moi mitä tarvii jos hilugsin turpottaisi , tarviiko koneeseen sinänsä kajota kun pulttaa puhaltimen kiinni ja öljykierto kuntoon...
oottaa asiallisia vastauksia ,, kiitos
hilugsin turpottaminen vm 91
10
1758
Vastaukset
- Doyodisdi
Jos sun pitää Doyoda turpottaa, niin kantee turpottaa vaikka Hiage, Geliga, Gorolla, Garina, Gamry tai Subra.
- ensin
Käys ensin kysymässä konttorilta onnistuuko koko homma edes papereiden puolesta, saastenormit sun muut... Välttämättä ei ole mahdollista ilman kalliita testauksia. Helpoin ja ehkä järkevintä on vaihtaa autoa!
- Bertta77
Kyseles tuolta,voi löytyy vastaus jo ilman kyselyyki=)
http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/default.asp?CAT_ID=24 joo,ahdoin nelikko-hiasen garretilla.. ei tarvi avata konetta.teholaput penkistä ja leimalle !
älä päästä tehoja yli 20 prossan,niin ei tarvii lupia.mulla oli ongelmana liiat tehot vaki syöttöpumpulla :=) ekalla potkulla tuli 128 hp ja 400nm !! ahtoja pudottamalla 0.6 saatiin penkissä 95hp ja 280 nm ja ase kelpas leimallakin.. leiman jälkeen en nostanu ahtoja tietty takas :=))- mikä turbo
niin garretin turbo mut mikä kokosen laitoit?
mikä turbo kirjoitti:
niin garretin turbo mut mikä kokosen laitoit?
joup,se oli garretin 3 ja vesijäähdytteinen.. lähtee vääntään kivan alhaalta ja tuotto piisaa hyvin trailerinkin vedossa
- ahtoja
jones32 kirjoitti:
joup,se oli garretin 3 ja vesijäähdytteinen.. lähtee vääntään kivan alhaalta ja tuotto piisaa hyvin trailerinkin vedossa
millai noi öljyputket vedit ja mistä otit paineellisen öljyn turboon?
ja riittääkö tuossa öljypumpussa tuotto? ahtoja kirjoitti:
millai noi öljyputket vedit ja mistä otit paineellisen öljyn turboon?
ja riittääkö tuossa öljypumpussa tuotto?sähän oot sit perehtyny toyotan dieselin ahtamiseen... voi jeesus!!
no kyllä se öljypumpun tuotto varmasti riittää,jos vaan osaat pistää ahtimeen meno ja paluu puolet oikeinpäin!
painepuolen otin t-liittimellä alipainepumpun lähdöstä....siis toihan on paineellistetulla öljyllä voideltu,eli älä sit pistä alipaineletkuun,voi jäädä jarrutehostin pois pelistä :=))
paluu suoraan öljypohjan kylkeen ja vesikierron paine t-kappaleella lämppärin letkun lähdöstä ja paluu muistaakseni alavesiletkuun.. vesikiertoa pitää hiukan rajoittaa,eli esim mulla on 4mm letkulla...- ahtaaa
jones32 kirjoitti:
sähän oot sit perehtyny toyotan dieselin ahtamiseen... voi jeesus!!
no kyllä se öljypumpun tuotto varmasti riittää,jos vaan osaat pistää ahtimeen meno ja paluu puolet oikeinpäin!
painepuolen otin t-liittimellä alipainepumpun lähdöstä....siis toihan on paineellistetulla öljyllä voideltu,eli älä sit pistä alipaineletkuun,voi jäädä jarrutehostin pois pelistä :=))
paluu suoraan öljypohjan kylkeen ja vesikierron paine t-kappaleella lämppärin letkun lähdöstä ja paluu muistaakseni alavesiletkuun.. vesikiertoa pitää hiukan rajoittaa,eli esim mulla on 4mm letkulla...ookke juu eikä se ollu niin että turbon lalpuolelle tulee paine ja yläpuolelta sit öljytilaan..?
eilen heppailin ja vääntelin putket pakosarjaa varten nyt vaan turpon laipan mitat pitää selvittää finn turposta et osaan tehä oikeenkokosen laipan.
noi painepuolen letkut onki jo helppoa tehä.
mulla on jo syöttöpumppuun tilattuna uudet sirheemmät sisäkalut ja vanhat on jo otettu pois, oli jo jännästi käytön jälkiä niissä.
pitäiskö avautumispainetta nostaa suuttimissa kun tulee turbo? - kdodko
ahtaaa kirjoitti:
ookke juu eikä se ollu niin että turbon lalpuolelle tulee paine ja yläpuolelta sit öljytilaan..?
eilen heppailin ja vääntelin putket pakosarjaa varten nyt vaan turpon laipan mitat pitää selvittää finn turposta et osaan tehä oikeenkokosen laipan.
noi painepuolen letkut onki jo helppoa tehä.
mulla on jo syöttöpumppuun tilattuna uudet sirheemmät sisäkalut ja vanhat on jo otettu pois, oli jo jännästi käytön jälkiä niissä.
pitäiskö avautumispainetta nostaa suuttimissa kun tulee turbo?laitoin -89 hiluxiin turbon ( on hiece -00:sta) pakosarjan vaihdoin ja laitoin turbon paikoilleen ja vesi ja öljyletkut. nyt liikkuu ihan erilailla, ku ennen. Suosittelen kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22733Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001257
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35732