olen ansiosidonnaisella, nyt tarjottiin työtä jota ois 25h viikossa kahdelle viikolle. Kannattaako minun ottaa sitä vastaan ? Palkka n.8,5e/tunti
25h/vko, KANNATTAAKO ?
6
4515
Vastaukset
- Mitä Äksyin Ämmä
Jos se ei tee niin suorastaan taloudellisessa mielessä niin lyhyenkin työrupeaman aikana voi muodostua kontakteja, jotka poikivat uutta työtä, joka poikii uutta työtä jne. Itsetunnonkin kannalta lyhyt työrupeama on parempi kuin ei työtä lainkaan ainakin, jos hommake osoittautuu kiinnostavaksi.
Ongelma saattaa syntyä, jos työnantaja ei jostain syystä toimita työaika- ja palkkatositteita riittävän nopeasti. Mutta todistusasioistahan voi yleensä sopia työtä vastaanotettaessa, ja jos tämä homma ns. haiskahtaa, kannattanee siinä tapauksessa unohtaa työkin. - Tilanteestasi...
Riippuu vähän siitä, miten paljon sinulla on maksupäiviä jäljellä ja minkälaiset työmahdollisuudet alallasi ovat.
Se, miksi kannattaa harkita jäljellä olevien päivien perusteella, johtuu siitä, että kun sinulla on kertynyt 34 viikkoa osa-aikatyötä, jossa työaika on vähintään 18 h/vk, niin päivärahasi määritellään uudestaan osa-aikatyön palkan perusteella. Ennen pitkää sitten menetät sovitellun päivärahan ja joudut tulemaan toimeen osa-aikatyön palkalla, kun maksuvaraa ei enää kerry.- mielestäni kannattaa
Ota vain vastaan se työ. Se on juurikin se optimi-määrä mikä kannattaa tehdä. Sen ylimeneviä ei kannata. Tee siis noin 100 tuntia kuussa ja pyri päivärahakeikoille, niin saat isot tilit ja sinulle jää vapaatakin.
Täysiä tunteja ei kannata ottaa, ellei kyseessä sitten pidempiaikainen sopimus tai vakituinen työsuhde. Kun sinulla on vapaata ja vara valita työsi, niin et joudu elämään orjuudessa.
Itse tienaan 1700€/kk...=palkka, soviteltu ja matkapäivärahat..töitä 100 tuntia, eli kerkeää tekemään muutakin "rahanarvoista" esimerkiksi kotona;) - Lasku...
mielestäni kannattaa kirjoitti:
Ota vain vastaan se työ. Se on juurikin se optimi-määrä mikä kannattaa tehdä. Sen ylimeneviä ei kannata. Tee siis noin 100 tuntia kuussa ja pyri päivärahakeikoille, niin saat isot tilit ja sinulle jää vapaatakin.
Täysiä tunteja ei kannata ottaa, ellei kyseessä sitten pidempiaikainen sopimus tai vakituinen työsuhde. Kun sinulla on vapaata ja vara valita työsi, niin et joudu elämään orjuudessa.
Itse tienaan 1700€/kk...=palkka, soviteltu ja matkapäivärahat..töitä 100 tuntia, eli kerkeää tekemään muutakin "rahanarvoista" esimerkiksi kotona;)...Täysiä tunteja ei kannata ottaa, ellei kyseessä sitten pidempiaikainen sopimus tai vakituinen työsuhde...
Et ole vielä ilmeisesti tehnyt niin kauaa osa-aikatyötä, että päivärahasi olisi mennyt uudelleen laskuun. - sillä muuten
Lasku... kirjoitti:
...Täysiä tunteja ei kannata ottaa, ellei kyseessä sitten pidempiaikainen sopimus tai vakituinen työsuhde...
Et ole vielä ilmeisesti tehnyt niin kauaa osa-aikatyötä, että päivärahasi olisi mennyt uudelleen laskuun.en voi ymmärtää väitettä, ettei täysiä tunteja kannata ottaa.
Mielelläni kuulisin lisää perusteluja. - mielestäni
Lasku... kirjoitti:
...Täysiä tunteja ei kannata ottaa, ellei kyseessä sitten pidempiaikainen sopimus tai vakituinen työsuhde...
Et ole vielä ilmeisesti tehnyt niin kauaa osa-aikatyötä, että päivärahasi olisi mennyt uudelleen laskuun.Muutaman kuukauden olen tehnyt tällä tavalla...Kolme vuottahan pystyy puljaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.555978Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652723Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️181844- 1461806
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1341692Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181650- 1021457
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?281450Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411186Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141163