liberovaipat oksettavat

inhottaa

Heippa,

olenko ainoa jolta liberon uusi "spring collection" on saanut jäädä kaupan hyllylle? "Make love, not war" on kuin suora kehotus jollekin namusedälle. Muutenkin toivoisin lapsukaisen olevan toisella kymmenellä ennen kuin alkaa pukeutumaan kuin hippi, hoppari, punkkari tai gootti. Lapsen syntymästä jatkunut Libero-asiakkuus loppui nyt! Otin korvikkeeksi Muumivaippoja, kun en tiennyt muista merkeistä ja muumit tuntuivat ainakin kuviointinsa puolesta juuri siltä mitä haluan kaksivuotiaan vaipassa nähdä.

10

6052

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • satu40

      Minusta ne ovat hauskoja.
      Ja samaa sanovat ne lapsistani, joilla on vaippaikäisiä itsellään.

    • mainoksesta!

      Tee samoin! Mua ällötti se namusetä siinä!

      • edes huomannut

        tuommoista... Muumivaippoja ollaan käytetty alusta asti, puoli vuotta siis. Täytyypäs vilkaista vaippahyllyä seuraavan kerran sillä silmällä, niin tiedän mistä puhutte.


      • karmea mainos
        edes huomannut kirjoitti:

        tuommoista... Muumivaippoja ollaan käytetty alusta asti, puoli vuotta siis. Täytyypäs vilkaista vaippahyllyä seuraavan kerran sillä silmällä, niin tiedän mistä puhutte.

        muuten hauska kun ne juoksee ikäänkuin catwalkilla, mutta sellanene ukkeli tiirailee, ja sitä ukkelia näytetään pariin otteeseen,pitkään ja hartaasti!


    • enpä tiedä

      Itse en hätkähdä tuollaisista asioista, vaippa kuin vaippa. Ei tullut mieleenkään mitkään hippijutut, toki vilkaisin tekstin mutta mieleeni tuli ennemminkin että markkinoijilla keinot vähissä kun pitää sloganeita vaippoihin laittaa.

    • ******

      kun yrittävät tehdä niihin merkkejä jotka viittaavat oikeisiin kankaisiin vaatteisiin... Miksi ei sitten käyttäisi kestoja, joihin saa kivoja kuoseja ihan luontevasti valitsemalla kankaan..?

    • huhtimamma2006

      Tykkään kyllä noista kuvista, vaikken pelkästään niiden vuoksi ole ostanut.

      Vinkkinä sulle jos vielä niitä muumivaippoja ostat, että pirkka-housuvaipat on ihan samoja kuin muumi-housuvaipat (samassa tehtaassa Lieksassa tehty),kuva vain eri, ja ovat vähän halvempia. Oulussa citymarketissa pirkka housuvaippa maxi 42kpl paketti 10,15€ eli 24senttiä kipale.

    • ...

      VOI JEESUS MIKÄ NIUHOTTAVA PELLE!!!

      • vierailija vaan

        No niin on. Olen nähnyt mainoksen monta kertaa ja kiinnittänyt huomioni vain hauskoihin vaippoihin. Voisko olla niuhottavan äidin omassa mielikuvituksessa vikaa, kun jaksaa pohtia moista. Virkistävää, kun vaipoissa alkaa löytyä valinnanvaraa eikä tarvitse laittaa mitään typeriä kukka- tai nallekuvioisia vaippoja muksulle.


    • kih

      sama kai se on minkälaisia kuvioita vaipoissa on...kaatopaikalle ne kuitenkin päätyy...hei haloo!!!Pääasia kai on että vaipat eivät tee ihottumaa ja ovat muutenkin mukavantuntuisia ja pitävät "tavaran" sisällä : )

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10300
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4563
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3104
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1889
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe