rälläkkä laulaa ja soi, kipinät ne vaan lentää.
kuka kuulla nyt voi, mitä toinen selittää?
tilipäivänä laiha on pussi, raadettu on joka sentti. anna mulle yks tussi, mä piirrän tohon seinään munan kuvan.
metalli-runo!
4
1242
Vastaukset
- Lokki
Vittu se ei tosiaan oo mitään rälläkkä hommaa!!!Mul on palkka cad piirto/sorvaus/laserleikkaus hommista 16€/h teen firmoille hommia aina ku kiinnostaa..!Ei oo rahasta kiinni!
- Jake
Rungon hitsaus. Se se vasta puuhaa on...kun tsto inssinä pikaisesti tuotanto tilojen halki kauluspaidassa kipaisen, olen antanut itselleni ymmärtää että se kipinöivä ja metelöivä laite on rälläkkä. Se oli se jota jouduin opistoaikana pitämään 4 kk kädessä. Ihmettelin sen laikan vaihto mekanismia, ja totesin että eivät ole tätäkään insinöörit pammaksi suunnitelleet. Muuten se hitsaaminen vois olla mielekästäkin puuhaa, suuret kapaleet, rauhallinen työtahti ja vielä kun olisi joku maahanmuuttaja pimu rälläköimässä saumoja puhtaaksi...
- kake
Jake kirjoitti:
Rungon hitsaus. Se se vasta puuhaa on...kun tsto inssinä pikaisesti tuotanto tilojen halki kauluspaidassa kipaisen, olen antanut itselleni ymmärtää että se kipinöivä ja metelöivä laite on rälläkkä. Se oli se jota jouduin opistoaikana pitämään 4 kk kädessä. Ihmettelin sen laikan vaihto mekanismia, ja totesin että eivät ole tätäkään insinöörit pammaksi suunnitelleet. Muuten se hitsaaminen vois olla mielekästäkin puuhaa, suuret kapaleet, rauhallinen työtahti ja vielä kun olisi joku maahanmuuttaja pimu rälläköimässä saumoja puhtaaksi...
IT julli, kädessä nysä kulli...jatkakaa te loppu kalja kesken runoilun...
- Anonyymi
Urpolla turpoo ja nalli napsahtaa. Sellainen on kokkareen lopputulema kun maa luhistuu ja muita etsitään syyllisiksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.122524Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant762348- 2021324
- 1161175
- 721118
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig2551070Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211939Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �11894- 47809
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta54806