Eli voisiko joku ystävällinen sielu kertoa meille, että onko Bulgariassa samanlainen sähköpistoke kuin meillä täällä suomessa?
apua sähköpistokkeista Bulgaria
8
1674
Vastaukset
- mitä avuttomuutta
http://www.google.fi/search?hl=fi&client=firefox-a&channel=s&rls=org.mozilla:fi-FI:official&hs=kHk&q=bulgaria sähkö&btnG=Hae&meta=lr=lang_fi
- täällä
kiroilet, talipää.
- mä vaan
Vittuux kiroilet? Täähä on tarkotettu tyhmille kysymyksille,joten mitä sä ruudinkeksijä täällä muita haukut.
- mä vaan
Turhan ostoksen teit,samat systeemit on siel ku tääl koti Suomessa.
- ei ei
muka Bulgariassa sähköt? Ota kuule lamppuöljyä niin pärjäät viikon.
- Sähköt
mutta siellä on myös sähkökatkoksia, joten ei tarvita adabtereita!! Hoi!
- Mettiskä
http://fi.wikipedia.org/wiki/Verkkovirta
Katsoppa tuosta osoitteesta verkkovirrat ja pistokkeet. - pelleä ei pelota
Muista ottaa metalliset sukkapuikot mukaan, että saat testattua kulkeeko virta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863587Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871753- 1441612
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621463
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961416Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671381Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861277