rälläkkä laulaa ja soi, kipinät ne vaan lentää.
kuka kuulla nyt voi, mitä toinen selittää?
tilipäivänä laiha on pussi, raadettu on joka sentti. anna mulle yks tussi, mä piirrän tohon seinään munan kuvan.
metalli-runo!
4
1363
Vastaukset
- Lokki
Vittu se ei tosiaan oo mitään rälläkkä hommaa!!!Mul on palkka cad piirto/sorvaus/laserleikkaus hommista 16€/h teen firmoille hommia aina ku kiinnostaa..!Ei oo rahasta kiinni!
- Jake
Rungon hitsaus. Se se vasta puuhaa on...kun tsto inssinä pikaisesti tuotanto tilojen halki kauluspaidassa kipaisen, olen antanut itselleni ymmärtää että se kipinöivä ja metelöivä laite on rälläkkä. Se oli se jota jouduin opistoaikana pitämään 4 kk kädessä. Ihmettelin sen laikan vaihto mekanismia, ja totesin että eivät ole tätäkään insinöörit pammaksi suunnitelleet. Muuten se hitsaaminen vois olla mielekästäkin puuhaa, suuret kapaleet, rauhallinen työtahti ja vielä kun olisi joku maahanmuuttaja pimu rälläköimässä saumoja puhtaaksi...
- kake
Jake kirjoitti:
Rungon hitsaus. Se se vasta puuhaa on...kun tsto inssinä pikaisesti tuotanto tilojen halki kauluspaidassa kipaisen, olen antanut itselleni ymmärtää että se kipinöivä ja metelöivä laite on rälläkkä. Se oli se jota jouduin opistoaikana pitämään 4 kk kädessä. Ihmettelin sen laikan vaihto mekanismia, ja totesin että eivät ole tätäkään insinöörit pammaksi suunnitelleet. Muuten se hitsaaminen vois olla mielekästäkin puuhaa, suuret kapaleet, rauhallinen työtahti ja vielä kun olisi joku maahanmuuttaja pimu rälläköimässä saumoja puhtaaksi...
IT julli, kädessä nysä kulli...jatkakaa te loppu kalja kesken runoilun...
- Anonyymi
Urpolla turpoo ja nalli napsahtaa. Sellainen on kokkareen lopputulema kun maa luhistuu ja muita etsitään syyllisiksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3822510IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk731942- 1541489
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten141336Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021231Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu48995- 113953
Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla44880- 71872
- 28843