Turkulainen matkatoimisto, joka järjestää matkoja Viipuriin ja Pietariin hoiti hommansa niin hienosti, kun olin sopinut heidän bussiinsa paluukuljetuksen Viipurista, että bussi lähti etuajassa ja kun soitin kuljettajalle, niin he olivat jo tullissa. Jäin siis Viipuriin ilman paluukuljetusta, viisumi menossa vanhaksi. Onneksi löysin suomalaisen Putuksen turistibussin ja ihania ihmisiä, jotka olivat valmiita auttamaan ja pääsin heidän mukanaan Suomeen ja melko lähelle kotia. Kun tiedustelin seuraavana aamuna tätä matkatoimistosta, he väittivät yrittäneensä minuun yhteyttä, vaikka puhelimeni oli koko ajan päällä, niin yhtään puhelua ei siihen ole tullut. Muutenkin tämän matkatoimiston palvelu oli hyvin töykeää, enkä enää koskaan käytä heidän palvelujaan. Mutta kiitos näille ihanille ihmisille, jotka auttoivat minut kotiin.
Viipuriin jätetty
20
4706
Vastaukset
- peku33
neva tours, jätti sut viipuriin, maybe. siellä on tyly palvelu. olen huomannut.
- lyyli
...teillä itäsuomalaisilla taitaa olla vaatimuksena erilainen käytös kuin meillä jäyhillä varsinais-suomalaisilla?!
mulla ei ainakan ole ollut mitään valittamista po. firman palvelusta - päinvastoin, opastus on joskus tuntunut liiankin runsaalta!
myös toimiston nuoret tytöt ovat olleet erittäin asiallisia
Kuljettajia taitaa olla monta lajia, joten harmi kun näin kävi, perhaps...! - peku33
lyyli kirjoitti:
...teillä itäsuomalaisilla taitaa olla vaatimuksena erilainen käytös kuin meillä jäyhillä varsinais-suomalaisilla?!
mulla ei ainakan ole ollut mitään valittamista po. firman palvelusta - päinvastoin, opastus on joskus tuntunut liiankin runsaalta!
myös toimiston nuoret tytöt ovat olleet erittäin asiallisia
Kuljettajia taitaa olla monta lajia, joten harmi kun näin kävi, perhaps...!kans länsi-suomen alueelta, mut koen kans konttorin palvelun tylynä.
- viipuriin kesällä lähdössä
peku33 kirjoitti:
kans länsi-suomen alueelta, mut koen kans konttorin palvelun tylynä.
matkan järjestäjiä olis .. kuin tuo neva tours ?
olisin turusta lähdössä viipuriin - ukista
viipuriin kesällä lähdössä kirjoitti:
matkan järjestäjiä olis .. kuin tuo neva tours ?
olisin turusta lähdössä viipuriinajaa turun kautta, kts. netistä
- ottaa oppia.
Autetaan aina pulaan jäänyttä kanssamatkaajaa. Joskus saatamme olla itsekin apua vaille.
- peku33
hyvä pointti.
- arrastelija
bussista myöhästelijöitä! muu jengi saa odottaa
autossa pietarista viimeisellä junalla tulevaa matkailijaa. se on sitten muitten vika ja huuto on kauheaa! oppia ikä kaikki. turkulainen matkatoimisto on ihan jees!!- Jo kotona
Olipas kommentti. Et tainnut lukea ekaa viestiä. En siis ollut myöhässä, vaan bussi lähti pari tuntia minulle ilmoitettua aiemmin. Olin sovitussa hotellissa jo 1,5 tuntia ennen, koska ruokailimme siellä. Että sellainen tapaus.
- skmv
yksilään turkulainen matkatoimisto ei ole jees
- lukee
Jo kotona kirjoitti:
Olipas kommentti. Et tainnut lukea ekaa viestiä. En siis ollut myöhässä, vaan bussi lähti pari tuntia minulle ilmoitettua aiemmin. Olin sovitussa hotellissa jo 1,5 tuntia ennen, koska ruokailimme siellä. Että sellainen tapaus.
klo 13 ja 13.30. Noistako aikaistui kahdella tunnilla vai ilmoitettiinko muut ajat?
- kotiin
Kimulihan on keksiny mukavan stoorin.
No, joskus muisti tekee tepposet.
Mä en muista mittään, mä en muista mittään ;-)
Sua ooteltiin Viipurissa myös torstaina.
Pettikö aikataulu? Vai muisti?- odottaa yhtä
Ja kännykästä kreeditti loppunut. Miten noi muut viiskymmentä osasi ajallaan bussiin? Mikä vitun aikataulunmuutos?
- Jo kotona
odottaa yhtä kirjoitti:
Ja kännykästä kreeditti loppunut. Miten noi muut viiskymmentä osasi ajallaan bussiin? Mikä vitun aikataulunmuutos?
Taisi olla jonkun ymmärryksessä jotain vikaa. Olin tulossa siis vain paluumatkalle kyseiseen bussiin ja aikataulua oli aikaistettu parilla tunnilla minulle siitä ilmoittamatta. Kännykässä oli virtaa ja se oli päällä. Toivon vaan edelleen ettei kenellekään toiselle käy näin. Nämä muut kai osasi bussiin sitä varten, kun olivat koko ajan bussin mukana.
- viel
Jo kotona kirjoitti:
Taisi olla jonkun ymmärryksessä jotain vikaa. Olin tulossa siis vain paluumatkalle kyseiseen bussiin ja aikataulua oli aikaistettu parilla tunnilla minulle siitä ilmoittamatta. Kännykässä oli virtaa ja se oli päällä. Toivon vaan edelleen ettei kenellekään toiselle käy näin. Nämä muut kai osasi bussiin sitä varten, kun olivat koko ajan bussin mukana.
kellonaika, milloin tarkalleen ottaen dösää odottelit. Ihan vähällä en usko aikataulun aikaistamiseen kahdella tunnilla.
- sitten
kellon vennäällä väärään suuntaan?!
- mahtoiko olla?
Neva Tours on sitten hommannut linjaliikenneluvan, kun myy pelkkiä paluukuljetuksia Viipurista Suomeen.
Liikenneministeriö varmaan tarkistaa tälläisen luvan olemassaolon! Neva Toursin ajamana ei ainakaan Matkahuollon aikatauluista löydy tälläistä reittiä.
Jos heillä on linjaliikennelupa ja -reitti, niin kahden tunnin aikataulunmuutos ei ole mahdollinen.
Jos taas kansainvälistä reittiliikennelupaa ei löydy, niin tässä on miltei tapahtunut rikkomus! On jopa mahdollista, että Sinun Viipuriin jättämisesi on ehkäissyt laittomuuksia tapahtumasta? - Dösa
mahtoiko olla? kirjoitti:
Neva Tours on sitten hommannut linjaliikenneluvan, kun myy pelkkiä paluukuljetuksia Viipurista Suomeen.
Liikenneministeriö varmaan tarkistaa tälläisen luvan olemassaolon! Neva Toursin ajamana ei ainakaan Matkahuollon aikatauluista löydy tälläistä reittiä.
Jos heillä on linjaliikennelupa ja -reitti, niin kahden tunnin aikataulunmuutos ei ole mahdollinen.
Jos taas kansainvälistä reittiliikennelupaa ei löydy, niin tässä on miltei tapahtunut rikkomus! On jopa mahdollista, että Sinun Viipuriin jättämisesi on ehkäissyt laittomuuksia tapahtumasta?Linja-autolla ajettavaan SÄÄNNÖLLISEEN linjaliikenteeseen,
jonka palvelut ovat yleisesti käytettävissä, tarvitaan linjaliikennelupa.
Sama koskee kansainvälistä linjaliikennettä.
Nyt kyseessä ei ole säännöllisestä eikä aikatauluun sidotusta linjaliikenteestä.
Linja-autossa on tunnelmaa...
- juntti
No jos olet syömässä siin hotlas mis on ikkunat pihalle ja näet että sen firman linja-auto tulee siihen hakemaan matkustajia etkä viitsi mennä kysymään kuljettajalta et mihin aikaan on lähtö niin istu sit syömäs sitä keittoos vaan rauhas, jos katselet niitä yhtiön esitteitä niin niissä lukee että ajat ovat ohjeellisia vai luuleks et siel on joku fakiiri sanomas vuotta aikaisemmin mihin aikaan se lähtö oikeen on kun se ei ole LINJALIIKENNETTÄ ja kaikkina kertoina joina olen ollut yrityksen kanssa pietarissa tai viipurissa ei lähtöaika ole ollut sama mutta kuitenkaan en viellä ole jäännyt kyydistä kun minulla on myös suu mukana retkillä.
tane vaan unohtanu sinua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933441
- 1063119
- 542324
- 221892
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61708Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein231509Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381394