Hei,
Voisiko joku tietävä vastata, että ovatko otsonivesi ja ionisoitu vesi yksi ja sama asia?
Jos ei, niin mitä eroa?
Mistä saisi hyvän laitteen, jolla valmistaa itse otsonivettä? Ja paljonko sellainen maksaa?
Linkitkin tervetulleita.
Ovatko Otsonivesi ja Ionisoitu vesi sama asia
17
5986
Vastaukset
- Otsoni
Otsonivesi on vettä, johon on liuennut otsonikaasua. Otsonikaasu taas valmistetaan hapesta otsonigeneraattorilla. Ionisoitu vesi valmistetaan ionisaattorilla, jolla vesi varataan negatiiviseksi. Olen joskus kuullut, etä otsonoinnissakin vesi varautuisi, mutta varma en ole. Eri asioita joka tapauksessa.
Otsonigeneraattoreita juomaveden otsonointiin myy monikin yritys. Kattavin lista eri yhteystiedoista taitaa olla tuolla:
http://www.otsoniterapia.net/yhteystietoja.htm
Paras lienee tuo Suomen otsoniterapian kauppaama Enalyn uusi malli, joka minullakin on käytössä. Hinta 190 euroa. Muitakin vastaavia kyllä on, mutta hinnaltaan jo selvästi kalliimpia.- Sauli
Millaisia kokemuksia sinulla on tästä otsonoidusta juomavedestä? Oletko kauan sitä käyttänyt ja mihin vaivaan?
Olen itse harkinnut tuon saman laitteen ostamista kun kallis infuusiohoito ei oikein houkuta. Tuli mieleeni, että voisikohan otsonivesikylpy olla tehokas hoito. En oikein löytänyt hakukoneella mitään tähän viittaavaa. Yhden kuvan kyllä löysin, joten kai sitäkin joku on kokeillut. Tuntuisi vain itsehoitona helpommalta ja mukavammalta kuin esim. otsoniteltta.
Itselläni on erittäin pitkäaikaista uupumusta, ajoittauista masennusta ja jatkuva infektiokierre sekä siitepölyallergia. Löysin juuri mielenkiintoisen keskustelun, jossa joku oli saanut huomattavaa apua CFS:sään. http://cfs.gehennom.org/foorumi/viewtopic.php?t=52&postdays=0&postorder=asc&start=0
Voisikohan minulla olla CFS? Voiko tämän jotenkin havaita laboratoriokoeista vai tehdäänkö diagnoosi vain oireiden perusteella? - terveenä
Sauli kirjoitti:
Millaisia kokemuksia sinulla on tästä otsonoidusta juomavedestä? Oletko kauan sitä käyttänyt ja mihin vaivaan?
Olen itse harkinnut tuon saman laitteen ostamista kun kallis infuusiohoito ei oikein houkuta. Tuli mieleeni, että voisikohan otsonivesikylpy olla tehokas hoito. En oikein löytänyt hakukoneella mitään tähän viittaavaa. Yhden kuvan kyllä löysin, joten kai sitäkin joku on kokeillut. Tuntuisi vain itsehoitona helpommalta ja mukavammalta kuin esim. otsoniteltta.
Itselläni on erittäin pitkäaikaista uupumusta, ajoittauista masennusta ja jatkuva infektiokierre sekä siitepölyallergia. Löysin juuri mielenkiintoisen keskustelun, jossa joku oli saanut huomattavaa apua CFS:sään. http://cfs.gehennom.org/foorumi/viewtopic.php?t=52&postdays=0&postorder=asc&start=0
Voisikohan minulla olla CFS? Voiko tämän jotenkin havaita laboratoriokoeista vai tehdäänkö diagnoosi vain oireiden perusteella?Kannattaa harkita ensin vaikka ionisoidun veden nauttimista, sekä siihen liittyvää dieettiä. Näillä on vain positiivisia vaikutuksia.
Itse olen hieman huolissani otsonin käytöstä, sillä se on myrkky, jolloin sen käyttö omassa kehossa, jota emme halua myrkyttää, kuulostaa pahalta. Minulla ei ole kokemusta otsonin käytöstä elimistössä, joten huolestuneisuutta enempää en voi ottaa siihen kantaa. kannattaa kuitenkin tutustua aiheisiin useammasta näkökulmasta. - ihan turvallista
terveenä kirjoitti:
Kannattaa harkita ensin vaikka ionisoidun veden nauttimista, sekä siihen liittyvää dieettiä. Näillä on vain positiivisia vaikutuksia.
Itse olen hieman huolissani otsonin käytöstä, sillä se on myrkky, jolloin sen käyttö omassa kehossa, jota emme halua myrkyttää, kuulostaa pahalta. Minulla ei ole kokemusta otsonin käytöstä elimistössä, joten huolestuneisuutta enempää en voi ottaa siihen kantaa. kannattaa kuitenkin tutustua aiheisiin useammasta näkökulmasta.Otsoni muuten häviää vedestä n. 15 minuutissa, että se siitä. Sen jälkeen sitä voi juoda ihan huoletta ja laittaa vaikka akvaarioon kaloille, koska se on erityisen happipitoista.
Tietenkään otsonia ei pidä hengittää. Otsonoida voi erillisessä huoneessa tai liesituulettimen alla.
Nyt näyttää olevan paljon tehokkaampia ja hintasuhteessaan halvempia otsonaattoreita saatavana. Hmm pitääpä harkita ostamista.
Otsonaattoria kun käyttää oikein niin se on ihan turvallinen. - ranxerox75
ihan turvallista kirjoitti:
Otsoni muuten häviää vedestä n. 15 minuutissa, että se siitä. Sen jälkeen sitä voi juoda ihan huoletta ja laittaa vaikka akvaarioon kaloille, koska se on erityisen happipitoista.
Tietenkään otsonia ei pidä hengittää. Otsonoida voi erillisessä huoneessa tai liesituulettimen alla.
Nyt näyttää olevan paljon tehokkaampia ja hintasuhteessaan halvempia otsonaattoreita saatavana. Hmm pitääpä harkita ostamista.
Otsonaattoria kun käyttää oikein niin se on ihan turvallinen.Vaikka tämä on vanha ketju niin - ettei kukaan nyt vain saisi päähänsä pistää rahojaan moiseen roskaan:
http://www.chem1.com/CQ/ionbunk.html - oikein käytettynä
ihan turvallista kirjoitti:
Otsoni muuten häviää vedestä n. 15 minuutissa, että se siitä. Sen jälkeen sitä voi juoda ihan huoletta ja laittaa vaikka akvaarioon kaloille, koska se on erityisen happipitoista.
Otsonaattoria kun käyttää oikein niin se on ihan turvallinen.Otsonihoito on mahtavaa oikein annettuna ja hallittuna. Mm. vaikeiden haavojen hoidossa, jossa esim. meillä vallassa olevan lääketieteenkeinoin ei edes kyetä hoitamaan vaikeita haavoja, otsonihoito on lyömätön. Myös sairaalabakteerin hoidoss se on kerrassaan voittamaton.
Mutta otsonihoidon antajia alkaa sadella kuin sieniä sateella, ja heidän alan asiantuntemus on kyseenalainen. Todella ammattitaitoisia on hyvin vähän Suomessa. - joni ioni
ranxerox75 kirjoitti:
Vaikka tämä on vanha ketju niin - ettei kukaan nyt vain saisi päähänsä pistää rahojaan moiseen roskaan:
http://www.chem1.com/CQ/ionbunk.htmlSinun linkissäsi kerrotaan veden ionisaattoreista, ei otsonaattoreista.
- enkelivesi.
joni ioni kirjoitti:
Sinun linkissäsi kerrotaan veden ionisaattoreista, ei otsonaattoreista.
Voiskohan sitä vettä enkelöidä mitenkään jollain enkelaattorilla ? nythän on menossa hurja enkelien kaupallistaminen.
- Mitä maksaa?
enkelivesi. kirjoitti:
Voiskohan sitä vettä enkelöidä mitenkään jollain enkelaattorilla ? nythän on menossa hurja enkelien kaupallistaminen.
Onko enkelit ryhtyneet myymään itseään?
- Ramiran
Niinhän se on aina ollut. Japanin ja Kiinan seudulla tuhansia vuosia hyväksi havaittuja juttuja on länsimaiset tiedemiehet ampuneet alas pätemisen tarpeessaan.
Jos mulle sanotaan että tätä on käytetty noin tuhat vuotta tähän vaivaan ja siitä on ollut näille henkilöille apua niin kyllä minä sitä mielummin uskon kuin kuin jotain tutkijaa joka on tehnyt aiheesta tutkimuksen muutaman vuoden ajalta.
Eihän siitä kovin kauaa ole kun "tiedemiehet" löysivät elohopealle uuden hyvän käyttötarkoituksen nimittäin paikata ihmisten hampaat.
Lääketiede usesti on vain jollain tiedon tasolla " mestari" mutta kyllä itse liputan pitkäaikaisen kokemuksen perusteella saatuihin tuloksiin.- kaikkea säkin uskot
"Jos mulle sanotaan että tätä on käytetty noin tuhat vuotta tähän vaivaan ja siitä on ollut näille henkilöille apua niin kyllä minä sitä mielummin uskon kuin..."
Entä jos sanoja olisi rehellinen ja tunnustaisi, ettei hänellä ole aavistustakaan, onko hoitokeinosta koskaan ollut apua kenellekään? Entä jos sanoja tunnustaisi, että ei hänellä oikeasti ole tietoa, onko hoitoa edes käytetty tuhatta vuotta vai onko tarina vaan keksitty herkkäuskoisten jymäyttämiseksi?
- Hyvä laite
http://www.suomenotsoniterapia.fi/ Mulla on tuo sininen kotiotsonointilaite. Tavattoman hyvä kapistus. Teen sillä haavojen desinfiointiveden ja otsonoin sidetarpeet tuolla vedellä. Kolme vuotta olen laitetta käyttänyt.
- :-0 :-?
humbuug! ja kallista humbuug! siis huuhaata ja humpuukia pahimmasta päästä
- Korkea ei ole
Siiinäpäs taas esittelee täys tyhjäpää taitojaan. Hurraa, kas, pääsit pönkittämään olematonta itsetuntoasi edes pukkaamalla typeryyden todisteesi mukamas viisauden osoittimena palstalle. Tuosta sitä sopii jo muodstaa ÄO:sikin. Kovin korkea se ei ainaakaan ole.
Niin, mikä se mukamas kallista on? Sanoppa paljon se kallis on rahassa? Minä taas sanon, että mm. noilla laitteilla saadaan mielettömän halpaa tuotetta ja korvaamatonta vieläpä.
- Suihkukaivo
Tällä pystyy tekemään saman kuin hintavilla laitteilla.
http://kauppa.ideapuoti.fi/aquadoctor-ionisoitu-vesi-p-56.html
Olen juonut AquaDoctorilla käsiteltyä vettä nyt noin viikon ja maussa on suurin ero. Ei maistu kloori eikä suuhun jää kieleen ja poskiin selaista "pistelyä" kuin kraanavedestä normaalisti jää. Sen myös huomaa että kraanavedessä on ihan kuin jokin kalvo päällä kun sitä suussa pyöritttelee verrattuna käsiteltyyn. Olen ihan piruuttaan tehnyt sokkotestejä meillä käyneille sukulaisille ja lähes kaikki(paitsi appiukko) sanoo että tämä maistuu pullovedelle. (lähdevedelle). Kokeilin myös meidän koiralle. Laitoin astianpesukoneesta otettuja samanlaisia kuppeja 2 kpl ja laitoin toiseen käsiteltyä vettä ja toiseen kraanavettä. Toinen kuppi oli aamulla tyhjä. Se käsitelty..... Mulla on digitaalinen PH-mittari ja sillä olen mitannut ph:n muutosta ja noin 10-15 min vedessäolon jälkeen veden ph on noussut 7,7: stä 8,4-8,6. - Apua saanut
Vaikka onkin vanha ketju niin asia on tärkeä. Mulla on auttanut otsonihoito vakavaan krooniseen väsymykseen dramaattisella tavalla. Ostin myös otsonigeneraattorin kotiin ja olen huomannut paranemisen jatkuvan.
Otsoniterapeutin valinnassa kannattaa olla tarkkana. Älkää missään tapauksessa menkö kenellekään joka pumppaa otsonia suoraan suoneen! Tälläisiä tyyppejä on tosin tiettävästi suomessa vain yksi, onneksi! Lisäksi kyseinen henkilö painostaa voimakkaasti jokaista asiakasta ostamaan Bemer-laitteen (ala' 3000 €) ja ostamaan valtavia määriä järjettömän kalliita pyramidihuijausfirman vitamiineja. Oikeaan otsonihoitoon eivät tälläiset oheistoiminnat kuulu, kyseessä on törkeä kusetus.
Samalla tavalla kuin apteekin väki ei tiedä luontaistuotteista mitään, eivät jotkut korkeammin koulutetut jaksa paneutua asiaan riittävästi vaan keksivät ihan omia teorioita. Eli mene kokeneelle terapeutille joka on tehnyt hommaa jo vuosia.
Otsonivesi on täysin turvallista, ainoastaan hengitettynä otsoni on vaarallista.
Tuolta löytyy aiheesta aika kattava selostus ja linkkejä luotettaville, asiansa osaaville terapeuteille:
http://www.otsoniterapia.net/
P.S Älkää antako näiden pseudoskeptikoiden häiritä, joillakin ihmisillä on pakkomielle sössöttää joka asiasta vaikka eivät tiedä siitä mitään. Ottakaa itse selvää, jo parin tunnin paneutumisella selviää kyllä toimiiko joku hoito vai ei. Niin paljon netissä kokemuksia ja tietoa nykyään jaetaan.- terapointia
"Terapia -sanan käyttö esitteissä ei tarkoita, että Bemeriä olisi tarkoitettu lääketieteelliseksi terapiaksi, vaan esim. aromaterapian kaltaiseksi terapiaksi"
Ei saamari...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485356
- 483728
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963376- 313136
- 592894
- 582746
- 532400
- 381854