Viipuriin jätetty

Jo kotona

Turkulainen matkatoimisto, joka järjestää matkoja Viipuriin ja Pietariin hoiti hommansa niin hienosti, kun olin sopinut heidän bussiinsa paluukuljetuksen Viipurista, että bussi lähti etuajassa ja kun soitin kuljettajalle, niin he olivat jo tullissa. Jäin siis Viipuriin ilman paluukuljetusta, viisumi menossa vanhaksi. Onneksi löysin suomalaisen Putuksen turistibussin ja ihania ihmisiä, jotka olivat valmiita auttamaan ja pääsin heidän mukanaan Suomeen ja melko lähelle kotia. Kun tiedustelin seuraavana aamuna tätä matkatoimistosta, he väittivät yrittäneensä minuun yhteyttä, vaikka puhelimeni oli koko ajan päällä, niin yhtään puhelua ei siihen ole tullut. Muutenkin tämän matkatoimiston palvelu oli hyvin töykeää, enkä enää koskaan käytä heidän palvelujaan. Mutta kiitos näille ihanille ihmisille, jotka auttoivat minut kotiin.

20

4726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peku33

      neva tours, jätti sut viipuriin, maybe. siellä on tyly palvelu. olen huomannut.

      • lyyli

        ...teillä itäsuomalaisilla taitaa olla vaatimuksena erilainen käytös kuin meillä jäyhillä varsinais-suomalaisilla?!

        mulla ei ainakan ole ollut mitään valittamista po. firman palvelusta - päinvastoin, opastus on joskus tuntunut liiankin runsaalta!
        myös toimiston nuoret tytöt ovat olleet erittäin asiallisia

        Kuljettajia taitaa olla monta lajia, joten harmi kun näin kävi, perhaps...!


      • peku33
        lyyli kirjoitti:

        ...teillä itäsuomalaisilla taitaa olla vaatimuksena erilainen käytös kuin meillä jäyhillä varsinais-suomalaisilla?!

        mulla ei ainakan ole ollut mitään valittamista po. firman palvelusta - päinvastoin, opastus on joskus tuntunut liiankin runsaalta!
        myös toimiston nuoret tytöt ovat olleet erittäin asiallisia

        Kuljettajia taitaa olla monta lajia, joten harmi kun näin kävi, perhaps...!

        kans länsi-suomen alueelta, mut koen kans konttorin palvelun tylynä.


      • viipuriin kesällä lähdössä
        peku33 kirjoitti:

        kans länsi-suomen alueelta, mut koen kans konttorin palvelun tylynä.

        matkan järjestäjiä olis .. kuin tuo neva tours ?
        olisin turusta lähdössä viipuriin


      • ukista
        viipuriin kesällä lähdössä kirjoitti:

        matkan järjestäjiä olis .. kuin tuo neva tours ?
        olisin turusta lähdössä viipuriin

        ajaa turun kautta, kts. netistä


    • ottaa oppia.

      Autetaan aina pulaan jäänyttä kanssamatkaajaa. Joskus saatamme olla itsekin apua vaille.

      • peku33

        hyvä pointti.


    • arrastelija

      bussista myöhästelijöitä! muu jengi saa odottaa
      autossa pietarista viimeisellä junalla tulevaa matkailijaa. se on sitten muitten vika ja huuto on kauheaa! oppia ikä kaikki. turkulainen matkatoimisto on ihan jees!!

      • Jo kotona

        Olipas kommentti. Et tainnut lukea ekaa viestiä. En siis ollut myöhässä, vaan bussi lähti pari tuntia minulle ilmoitettua aiemmin. Olin sovitussa hotellissa jo 1,5 tuntia ennen, koska ruokailimme siellä. Että sellainen tapaus.


      • skmv

        yksilään turkulainen matkatoimisto ei ole jees


      • lukee
        Jo kotona kirjoitti:

        Olipas kommentti. Et tainnut lukea ekaa viestiä. En siis ollut myöhässä, vaan bussi lähti pari tuntia minulle ilmoitettua aiemmin. Olin sovitussa hotellissa jo 1,5 tuntia ennen, koska ruokailimme siellä. Että sellainen tapaus.

        klo 13 ja 13.30. Noistako aikaistui kahdella tunnilla vai ilmoitettiinko muut ajat?


    • kotiin

      Kimulihan on keksiny mukavan stoorin.
      No, joskus muisti tekee tepposet.
      Mä en muista mittään, mä en muista mittään ;-)

      Sua ooteltiin Viipurissa myös torstaina.
      Pettikö aikataulu? Vai muisti?

      • odottaa yhtä

        Ja kännykästä kreeditti loppunut. Miten noi muut viiskymmentä osasi ajallaan bussiin? Mikä vitun aikataulunmuutos?


      • Jo kotona
        odottaa yhtä kirjoitti:

        Ja kännykästä kreeditti loppunut. Miten noi muut viiskymmentä osasi ajallaan bussiin? Mikä vitun aikataulunmuutos?

        Taisi olla jonkun ymmärryksessä jotain vikaa. Olin tulossa siis vain paluumatkalle kyseiseen bussiin ja aikataulua oli aikaistettu parilla tunnilla minulle siitä ilmoittamatta. Kännykässä oli virtaa ja se oli päällä. Toivon vaan edelleen ettei kenellekään toiselle käy näin. Nämä muut kai osasi bussiin sitä varten, kun olivat koko ajan bussin mukana.


      • viel
        Jo kotona kirjoitti:

        Taisi olla jonkun ymmärryksessä jotain vikaa. Olin tulossa siis vain paluumatkalle kyseiseen bussiin ja aikataulua oli aikaistettu parilla tunnilla minulle siitä ilmoittamatta. Kännykässä oli virtaa ja se oli päällä. Toivon vaan edelleen ettei kenellekään toiselle käy näin. Nämä muut kai osasi bussiin sitä varten, kun olivat koko ajan bussin mukana.

        kellonaika, milloin tarkalleen ottaen dösää odottelit. Ihan vähällä en usko aikataulun aikaistamiseen kahdella tunnilla.


    • sitten

      kellon vennäällä väärään suuntaan?!

      • mahtoiko olla?

        Neva Tours on sitten hommannut linjaliikenneluvan, kun myy pelkkiä paluukuljetuksia Viipurista Suomeen.

        Liikenneministeriö varmaan tarkistaa tälläisen luvan olemassaolon! Neva Toursin ajamana ei ainakaan Matkahuollon aikatauluista löydy tälläistä reittiä.

        Jos heillä on linjaliikennelupa ja -reitti, niin kahden tunnin aikataulunmuutos ei ole mahdollinen.

        Jos taas kansainvälistä reittiliikennelupaa ei löydy, niin tässä on miltei tapahtunut rikkomus! On jopa mahdollista, että Sinun Viipuriin jättämisesi on ehkäissyt laittomuuksia tapahtumasta?


      • Dösa
        mahtoiko olla? kirjoitti:

        Neva Tours on sitten hommannut linjaliikenneluvan, kun myy pelkkiä paluukuljetuksia Viipurista Suomeen.

        Liikenneministeriö varmaan tarkistaa tälläisen luvan olemassaolon! Neva Toursin ajamana ei ainakaan Matkahuollon aikatauluista löydy tälläistä reittiä.

        Jos heillä on linjaliikennelupa ja -reitti, niin kahden tunnin aikataulunmuutos ei ole mahdollinen.

        Jos taas kansainvälistä reittiliikennelupaa ei löydy, niin tässä on miltei tapahtunut rikkomus! On jopa mahdollista, että Sinun Viipuriin jättämisesi on ehkäissyt laittomuuksia tapahtumasta?

        Linja-autolla ajettavaan SÄÄNNÖLLISEEN linjaliikenteeseen,
        jonka palvelut ovat yleisesti käytettävissä, tarvitaan linjaliikennelupa.

        Sama koskee kansainvälistä linjaliikennettä.
        Nyt kyseessä ei ole säännöllisestä eikä aikatauluun sidotusta linjaliikenteestä.
        Linja-autossa on tunnelmaa...


    • juntti

      No jos olet syömässä siin hotlas mis on ikkunat pihalle ja näet että sen firman linja-auto tulee siihen hakemaan matkustajia etkä viitsi mennä kysymään kuljettajalta et mihin aikaan on lähtö niin istu sit syömäs sitä keittoos vaan rauhas, jos katselet niitä yhtiön esitteitä niin niissä lukee että ajat ovat ohjeellisia vai luuleks et siel on joku fakiiri sanomas vuotta aikaisemmin mihin aikaan se lähtö oikeen on kun se ei ole LINJALIIKENNETTÄ ja kaikkina kertoina joina olen ollut yrityksen kanssa pietarissa tai viipurissa ei lähtöaika ole ollut sama mutta kuitenkaan en viellä ole jäännyt kyydistä kun minulla on myös suu mukana retkillä.

    • tane vaan unohtanu sinua?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1890
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe