Meitä on lähdössä 2 aikuista ja 3 lasta Keski-Norjaan, käytännössä tarvimme mökin neljällä pedillä. Kannattaako niitä varailla jo nyt etukäteen vai saako paikan päältä. Olen nyt varannut Geirangerista mökin kolmeksi yöksi à 104 euroa. Mökissä on esim wc. Onko tuo ylihintaa? Mitä mökeistä yleensä kannattaa maksaa? Jos jättää varaamatta onko kuinka iso riski jäädä mökittä. Olemme reissussa heinäkuun kolmannen viikon.
varataanko leirimökit etukäteen?
4
1139
Vastaukset
- paikasta
onko mökit varattava etukäteen, suurten paikkakuntien mökit ovat heinäkuussa aika täysiä, joten suosittelen etukäteisvarausta, varsinkin jos liikkuu pienten lasten kanssa. Mainitsemasi 104 e/vrk on Norjan hintatasoon halpa, jos mökissä wc (ja suihku)
Tein viime kesänä viikon Norjan reissun heinäkuussa ja yövyin leirintäalueilla. Missään ei saanut mökkiä paikan päältä. Onneksi oli teltta mukana. - vaihtelee
Pohjoisessa vuokrasin viime kesänä kolmen petipaikan uuden mökin 65 eurolla. Mokissä jääkaappi, sähköhella ja lämmitys.
Pesupaikka ja vessat eri rakennuksessa.
Vuosien kokemuksella voin kertoa, että ellei etukäteisvarausta ole, sesonkiaikana on mökki vuokrattava ennen puolta päivää, sen jälkeen se on miltei mahdotonta.
Ellette ole varautunut yöpymään teltassa ja pystytte pitämään suunnittelemanne aikataulun, niin suosittelen varaamaan mökin, jo senkin takia, että sää on tuolla arvaamaton.- ettei maanomistjaa tuu haul...
herättteleen. miten nää jokamiehenoikeudet? ja yleensäkin löytäkö hyvii paikkoja??
- Kissus
Olin viime vuonna juuri tuohon samaan aikaan autoilemassa norjassa. Kaikki yöt yövyimme mökeissä eri puolilla norjaa. Aina oli tilaa runsaasti kun mökkiä kyselimme. Se johtuu varmaan siitä, että noita mökkikyliä on norjassa pilvin pimein = kun on tarjontaa, on myös tilaa. Vinkkinä kuitenkin: Hankkikaa mökki päivittäin jo viim. klo 18:00 mennessä sillä sen jälkeen suurin osa on jo varattuja. Monet tulee mökkiä kyselemään vielä myöhään illalla ja heille voikin olla jo enempi tarjolla "ei oota".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753435Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1051746Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2361402- 741346
- 651233
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991107Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521089- 631001
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18873IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35863