Roy Orbison on yksi rock musiikin parhaista laulajista ellei paras. Roy Orbisonilla oli yksi maailman parhaimmista ja puhtaimmista äänistä joka pistää ihmetyttämään vielä 20 vuotta miehen pois menon jälkeenkin. Elvis piti orbisonia maailman parhaana laulajana sekä rockin oikeana kuninkaana. Roy Orbison on kiistattonasti yksi rock historian parhaimmista laulajista joka ansaitsisi enemmän kunnioitusta mitä on elämänsä ja kuolemansa jälkeen saanut. Parempaa muusikkoa ja laulajaa kuin Roy Orbison oli ei tule koskaan. Roy Orbison kuuluu harvinaisuuksiin samanlaista muusikkoa ei tule enää koskaan Orbison on rock musiikin suurin.
Roy Orbison
15
1726
Vastaukset
- woad
kun näin tuon sun vuodatukses. Roy Orbison oli mielestäni aika surkea ulisija keskinkertaisine kappaleineen. Ja oli esiintyessään puku päällä kuin jäykkä paska - miten sellainen voi olla rockin kuningas. Rock joka vaatii ehdottomasti liikkumista lavalla - ja oliko se edes rokkia mitä Orbison esitti? "Rock-musiikin suurin". Et voi olla tosissasi?
- ......
Orbison on maailman toisenksi eniten myynyt artisti ei miljoonia faneja turhaan virrannut miehen hautajaisiin. Elvistä ei voi pitää rockin kuninkaana elvis oli liukuhihna tuote jonka biisit tehtiin valmiiksi elvis oli alkoholisoitunut huumeiden käyttäjä koka oli lauluäänetön ja laulu taidoton. Elvis piti orbisonia kuninkaana orbison lauloi rockkia ja biisit olivat mielettömia muuten mies ei olisi maailman toiseksi eniten myynyt artisti.
- woad
...... kirjoitti:
Orbison on maailman toisenksi eniten myynyt artisti ei miljoonia faneja turhaan virrannut miehen hautajaisiin. Elvistä ei voi pitää rockin kuninkaana elvis oli liukuhihna tuote jonka biisit tehtiin valmiiksi elvis oli alkoholisoitunut huumeiden käyttäjä koka oli lauluäänetön ja laulu taidoton. Elvis piti orbisonia kuninkaana orbison lauloi rockkia ja biisit olivat mielettömia muuten mies ei olisi maailman toiseksi eniten myynyt artisti.
millaisiin lukuihin perustuu tuo "maailman toiseksi eniten myynyt"? Epäilen myöskin noita "miljoonia faneja" hautajaisissa. Ainakin voin sanoa, että itse olet idiootti, koska väität Elvistä laulutaidottomaksi ja -äänettömäksi. Ja Orbisoninhan uran taustalla ei ollut huumeita, eihän? Ps. opettele kirjoitustaitoa.
- Roy,,Orbison
woad kirjoitti:
millaisiin lukuihin perustuu tuo "maailman toiseksi eniten myynyt"? Epäilen myöskin noita "miljoonia faneja" hautajaisissa. Ainakin voin sanoa, että itse olet idiootti, koska väität Elvistä laulutaidottomaksi ja -äänettömäksi. Ja Orbisoninhan uran taustalla ei ollut huumeita, eihän? Ps. opettele kirjoitustaitoa.
Saanko woad kysyä että kuinka monta levyä sinä olet julkaissut? Kuinka monta rock levyä olet tehnyt? 1988 kun Roy Orbison kuoli hautajais saattuetta seurasi 1.9 miljoonaa ihmistä jotka hautajaisten jälkeen kerääntyivät orbisonin haudalle. 2006 joulukuun tilastot osoittavat että orbison on elviksen jälkeen maailman toiseksi eniten levyjä myynyt artisti. Elviksellä ei ollut ääntä mikä on ikävä tosiasia orbisonilla on yksi rock historian puhtaimmista ja hienoimmista äänistä elvis oli liukuhihna tuote. Roy Orbison nousi omin voimin rock laulajaksi elvis sitä ei tehnyt. jokainen laulaja ketä ollaan haastateltu orbisonin tiimoilta olisi halunnut laulaa kuin orbison.
- woad
Roy,,Orbison kirjoitti:
Saanko woad kysyä että kuinka monta levyä sinä olet julkaissut? Kuinka monta rock levyä olet tehnyt? 1988 kun Roy Orbison kuoli hautajais saattuetta seurasi 1.9 miljoonaa ihmistä jotka hautajaisten jälkeen kerääntyivät orbisonin haudalle. 2006 joulukuun tilastot osoittavat että orbison on elviksen jälkeen maailman toiseksi eniten levyjä myynyt artisti. Elviksellä ei ollut ääntä mikä on ikävä tosiasia orbisonilla on yksi rock historian puhtaimmista ja hienoimmista äänistä elvis oli liukuhihna tuote. Roy Orbison nousi omin voimin rock laulajaksi elvis sitä ei tehnyt. jokainen laulaja ketä ollaan haastateltu orbisonin tiimoilta olisi halunnut laulaa kuin orbison.
ja huikeista ylistyssanoista mitä latelet. Sun mielestäkö pitäisi olla joku levyjä tehnyt artisti että voisi edes keskustella Orbisonista. Siinä tapauksessa voisi kysyä, kuinka monta levyä sinä olet tehnyt että voit arvostella Elvistä noin? Ja oletko myynyt miljoonia levyjä, kuten Elvis? Ja edelleen olen sitä mieltä että Roy Orbison oli paskanjäykkä artisti, jonka ääni oli aika uikuttava ja hyvät kappaleet vähissä (itse tiedän yhden!) Haluaisin kylläkin jonkun muunkin osallistuvan tähän keskusteluun, joka tietäisi vähän enemmän noista levymyynneistä tai Orbisonin hautajaisista. Sinun tietoihisi en näet usko pätkääkään!
Ps. Lähes 2 miljoonaa ihmistä ei mahdu minkään haudan ympärille. - stan..
woad kirjoitti:
ja huikeista ylistyssanoista mitä latelet. Sun mielestäkö pitäisi olla joku levyjä tehnyt artisti että voisi edes keskustella Orbisonista. Siinä tapauksessa voisi kysyä, kuinka monta levyä sinä olet tehnyt että voit arvostella Elvistä noin? Ja oletko myynyt miljoonia levyjä, kuten Elvis? Ja edelleen olen sitä mieltä että Roy Orbison oli paskanjäykkä artisti, jonka ääni oli aika uikuttava ja hyvät kappaleet vähissä (itse tiedän yhden!) Haluaisin kylläkin jonkun muunkin osallistuvan tähän keskusteluun, joka tietäisi vähän enemmän noista levymyynneistä tai Orbisonin hautajaisista. Sinun tietoihisi en näet usko pätkääkään!
Ps. Lähes 2 miljoonaa ihmistä ei mahdu minkään haudan ympärille.Elvis oli säälittävä ulisija joka ei osannut laulaa. Orbison oli lavalla laulamassa tarviiko laulajan pomppia lavalla kuin aropupu. Elvis oli 50 luvun liukuhihna tuote joka bongattiin läheiseltä huoltoasemalta.Orbison nousi biisiensä ja äänensä ansiosta asemaan missä mies nyt maailmassa on. Elvis joka kunniotti orbisonia enemmän kuin jumalaa olisi halunnut laulaa kuin hän. Orbisonin jäykkyys oli valittua orbison pukeutui mustaan ja piti aurinkolaseja oma tyyli samoin kuin elviksen homomainen lavalla pomppininen. Orbisonin elämänkerrassa lukee että orbisonin hautajaisten jälkeen 1.9 miljoonaa fania kävivät jättämässä hyvästit. Orbisonin hauta on nimetön koska omaiset aivät halunneet siitä mitään turisti rysää nykypäivänä nielä satojatuhandsia ihmisiä käy vuosittain orbisonin haudalla.
- Roy..Orbison
woad kirjoitti:
Ps. Lähes 2 miljoonaa ihmistä ei mahdu minkään haudan ympärille.Arvostelen Elvistä samalla kokemuksella kuin sinä woad Orbisonia. Elvis oli laulu taidoton alkoholisoitunut pilleristi paska jonka säälittävää ulinaa ei jaksa kuunnella. mutta maku asioista en halua enkä jaksa kiistellä jokainen tekee oman päätelmänsä siitä mistä kukin omalla tahollaan tykkää.
- woad
Roy..Orbison kirjoitti:
Arvostelen Elvistä samalla kokemuksella kuin sinä woad Orbisonia. Elvis oli laulu taidoton alkoholisoitunut pilleristi paska jonka säälittävää ulinaa ei jaksa kuunnella. mutta maku asioista en halua enkä jaksa kiistellä jokainen tekee oman päätelmänsä siitä mistä kukin omalla tahollaan tykkää.
ihmeessä kirjoittelet kahdella nikillä - sisältö sama? Ja miksi sitten kyselet mun levyntekemisiä, jos kerran itselläsi ei ole mitään annettavaa? ps. tuo 1.9 miljoonaa fania on täyttä puppua!
- Roy..Orbison
woad kirjoitti:
ihmeessä kirjoittelet kahdella nikillä - sisältö sama? Ja miksi sitten kyselet mun levyntekemisiä, jos kerran itselläsi ei ole mitään annettavaa? ps. tuo 1.9 miljoonaa fania on täyttä puppua!
Minä en voi tuolle 1.9 miljoonalle ihmiselle mitään luin että kyseinen määrä kävi orbisonin haudalla jättämässä hyvästit. Lue Roy Orbisonin elämänkerta. Kalvaako sinua woad se että sulla ei ole samanlaista ääntä kuten Orbisonilla oli edes elviksellä ei ollut tuollaista ääntä kenelläkän muulla ei ole eikä tule olemaan yhtä loistavaa ääntä.
- woad
Roy..Orbison kirjoitti:
Minä en voi tuolle 1.9 miljoonalle ihmiselle mitään luin että kyseinen määrä kävi orbisonin haudalla jättämässä hyvästit. Lue Roy Orbisonin elämänkerta. Kalvaako sinua woad se että sulla ei ole samanlaista ääntä kuten Orbisonilla oli edes elviksellä ei ollut tuollaista ääntä kenelläkän muulla ei ole eikä tule olemaan yhtä loistavaa ääntä.
enpä ole ennen kinastellut juntimman ihmisen kanssa kuin sinä.....
- elkoaulamaa
woad kirjoitti:
enpä ole ennen kinastellut juntimman ihmisen kanssa kuin sinä.....
Tässä ketjussa tais kyllä toteutua maailman typerimmän jankutuksen tunnusmerkit.
Laitahan nyt Orbison-fani jotain evidenssiä noiden väitteittesi tueksi. Jos jossain elämäkerrassa lukee, että faneja oli 1,9 miljoonaa, niin tuolla nyt ei ole mitään todistusarvoa. Kuka tahansa voi kirjoittaa mitä tahansa. Niinkuin sinä itsekin tunnut tekevän.
Jo ihan maalaisjärjellä voi pohdiskella, mahtuuko jonkun hautajaisiin noin paljon jengiä. Arlingtonin sotilashautausmaalleko ne sen hautas? Tarvii meinaan olla muutama kymmenen hehtaaria kirkkomaata, että koko tuo ilmoittamasi jengi sinne saadaan mahtuun...
Muutenkin tuo jankkauksesi vaikuttaa aika idioottimaiselta juupaseipäsmunmielestä lässytykseltä. Toivottavasti olet pieni lapsi. Muussa tapauksessa munasit itses ja pahasti
Ja itse asiasta: molemmat ovat mielestäni kovia äijiä niin laulajina kuin biisintekijöinäkin. Kumpaakin on paljon tullut kuunneltua ja edelleenkin kuuntelen.
Ihmetytttää tämmönen mielipiteisiin perustuva paskanheitto. No, nimettömänähän on helppo kirjoitella mitä vaan - shit
haista sinä kateellinen nörtti vittu ja syö pääs ja juo kuses
- Anonyymi
Selkeästi näkee että kumpikaan kommentoitsija ei ole ollut musiikin kanssa muulla tavoin tekemisissä kuin kuunnellut edullisessa kansan-autossaan halvoista stereoistaan kyseisien artistien esityksiä. Koska selkeästi iso osa kummankin rebertuaareihin kuuluvista numeroista näyttöö menneen surullisesti ohitte. Molemmat olivat Maailman huipulta ja omilla alueillaa ehdottomia huippuja. Samoin kun Dannylta kysyttiin että eikös ole hienoa kun nyt on tullut tommonen tsiikki joka on tehnyt yhtä hyvää tulosta kuin sinäkin stadion täyteen ja sillai niin iso D vastasi kuulemani mukaan että - olisihan se jos heppu osaisi vähääkään laulaa.
Itse arvostan Orbisonia ja Elvistä kumpaakin sillä perspektiivillä että olen tehnyt sävelin ja sanoin sellaist musiikkia, mikä on päätynyt karaokelevyille. Siinä on näille komentoitsijoille vähän haastetta :D- Anonyymi
Riittikö pullo kossua tämän näppäilyyn:)))))
Roy Orbison on yksi suosikeista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983