Tässä on tätä, mitä olen ihmetellyt: tiedän, että lääkärit ovat lähisukulaisella sanoneet, että hän on itse aiheuttanut polysytemia vera tautinsa?
Miten ihmeessä se on mahdollista ja jos sen aiheuttaa itse - miten voi olla aiheuttamatta sitä?
Sukulaisella lääkkeenä Hydrea. ikää 73 v.Ei tupakoinut koskaan.
LAINATTU NETISTÄ::::***********
Hän sai kylläkin polysytemia vera diagnoosin, itse aiheutetun, sekundaarinen
polysytemia vera. Hän ei lopettanut tupakointia, niin sitä
myöden myös hoidon taso heikkeni selvästi. Lääkäreiden kanta oli selvä, potilasta autetaan hyvin vähän ja oireisiin jätettiin puuttumatta. Tänäpäivänä on vielä tiukemmat hoitokriteerit säästöjen takia, mitä ne olivat viisi vuotta sitten.
Jos polysytemia vera-potilas vielä lisäksi tupakoi, saattaa
hoito hyvinkin sen myötä jäädä huonoksi ja putoaa julkisesta
kelkasta yksin selviytymään sairauden kanssa.
Polysytemia vera
4
4532
Vastaukset
- ei ketään
voida pudottaa hoidoista pois.Syyllistäminen vielä sairauden lisäksi tuntuu kohtuuttomalta.
- Nuppu - Annikki
Ei sitä hoitamatta jätetä, mutta ei se ole kokoaikaista lääkärissä juoksemista. Verikontrollit ovat ainakin minulla säännölliset. Komplikaatiot on hyvin hoidettu.
- kysymykseesi
Epäilenpä itseaiheuttamis mahdollisuutta .itselläni on sama sairaus . EN OLE KOSKAAN POLTTANUT JA En käytä alkoholia
- Nimetön
Kannattaa hakea tietoa jostain muualta kuin täältä. Netistäkin löytyy luotettavia lähteitä. Esim katsopas therapia fennica.fi ->polysytemiat. SEKUNDAARINEN polysytemia on siis ERI ASIA kuin Polysytemia vera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063250Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391640Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus961488- 921399
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121198Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231029Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.52855