2 Neitsyttä

Lissu

Onko tietoa, miten sopii

6

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loretta

      Entinen poikakaverini oli neitsyt (itsekin olen). Mitä tapahtui? Minä olin järjestelmällinen höseltäjä, hän järjesti ennen nukkumista jopa kaukosäätimen ja kännykän suoraan riviin keskenään. Minä kritisoin häntä.. hän otti nokkiinsa ja tuhahteli. Hän oli vakaa kuin kallio.. ei juuri puhunut eikä pussannut (paitsi alkuaikoina).. minä yritin puhua ja pussata (alkuaikojen jälkeenkin).. hän väisti. Sanoi yhden ainoan kerran, että tykkää minusta.. sen lauseen voimin jaksoin häntä melkein vuoden, mutta minunkin tunteeni loppui. Jos olisin jaksanut olisin saanut vakaan suhteen ilman suuria ala- saatika ylämäkiä.. keskivertoperheen ja omakotitalon.

      en jaksanut

      Nykyinen kumppani on oinas.. tempo on kiivastahtinen ja tuli roihuaa. ENKÄ KADU YHTÄÄN!

    • eituletoimimaaaaan

      Ei kyllä valitettavasti tule toimimaan, Olen neitsyt mies ja tapailin neitsyt naista. kiistelimme ja tappelimme joka asiasta. Lopulta asia päätyi niin että päädyimme haukkumaan toisiamme, ei kannata raastaa hermojansa.

    • Kauniita sanoja.

      En ymmärrä, kuinka ihmiset luovat parisuhdetulkintaa aurinkomerkkeihin perustuen?
      Aurinko on vain aurinko, on olemassa myös Kuu ja tunteet. On olemassa Merkurius ja kommunikointi, on olemassa Mars ja toiminta, Venus ja ihanteet. On olemassa MC, kuinka käyttäytyminen näkyy muualla, kuin parisuhteessa esimerkiksi omaisten ja sukulaisten sekä harrastusten piirissä.
      On olemassa huone 4, kuinka kasvoit tuohon persoonan, mikä on taakkasi.
      On olemassa huone 12, tahdotko viettää aikaa yksinäsi. Mihin sinun tulee kasvaa ja kehittyä Kuun yläsolmusi. Mitä olet kokenut ja kuinka kokemuksesi ovat muokanneet sinua? Suvaitsevaksi vai suvaitsemattomaksi?

      Niin paljon kuuluu rakkauteen.

      • Epätietoinen ihmette

        Kerrotko, jos nyt oletetaan että tuo huone 4 kertoo sen kuinka kasvetaan tietyksi persoonaksi, että mitkä kaikki asiat pitää tuossa huoneessa ottaa huomioon?

        Kun puhutaan planeetoista, kulmista, huoneista, merkeistä, niin miten ne liittyy tuohon huoneeseen että saa selville sen kuinka kasvetaan tietyksi persoonaksi?


    • Parantava murrosikä.

      Esimerkiksi kahden planeetan muodostamat kulmat, esimerkkinä neliö huoneessa 4, voi hyvin edustaa kasvualustaa lapselle. Psykologinen astrologia perustuu nimensä mukaisesti psykologiaan. Tiedämme ensimmäisten vuosien luovan persoonallisuuden perusteet. Tosin murrosikä antaa toisen mahdollisuuden korjata vahingot alkuvuosilta. Mutta silloin murrosiässä huone 4 tilanne tulee olla parantava.
      On hyvä keskustella astrologin kanssa, kun mieleen tulee erityiskysymyksiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe