minkälaisia työkavereita vaa"alla on? Itsellä on tällä hetkellä aivan ihana tiimi jos katsotaan horoskooppimerkkien kannalta eli se on tiimi, kaks kaksosmiestä, yksi vaakamies , yksi jousimiesnainen ja sitten minä vaakanainen , ja hei työhomma pelaa!!:)Pitkästä aikaa tuntuu siltä että on kiva mennä töihin kun on näin mukava tiimi.:)
Vastaukset 5
- teistä
duunit hoitaa? toinen niistä kaksosistako?
- Vaakawoman
Kerrankin teemme yhteistyötä, autamme toisiamme tarpeen mukaan.Kukaan ei valita ettei se ja se homma minulle kuulu!Kaikki olemme erittäin vastuullisia!
Jos toi oli v:mäinen kysymys niin anna olla.Tuntuu vaan hienolta kerrankin tehdä työtä sellaisen porukan kanssa joka kantaa vastuun hommasta :)
Loistavaa päivää sullekin!! - .*****mainen kysymys.
Vaakawoman kirjoitti:
Kerrankin teemme yhteistyötä, autamme toisiamme tarpeen mukaan.Kukaan ei valita ettei se ja se homma minulle kuulu!Kaikki olemme erittäin vastuullisia!
Jos toi oli v:mäinen kysymys niin anna olla.Tuntuu vaan hienolta kerrankin tehdä työtä sellaisen porukan kanssa joka kantaa vastuun hommasta :)
Loistavaa päivää sullekin!!mua alko vaan kokoonpano sponttanisti naurattaa.
hyvää illanjatkoa! - vaakawoman
.*****mainen kysymys. kirjoitti:
mua alko vaan kokoonpano sponttanisti naurattaa.
hyvää illanjatkoa!niin alkoi muakin, nyt kun sen tajusin mitä tarkoitit :D
- Ulvoja
Kaksonen, jousimies ja vaaka . Ihannekolmikko :D jos joukkoon pitäisi lisästä jotain niin se olisi oinas :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3691649- 1141246
- 1291201
- 1411052
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh25934- 111842
- 56598
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.161575Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i112537- 18510