OLANAM!

Ola4-ever

Minun mielestä The Ark oli esityksistä paras.Kaikki muuut olit samaa sorttia,poppia tai hieman rokahtavaa.Ola Salo ei ole homo vaan biseksuaali.Minusta se on maailman luonnollisin asia! rakkaudessa ei ole väliä onko kyseessä mies vai nainen,vaan yhteys toiseen ihmiseen.Ola tekee hyvää musiikkia ja sanoittaa itse suurimman osan biiseistä.Minusta Ola on hyvännäköinen.Ola on niin nam!!Jokaisella toki on mielipiteeensä,mutta rasismi on,ja tulee aina olemaan väärin.Ei ole väliä,onko joku homo,lesbo,bi,transu,hetero tai jokin muu.He ovat ihmisiä siinä missä muutkin.Koittakaa siis ymmärtää heitä! The Ark Rocks!!!

12

1339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HYI!!

      Olisi pitänyt pusakan päällään!

      • non

        Oli hyvä vaan että takin ooti pois.Olalla on hyvä kroppa mielestäni!


      • No kyllä .
        Kiva tyyppi kuulostaa olevan mutta urheilemaan jos aikoo ottaa paidan pois julkisilla paikoilla.
        Euroviisu oli erittäin euroviisumainen.
        Miksi tällänen bändi menee esittämään tollasta musiikkia. Eikö maine riitä jo ja menee sekin tollasella kappaleella.
        Luuivat kai toistavansa Lordin tempun ja tulevans maailmanuuluiksi.
        As if...


      • 40wee NAISEKSI;D
        non kirjoitti:

        Oli hyvä vaan että takin ooti pois.Olalla on hyvä kroppa mielestäni!

        Tissit kyllä liian pienet....


      • OlaNam!!!!
        [email protected] kirjoitti:

        No kyllä .
        Kiva tyyppi kuulostaa olevan mutta urheilemaan jos aikoo ottaa paidan pois julkisilla paikoilla.
        Euroviisu oli erittäin euroviisumainen.
        Miksi tällänen bändi menee esittämään tollasta musiikkia. Eikö maine riitä jo ja menee sekin tollasella kappaleella.
        Luuivat kai toistavansa Lordin tempun ja tulevans maailmanuuluiksi.
        As if...

        Hyvä, että otti paidan pois!!! Ola on ihan älyttömän laiha ja hyvä kroppainen joten.. mmm


      • .........
        40wee NAISEKSI;D kirjoitti:

        Tissit kyllä liian pienet....

        No mutta Ola ei olekaan nainen! Olalla on hyvä kroppa. Ei kaikkien tarvitse olla bodattuja Hunkseja.


      • .....
        ......... kirjoitti:

        No mutta Ola ei olekaan nainen! Olalla on hyvä kroppa. Ei kaikkien tarvitse olla bodattuja Hunkseja.

        no tämä nyt ei liity mihinkään, mutta sen kamalan kaulakorun hän olisi saanut jättää kotiinsa. No, se taitaa kuulua hänen tyyliinsä, joten mikäs siinä. Muuten Ola Salo on todella komea ja seksikäs mies.


      • eyarita
        OlaNam!!!! kirjoitti:

        Hyvä, että otti paidan pois!!! Ola on ihan älyttömän laiha ja hyvä kroppainen joten.. mmm

        No kamerahan lihottaa joku 5kg varmaa
        Kivan tuntunen ihminen hän on
        Olen kuullut haastateluja
        E
        Lontoo


      • NAM <3
        eyarita kirjoitti:

        No kamerahan lihottaa joku 5kg varmaa
        Kivan tuntunen ihminen hän on
        Olen kuullut haastateluja
        E
        Lontoo

        OIKEESTI


      • .........

        Täytyy sanoa että kun kerran olen onnekseni saanut herran tavata niin ensimmäisenä teki mieli työntää lusikka suuhun ja syöttää ihmiselle ruokaa :D

        Olalla on todella hyvä kroppa ja hänen käyttäytymisensä ja vaatetuksensa päämääränä on sotia perinteistä mies-mallia vastaan. On vain varmaan tyytyväinen kun saa keskustelua aikaiseksi.Ja olen todellakin itse sitä mieltä että kaikkien ei tarvitse olla bodattuja. Itselle ensimmäisenä tällaisesta ihmisestä tulee mieleen vain itserakas luonne...ei millään pahalla kyseisiä ihmisiä kohtaan...


      • ola<3
        ......... kirjoitti:

        Täytyy sanoa että kun kerran olen onnekseni saanut herran tavata niin ensimmäisenä teki mieli työntää lusikka suuhun ja syöttää ihmiselle ruokaa :D

        Olalla on todella hyvä kroppa ja hänen käyttäytymisensä ja vaatetuksensa päämääränä on sotia perinteistä mies-mallia vastaan. On vain varmaan tyytyväinen kun saa keskustelua aikaiseksi.Ja olen todellakin itse sitä mieltä että kaikkien ei tarvitse olla bodattuja. Itselle ensimmäisenä tällaisesta ihmisestä tulee mieleen vain itserakas luonne...ei millään pahalla kyseisiä ihmisiä kohtaan...

        niinpä olalla on todella hyvä kroppa, hyvä kun otti sen takin pois!! ja the ark on aivan ihana bändi, ne tekee niin hyvää musiikkia, ja vielä ola ite sanottaa kaiken...ola on niin ihana


    • ola<3

      nii toi on oikein ei oo välii mikä on ja the ark paras

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      274
      3020
    2. 201
      2866
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      70
      2454
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      218
      1929
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1368
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1317
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1202
    Aihe