HUOMIO!!!

Onneton vai ei

Mulla taitaakin olla skitso oinasmies kotona vai mitä sanotte seuraavasta?...Ollaan pari vuotta tunnettu ja yhdessä oltu,alkuun mies oli kuulemma mielettömän ihastunut ja rakastumassa,sitten minä hölmöilin,en mitään kovin pahaa,mutta hänen mielestään kyllä.No,annoin vaihtoehdoksi lopettaa kanssani olemisen,ei loppunut vaan monien mutkien jälkeen muutti luokseni 300 km päästä.vuosi on nyt yhdessä asuttu,kertaalleen isompaan,todella yhteiseen asuntoon muutettu,mutta mies liukenee yhä kauemmaksi,vaikka säännöllisin väliajoin selvästi osoittaa,etten ole merkityksetön hänelle.Kun tarjoan poistumistietä,ei ota kantaa,muttei myöskään lähde.Tunnen itseni arvottomaksi taloudenhoitajaksi ja ajatus lähtemisestä on alkanut kyteä mielessäni,voisiko liika turvallisuus saada tämän miehen tunteet hyytymään,saanko tulen takas nuotioon,jos otan ja lähden?Kun viime jouluna ratkesin ja halusin lopettaa,oikein todella(väsymys ainaiseen arpomiseen),muuttui mies kuin taikaiskusta anelevaksi osapuoleksi tyyliin:Teen mitä vaan,jos suostut jatkamaan suhdetta,yritetään kaikkemme.Minä tietty rakkaudennälkäisenä annoin periksi ja otin takaisin sydämeeni uskoen muutokseen,mutta taisinkin tulla vain linssiinviilatuksi...meinaan niin paskamainen on mies välillä,yrittämisestä ei tietoakaan,paitsi sitten,kun alan silminnähden olla puhki ja ryhdyn miettimään,mistä saisin asunnon.Ei tällaista jaksa,pitäisi päästä irti,mutta miten,kun toinen osapuoli ei tiedä,kusettaako vai paskattaako???Sairasta vai???

1

771

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jahkailet

lähde kävelemään jos ei suhde enää kiinnosta. Turha haaskata aikaa ja voimia jos ei suhde toimi. Ei se ole aina horoskoopista kiinni, ihmiset ovat vaikeita oli horoskooppi mikä tahanasa. Oinaat eivät ole sen vaikeampa, kuin mikään muukaan merkki. Jos vaikeita ihmis-suhteita haluat niin kokeile kaurista, sen rinnalla ei oinas ole enää mitään :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      62
      4469
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      158
      3361
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      58
      2677
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2594
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      136
      2512
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1903
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1721
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1636
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      174
      1590
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      38
      1293
    Aihe