Onko kenelläkään jätetty tekemättä mitään peräpukamille, jotka vuotaa verta päivittäin?
Itse kävin jo toisen kerran noin 4kk sisään asiasta valittamassa lääkärille. Tälläkin kertaa lääkäri määräsi peräpuikkoja ja voidetta.
Ja totesi, että ei tehdä mitään vaikka vuotaakin verta. Koska pukamat on pienet eikä ne ole ulkopuolella. Tosin verikokeisiin määräsi joiden tulosta nyt odottelen.
Nyt lähinnä kiinnostaa, että täytyykö verenvuodon lisääntymistä vaan odotella kunnes asialle tehdään jotain. Jollei sitten kävisi niin hyvin, että tuo veren tulo loppuisi.
Eli voiko tästä vaivasta voi tulla vuosikausien juttu?
Peräpukamat ja veri ulosteessa
4
2823
Vastaukset
- .......
Olen kärsinyt sisäisistä pukamista 1½ vuotta ja pari kertaa käyny lääkärissä jolloin olen saanut puikkoja ja voiteita. Ne helpottaakin joksikin aikaa, mutta oireet pahentuvat taas, kun on puikot käytetty. Mitään toimenpiteitä lääkäri ei suositellut. Minulla myös vuotaa verta ulostaessa ja kutisee hirveästi.
- sairaalaan, kun
en saanut ulostetta tulemaan, monta tuntia
yritin ja veri valui pönttöön 3tuntia.
Sain sairaalassa peräruiskeen ja tukos tuli,
helpotti. Ihmettelen kun määrättiin vain särkylääkettä ja ulost.löysäävää. Itse hain sitten apteekista yhdisstelmäpak. voidetta ja
puikkoja, kun kuulin muilta tuonkin.
Saa nähdä miten tästä eteenpäin.Se oli
sellainen tukos ja meinas peräsuoli haljeta,
aivan kamalaa.Helposti vielä uusiutuvat. - valvoja
peräpukamat. Itsellä veriulostetta n.3 vuotta, ritsattiin kolme kertaa pukamat, ei apua. Lopulta menin niin huonoon kuntoon, että vaadin paksusuolen tähystystä. Tulos koko suolen ärhäkkä haavainen tulehdus. Kannattaa tutkia, mikäli suolen/ vatsan kanssa ongelmia. Tähyssä muuten ei näkynyt pukamia.
- tavallisella järjellä,
että tukoshan se olis, kun ei tahtonut tulla.
Tuntui, et peräpää halkeaa, ei pystynyt käveleen.
Särkylääke oli mahan kovettumisee, kun jouduin
syömään leikkauksen takia(ei peräpään leikkauksia)ja se oli pikkuhiljaa tehnyt
tukkeumaa.Panacod-tableteilla on kovettava
vaikutus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1041199
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907