kuinka pienelle...

kaisa76

voi mallasuutetta antaa? Vai onko siinä mitään ikäsuositusta?
Isommalla lapsella, nyt 6v, oli koliikki ja apu löyty vyöhyketerapiasta ja mallasuutteesta, cuplaton tipat oli käytössä myös. Nyt tämä juniori 5 vkoa ja oireet alkaa olla. Masu vääntöä, huutoa ja kakka ei kulje. Osittain imetän, pääasiassa öisin, päivisin saa nan-maitoa. Edeltä luin että moni oli lopettanu imetyksen kokonaan...Tänään mennään vyöhyketerapeutille, cuplatonia on käytetty jo muutamia viikkoja. Mutta, se mallasuute.... Eli ei ilmeisesti mitään ikäsuosituksia ole?

3

1213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soittaa

vielä apteekkii ja kysyä varmistukseksi, mut meillä vauva oli muistaakseni noin 7-8 vko, kun mä annoin sitä ekan kerran. Soitin apteekkii voiko antaa pullon mukasen määrän noin pienelle, niin sano et, ei hän näe mitään estettä kun se on ihan luontaistuote. Ilmeisesti sillä ei sitte ole alottamis iälläkää mitää suositusta, koska kyllähän siinä lukis esim. et ei alle 5vko.
      Jaksamisia sulle, meillä vauva nyt 3kk ja nyt rupee pikku hiljaa helpottamaa.

• annoin

heti kun ilmeni masun kanssa ongelmia..poika oli silloin 5vk vanha..en tosin antanut kun puoli tl vaikka ohje sanoo 1tl. Auttoi tuo puolikin, eikä kuitenkaan mennyt ihan sekasin.
      Meille neuvolasta suositeltiin tuota. Että eiköhän sitä saa silloin antaa ihan syntymästä saakka =)

Voimia sinulle..Tiedän millasta on elää pienen vatsavaivaisen kanssa mutta kyllä se siitä helpottaa ajan kanssa. =)
      Hyvää kesää=)

• kokeilla

maitohappobakteereita. Junior DDS luontaistuotekaupassa. puolikas tl/ pvä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1934
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1286
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      64
      1207
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      896
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe