Mulla taitaakin olla skitso oinasmies kotona vai mitä sanotte seuraavasta?...Ollaan pari vuotta tunnettu ja yhdessä oltu,alkuun mies oli kuulemma mielettömän ihastunut ja rakastumassa,sitten minä hölmöilin,en mitään kovin pahaa,mutta hänen mielestään kyllä.No,annoin vaihtoehdoksi lopettaa kanssani olemisen,ei loppunut vaan monien mutkien jälkeen muutti luokseni 300 km päästä.vuosi on nyt yhdessä asuttu,kertaalleen isompaan,todella yhteiseen asuntoon muutettu,mutta mies liukenee yhä kauemmaksi,vaikka säännöllisin väliajoin selvästi osoittaa,etten ole merkityksetön hänelle.Kun tarjoan poistumistietä,ei ota kantaa,muttei myöskään lähde.Tunnen itseni arvottomaksi taloudenhoitajaksi ja ajatus lähtemisestä on alkanut kyteä mielessäni,voisiko liika turvallisuus saada tämän miehen tunteet hyytymään,saanko tulen takas nuotioon,jos otan ja lähden?Kun viime jouluna ratkesin ja halusin lopettaa,oikein todella(väsymys ainaiseen arpomiseen),muuttui mies kuin taikaiskusta anelevaksi osapuoleksi tyyliin:Teen mitä vaan,jos suostut jatkamaan suhdetta,yritetään kaikkemme.Minä tietty rakkaudennälkäisenä annoin periksi ja otin takaisin sydämeeni uskoen muutokseen,mutta taisinkin tulla vain linssiinviilatuksi...meinaan niin paskamainen on mies välillä,yrittämisestä ei tietoakaan,paitsi sitten,kun alan silminnähden olla puhki ja ryhdyn miettimään,mistä saisin asunnon.Ei tällaista jaksa,pitäisi päästä irti,mutta miten,kun toinen osapuoli ei tiedä,kusettaako vai paskattaako???Sairasta vai???
HUOMIO!!!
Onneton vai ei
1
753
Vastaukset
- jahkailet
lähde kävelemään jos ei suhde enää kiinnosta. Turha haaskata aikaa ja voimia jos ei suhde toimi. Ei se ole aina horoskoopista kiinni, ihmiset ovat vaikeita oli horoskooppi mikä tahanasa. Oinaat eivät ole sen vaikeampa, kuin mikään muukaan merkki. Jos vaikeita ihmis-suhteita haluat niin kokeile kaurista, sen rinnalla ei oinas ole enää mitään :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1572948
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541749Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461724Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1551536- 761492
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3301366The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201238Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m761170- 1581062
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251015