Vieläkö on montulla tai metsässä mukana ajopullo kossua tai votkaa kuten vanhoina hyvinä aikoina.
ajopullo
5
3116
Vastaukset
- annos
Nyt on kolme pulloa Viruvalkeeta ja nuoremmat imee hassista sätkistään
- tota hommaa
tuolla palkalla selvinpäin.
Toisekseen ei oo muijakaan nalkuttamassa.
( Ainoastaan perjantai pullon loppua tyhjentäessä ruokapöydässä.)
Johan tuon kertoo uutisointi.- tämän vielä
"Ylemmät toimihenkilöt" eivät osaa syödä kynsiäänkään ilman ruokaryyppyjä.
- kuskeilla
tämän vielä kirjoitti:
"Ylemmät toimihenkilöt" eivät osaa syödä kynsiäänkään ilman ruokaryyppyjä.
ainaki on viskipullo taskussa
- pitkäkilpisillä
kuskeilla kirjoitti:
ainaki on viskipullo taskussa
Niitten kilometritaksoilla ei whiskiä juoda, ovat vähän lorauttaneet kusta vodkan sekaan että väri näyttäisi olevan kuin arvokkaammassakin aineessa. Sitä sitten tarjoilevat kolleegoilleenkin kun päivän tai 2 notkuvat Vaalimaan jonossa. Jos jonon pää on Virojoella ehtii juomaan pullon vodkaa, jos Klamilassa niin 2 ja Kotkan moottoritiellä aloittaessa 3 pulloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637