päällekkäiset pääsykoepäivät

ssssssssssssssss

Samana päivänä olis 2 pääsykoetta ja kysyisin vaan, että joustaakohan noi AMKit minkä verran et voisin siirtää päivää ja tai ehkä jopa tehdä toisessa AMKissa kokeen kun se on eri aikaan ja toiseksi asettamani vaihtoehto? Onko kellään kokemusta?

4

869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilanteesta

Jos hakutoiveittesi amkit tekevät valintakoeyhteistyötä niissä ohjelmissa joihin hait, menet vain yhteen kokeeseen. Jos valintakoeyhteistyötä ei ole tai hakemasi ohjelmat kuuluvat eri valintakoeryhmiin, niin sun pitää valita kumpaan menet.

• ap.

siis mulla menee yliopiston ja AMKin pääsykokeet päällekkäin. AMKiin oon hakenu vaan yhtä alaa opiskelemaan. Niin ajattelin et jos voin AMKin päivää vaihtaa tai mennä tekemään pääsykokeen 2. vaihtoehtooni.

• susannnna
        ap. kirjoitti:

siis mulla menee yliopiston ja AMKin pääsykokeet päällekkäin. AMKiin oon hakenu vaan yhtä alaa opiskelemaan. Niin ajattelin et jos voin AMKin päivää vaihtaa tai mennä tekemään pääsykokeen 2. vaihtoehtooni.

moi:).mulla kävi viime haussa niin, että samalle päivälle tuli kutsut kahteen eri valintakokeeseen. soitin toiseen kouluun ja sain sovittua niin, että tulen toisena päivänä. eri asia on sitten jos ei valintakokeita järjestetä kuin vaan yhtenä päivänä... mutta näin mulla:).toivottavasti edes vähän auttoi:).

• pääsykokeissa
        susannnna kirjoitti:

moi:).mulla kävi viime haussa niin, että samalle päivälle tuli kutsut kahteen eri valintakokeeseen. soitin toiseen kouluun ja sain sovittua niin, että tulen toisena päivänä. eri asia on sitten jos ei valintakokeita järjestetä kuin vaan yhtenä päivänä... mutta näin mulla:).toivottavasti edes vähän auttoi:).

Pääsykoepäivät ovat valtakunnallisia ammattikorkeakouluissa ainakin. Koe on siis minuutilleen samaan aikaan koko Suomessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5805
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      47
      5318
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3698
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3653
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      91
      3248
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2874
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57