tekevät samoin. Onnea opinnäytetyöllesi!
- Keli
Minä myös kirjoitti:
aion lähettää kertomukseni kunhan ehdin. Toivottavasti muutkin tekevät samoin. Onnea opinnäytetyöllesi!
Hanna, laitahan opinnäytetyösi sitten nettiin, meitä "suolivammaisia" lohduttaa varmasti lukea ja kuulla, että emme ole yksin ongelmiemme kanssa.
: )
- Hanna
Kiitos kaikille jo vastanneille! Tarvitsisin vielä kuitenkin muutaman kertomuksen aineistoksi työtäni varten. Mikäli tuntuu, ettet saa aikaiseksi kertomusta niin muutamakin omakohtainen, "paperille" pistetty kokemus/ajatus keliakiasta on tervetullut!
- Jmusti
Hei Hanna,
Minua myös kiinnostaisi nähdä noita tuloksia kun saat työn pakettiin.
T: Janne - Hanna
Olen saanut kertomuksia työtäni varten varsin niukasti, joten vastaamisaikaa on jatkettu 31.7. saakka. Toivon, että teiltä keliakiaa sairastavilta nuorilta aikuisilta, liikenisi pieni hetki aikaa lähettää minulle kertomus/ajatuksia/kokemuksia keliakiasta! Olisin todella kiitollinen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003745378- 182319
- 1982181
- 1071516
- 841470
- 741032
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601023IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2979Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.127908Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59796