VaakaN ja VesimiesM

Yksi monista?

Onko kenelläkään kokemusta parisuhteesta, jossa nainen on Vaaka ja mies on Vesimies?

3

996

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yx_v_n

Joskus seukkailin vesimiehen kanssa ja tykkäsin siitä kyllä ihmisenä, mutta jotenkin ei sytyttänyt pitemmän päälle. Hauskaa oli ja leppoisaa, mutta ei "loppuiäksi". Ero tapahtui mun aloitteesta ja mies jäi kaipaileen, tosin löysi myös sitten uuden naisenkin eli ei roiku mitenkään.

Näin täällä, kaikkihan me ollaan erilaisia.

• _NeitiQ_

Kokemusta löytyy kyllä=) Viimeisen kahden vuoden ajalta=)

Vesimies...Paljon hyviä ja paljon huonoja puolia=)

Sopii erittäin hyvin mulle, ku olen tämmönen lievästi "räjähtävä" persoona=D
        Vesimies yrittää tosissaan sovitella, ja rauhoitella tilannetta, erittäin lyhyt vihainen.. Vaatii paljon huomiota, uskollisuutta. Hyväksyy ja antaa anteeksi kaiken muun paitsi pettämisen (mustasukkainen jos saa aihetta!) Kova hemmottelemaan, kiltti.. Tarvii kokemuksia onnistumisesta..
        Mulle ainakin ainoa oikea merkki, kukaan muu ei varmasti jaksaisi näitä mun tunteen purkauksia yhtä hyvin! Tosin se tuskin yksisteen mun horoskooppi merkistäni johtuu=) Mutta silti.
        Arki ei ainaskaa ole tylsää, keksitään mielellää kaikkea yhteistä puuhaa ja lomareissuja, ku niihin mahdollisuus!
        Huumorikin kukkii, tunteet näytetään selkeesti..
        Kaikin puolin kyl ok, kunhan toista muistaa kunnioittaa..

• Vaakanainen

Oi ihanaa! Kyllä vain passaa, ihkua on ihan! Ehkä elämäni mies, koska kumpikaan meistä ei ole liimautuja mutta silti viihdymme koko ajan yhdessä, sillä toisaalta kummallakaan ei ole enää tarvetta kuleksia... Yhteisiä näkemyksiä ja mielenkiinnon kohteita, kunnioitusta ja oikeudentajua löytyy. Kaikkea mitä nainen voi toivoa. Oletan kuitenkin että vesimiehen täytyy olla tähän täysin valmis, eli jo tarpeeksi nähnyt.

Myös vastaavalla kaveripariskunnalla toimii ja perhe on perustettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä

kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.
      Maailman menoa
      150
      5736
    2. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      83
      3261
    3. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      90
      1742
    4. On se tullut jo ihan kaikilta osin selväksi

Ei tämä meidän juttu tule koskaan etenemään.
      Ikävä
      124
      1170
    5. Montako naista

On menossa mun lisäksi?
      Ikävä
      15
      1104
    6. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      56
      997
    7. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      78
      983
    8. Koska me aloitetaan meidän loppuelämä?

Oisko jotain ehdotuksia....
      Ikävä
      55
      954
    9. Olet edelleen uskomaton

Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p
      Ikävä
      27
      855
    10. Rekkautumispakko olisi hyvä...

Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?
      Sinkut
      158
      844
    Aihe