Hei!
Mulla on ollut mahavaivoja, välillä on ripulia välillä ei. Sitten tänään tuli ulostaessa keltaista limaa, jossa oli hieman verta. Onko tämä jotain vakavaa? Onko minulla syöpä? Pelottaa, varasin ajan huomiseksi lääkärille. :( Onko kokemuksia?
Limainen uloste...
4
1561
Vastaukset
- mjaati
En kauheesti osaa sua neuvoo mutta halusin vaan vähän rauhoitella. Ei nyt syöpää ihan ensiksi tollasilla oireilla kannata pelätä :).
Mullakin tulee limaa eikä se välttämättä tarkoita mitään kauheeta. Mulla tähystettiinkin (ei liman takia tosin), ei siellä mitään ollut!
Lima saattaa tulla siitä jos suoli on ärtynyt. Ja veri voi olla peräpukamista peräisin (voivat olla sisäisiä ettei niitä nää). Mulla on myös kokemusta pukamista ja ne voi vuotaa.. Ei mitenkään erityisen vaarallista sekään.
Yritä rauhoittua, ei tarvitse pelätä. Syöpä se vaan itse kullekin tulee helposti mieleen kun on pelottavia oireita.
Hyvä kun pääset lääkärin kanssa keskustelemaan :)- Sielläsuolessa
Jos ummettaa ja on papanamaista ulostetta tai kovaa ulostetta niin sillon sitä limaa tulee itse kullakin. Tai kovien ilmavaivojen aikana. Itsellä oli näin, kun ummetus vähän alkoi laantumaan kirkkaan liman/keltaisen tulo loppui.
- onneton.
Sielläsuolessa kirjoitti:
Jos ummettaa ja on papanamaista ulostetta tai kovaa ulostetta niin sillon sitä limaa tulee itse kullakin. Tai kovien ilmavaivojen aikana. Itsellä oli näin, kun ummetus vähän alkoi laantumaan kirkkaan liman/keltaisen tulo loppui.
Hei!
Mulla on tänään ollut ilmavaivoja ja maha kovana. peräaukon suu on kipeänä, vähän kirvelee. Voiko siellä olla jokin haavauma? - Se kirvely
onneton. kirjoitti:
Hei!
Mulla on tänään ollut ilmavaivoja ja maha kovana. peräaukon suu on kipeänä, vähän kirvelee. Voiko siellä olla jokin haavauma?ja välillä kutina peräaukon suulla on kurjaa! Laita esim. Bebantide-voidetta. Minä ihmettelin, mistä se voi johtua...kannattaa miettiä, mitä on syönyt. Minä esim. söin valkosipulikapseleita aika moninkertaisen määrän. nehän voi tehdä ulosteen niin "voimakkaaksi", että limakalvot ärtyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204177Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231699- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o79965