Hah!

Pecos Bill

On se tuo vanha ystävämme Tapastikos sitten metka tapaus! Tällä palstalla on tullut niin monasti turpaan, että nyt se hehkuttaa tuolla muilla palstoilla, mm. Chevrolet- ja Jenkkiautopalstoilla, kuinka upea vehje se Corvette ja jenkkiautot yleensä ovat. Lähes joka postauksessa on maininta tuosta kuuluisasta ruotsalaistestistä, jossa Z06:tta on verrattu 911 Turboon. Eli kun siitä testistä jauhaminen ei mennyt täällä läpi, niin Tapastikos yrittää sitä nyt muilla palstoilla.

Lisäksi löytyy juttuja, joissa mm. Camaron väitetään olevan urheiluauto, joka käyttää 924-Porscheja pujottelukeppeinä...
Eli siis samaa potaskaa, kuin mitä ko. henkilö tänne palstallekkin on aikojen saatossa lukuisten nimimerkkiensä takaa suoltanut.

Niitä juttuja lukiessa saa kyllä hymyn huulille, joten suosittelen päivän piristykseksi niiden lukemista muillekkin.

7

894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • faktat vs. tapatikos

      Sitä samaa on jatkunut jo vuosia. Ei jaksa enää lukea samoja juttuja eikä nauraa sen ala-arvoisille jutuille. Ei mitään uutta.
      Sairas säälitys on jämähtänyt häirikkölapsen kehitysasteelle.

    • Ruippa-Timo

      Ja aivan yhtä innokkaasti olet sinä vastailemassa Tapan yrityksiin.

      Vaikka hupia sen sanot olevankin, niin "leikissä on aina puolet totta", sanoo sananlasku.

      • Pecos Bill

        Niin kai.

        Tosin olen vastaillut Tapan viritelmiin vain tällä palstalla.


      • Ruippa-Timo
        Pecos Bill kirjoitti:

        Niin kai.

        Tosin olen vastaillut Tapan viritelmiin vain tällä palstalla.

        "Tosin olen vastaillut Tapan viritelmiin vain tällä palstalla."

        ----> Noin väität, mutta tässä pari linkkiä Cadillac-keskusteluun

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=4500000000000506&posting=22000000014358369

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=4500000000000506&posting=22000000014365439

        Ainakin tuolla väittelet Tapan kanssa, ties missä muuallakin... En viitsinyt enempää hakea.
        Mutta kuten sanottua, ei taida ihan leikkiä ollakaan.


      • Pecos Bill
        Ruippa-Timo kirjoitti:

        "Tosin olen vastaillut Tapan viritelmiin vain tällä palstalla."

        ----> Noin väität, mutta tässä pari linkkiä Cadillac-keskusteluun

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=4500000000000506&posting=22000000014358369

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=4500000000000506&posting=22000000014365439

        Ainakin tuolla väittelet Tapan kanssa, ties missä muuallakin... En viitsinyt enempää hakea.
        Mutta kuten sanottua, ei taida ihan leikkiä ollakaan.

        Heh, joo. Tuli puhuttua näköjään palturia, en muistanut noita kai yli vuoden vanhoja juttuja Cdillac-palstalta. Muualla en kuitenkaan (?) ole käynyt väitelemässä.

        Tarkoitin lähinnä siis sitä, että en ole näihin viime aikoina useille eri palstoille ilmestyneisiin Tapastikoksen kirjoitelmiin puuttunut.

        Anteeksi siis erehdykseni ja muistamattomuudesta johtunut pieni valehteluni!


    • Bill Copes

      itse väsätä noita provoja vähän joka palstalle, kun et tunnu muistavan mitä olet kirjoitellut. Vahingossa vielä omalla nimimerkilläsi. Jostakin perkeleestä sulle on tullu joku saatanan Tapastikos fobia, melkein minkälaiseen tahansa kommenttiin tulee aina vastaukseksi: Tapastikos sitä ja tätä. Oli sen kirjoittanut kuka tahansa. Etkö huomaa tyylistä, milloin tämä sinun Tapastikos on asialla?

      • Pecos Bill

        Myönnetään joo, en muistanut noita yli vuosi sitten Cadillac-palstalle kirjoitettuja juttuja. Pahoitteluni, muualle en kai ole kirjoitellut. Kuitenkin jos olen, niin kertokaa ihmeessä. Olen aina kirjoitellut pelkästään tällä samalla nimimerkillä.

        Kyllä sen melko hyvin huomaa, milloin Tapastikos on asialla.

        Kuten sanottua, tämä on jonkinlainen harrastus minulle, ja jos se sinulle aiheuttaa suurtakin haittaa, niin jätä lukematta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      283
      2968
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1330
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      261
      1152
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1011
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      951
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      814
    Aihe