olen nyt tovin näitä lueskellut ja huomannut yhden seikan: Kaikki tyhmät ja yksinkertaiset Härkä-naiset inisevät täällä Kauriiden perään:D Onko vaan niin vaikeaa tajuta ettei intellektuelli Kauris kiinnostu tylsästä, lapsellisesta Härän-sisäfileestä muussa tarkoituksessa kuin syödäkseen?
Lol:DDD
2
445
Vastaukset
- ole lihansyöjä
Härkänaiset eivät ole tyhmiä, mistäs moinen on päähäsi pälkähtänyt? Kauriit ovat vaan niin helvetin vaikeita ja kuvittelevat olevansa maailman napoja, kaikki pyörii heidän ympärillään. Jos oppiarvoilla prassaillaan, niin itse olen TTT, että en nyt kamalan tyhmä voi olla =) Exää otti päähän, kun olen paremmin palkatussa työssä ja johtoasemassa. Ja olen todella helpottunut, kun pääsin omasta kaurismiehestäni eroon. Hänellä on uusi hyväksikäytettävä jo kierroksessa ja minullakin on toinen, paljon, paljon fiksumpi mies, tavallinen työläinen jolla on maalaisjärkeä, joka kauriilta tyystin puuttui. Aurinkoista kesää kaikille, myöskin sinulle, niin loistavan viisaalle Neitsykäiselle. Neitsyethän ovat perfektionisteja, joten kauris ei kauaa sinunkaan nurkissasi pyöri =)
- Cryz(Neitsyt)
...Kuulin eräältä kauriilta... :D
Päätin käydä vaan esittämässä hullua, pelleilemässä...
Juuh, en mäkään oo Kauriiden kans toimeen tullu... :( Yks luupää jota avitin, oli heittänyt mun kaks päivää vanhan, uutuuttaan kiiltävän takin roskiin! Missä kiitos siis??!!! Tuskin kuulen ikinä sanoja: "Ostan sulle uuden..." ...olet Härkä-nainen enemmän kuin vain oikeassa... Kauriin suusta usein kuultua: "Haluan naisen joka kykenee kustantamaan elämisestäni ja hurvittelustani aiheutuvat kulut..." Useammat mies-Kauriit ovat sellaisia... hei järki käteen Kauris-miehet! Luuletteko saavanne vastarakkautta tai jotai tollasella pummaamisella?? ...sanon vaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728