Heippa,
olenko ainoa jolta liberon uusi "spring collection" on saanut jäädä kaupan hyllylle? "Make love, not war" on kuin suora kehotus jollekin namusedälle. Muutenkin toivoisin lapsukaisen olevan toisella kymmenellä ennen kuin alkaa pukeutumaan kuin hippi, hoppari, punkkari tai gootti. Lapsen syntymästä jatkunut Libero-asiakkuus loppui nyt! Otin korvikkeeksi Muumivaippoja, kun en tiennyt muista merkeistä ja muumit tuntuivat ainakin kuviointinsa puolesta juuri siltä mitä haluan kaksivuotiaan vaipassa nähdä.
liberovaipat oksettavat
10
6059
Vastaukset
- satu40
Minusta ne ovat hauskoja.
Ja samaa sanovat ne lapsistani, joilla on vaippaikäisiä itsellään. - mainoksesta!
Tee samoin! Mua ällötti se namusetä siinä!
- edes huomannut
tuommoista... Muumivaippoja ollaan käytetty alusta asti, puoli vuotta siis. Täytyypäs vilkaista vaippahyllyä seuraavan kerran sillä silmällä, niin tiedän mistä puhutte.
- karmea mainos
edes huomannut kirjoitti:
tuommoista... Muumivaippoja ollaan käytetty alusta asti, puoli vuotta siis. Täytyypäs vilkaista vaippahyllyä seuraavan kerran sillä silmällä, niin tiedän mistä puhutte.
muuten hauska kun ne juoksee ikäänkuin catwalkilla, mutta sellanene ukkeli tiirailee, ja sitä ukkelia näytetään pariin otteeseen,pitkään ja hartaasti!
- enpä tiedä
Itse en hätkähdä tuollaisista asioista, vaippa kuin vaippa. Ei tullut mieleenkään mitkään hippijutut, toki vilkaisin tekstin mutta mieleeni tuli ennemminkin että markkinoijilla keinot vähissä kun pitää sloganeita vaippoihin laittaa.
kun yrittävät tehdä niihin merkkejä jotka viittaavat oikeisiin kankaisiin vaatteisiin... Miksi ei sitten käyttäisi kestoja, joihin saa kivoja kuoseja ihan luontevasti valitsemalla kankaan..?
- huhtimamma2006
Tykkään kyllä noista kuvista, vaikken pelkästään niiden vuoksi ole ostanut.
Vinkkinä sulle jos vielä niitä muumivaippoja ostat, että pirkka-housuvaipat on ihan samoja kuin muumi-housuvaipat (samassa tehtaassa Lieksassa tehty),kuva vain eri, ja ovat vähän halvempia. Oulussa citymarketissa pirkka housuvaippa maxi 42kpl paketti 10,15€ eli 24senttiä kipale. - ...
VOI JEESUS MIKÄ NIUHOTTAVA PELLE!!!
- vierailija vaan
No niin on. Olen nähnyt mainoksen monta kertaa ja kiinnittänyt huomioni vain hauskoihin vaippoihin. Voisko olla niuhottavan äidin omassa mielikuvituksessa vikaa, kun jaksaa pohtia moista. Virkistävää, kun vaipoissa alkaa löytyä valinnanvaraa eikä tarvitse laittaa mitään typeriä kukka- tai nallekuvioisia vaippoja muksulle.
- kih
sama kai se on minkälaisia kuvioita vaipoissa on...kaatopaikalle ne kuitenkin päätyy...hei haloo!!!Pääasia kai on että vaipat eivät tee ihottumaa ja ovat muutenkin mukavantuntuisia ja pitävät "tavaran" sisällä : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892