Mikäköhän lempilastani vaivaa - Rosmariinini lehdille on ilmestyyt "valkoista pölyä".
Mielestäni kyseessä ei ole villakirva, vaan en ole kuitenkaan aivan varma. Yleensä tuo tuholainen on erilaisempaa, kun taas tämä, aivan kuin jauhoa... On pölisevää, eikä sen suojissa näy ötököitä. Tai aivan kuin siitepölyä, vaan ei riinini kuki...
Kastelenko muka liikaa - olisi hometta, vaan en usko sitäkään, homekin on mielestäni erilaista... Koko kasvin ruiskuttelu ja hellä pesu poisti "pölyn" pariksi viikoksi, mutta se palasi, pah.
Vai olisiko vain luonnollista kasvi-eritettä, tosin edellisissä rosmariineissäni ei ole ollut tällaistä...
Rosmariini-rukka
pölyssä...
1
771
Vastaukset
- lamppu40
itse sain tuhottua oman rosmariinini liialla vedellä,eli iski tauti aikas nopsaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066