Minkälainen kylä on Eno? Oon tulossa töihin sinne suuntaan, ja asustelen Enossa, joten ois kiva tietää minkälaiseen paikkaan tullaan.
Vastaukset 9
- Eno veneessä
Enon seurakunnassa tietäävät! Ota yhteyttä. Eno on hyvin vilkas kulttuurikunta. Ota myös yhteyttä Enon kunnanjohtajaan. Hän on perillä asioista!
- alkaa
vituttamaan kun pielisjokiseudussa ei osata enää mistään muusta kirjoittakaan kuin taiteesta, vitun hipit
- valitettavasti
Oletpas harvinaisen tiukkapipoinen. Ei ne kaikki taiteilijat ole mitään hippejä, ihan tavallisia ihmisiä ne ovat, kannattaisi sinunkin käydä tulevana sunnuntaina järjestettävällä kiertoajelulla taiteilijoiden työpajoihin tutustumassa. Kuljetus linjaautolla ja ei maksa mitään samoin kuin näyttelytkään ei maksa mitään, ehkäpä muutat käsitystäsi taiteilijoihin sen jälkeen, vai pitäisikö piekkarissa olla esim. urheilua tms. enemmän?
- vain olla
valitettavasti kirjoitti:
Oletpas harvinaisen tiukkapipoinen. Ei ne kaikki taiteilijat ole mitään hippejä, ihan tavallisia ihmisiä ne ovat, kannattaisi sinunkin käydä tulevana sunnuntaina järjestettävällä kiertoajelulla taiteilijoiden työpajoihin tutustumassa. Kuljetus linjaautolla ja ei maksa mitään samoin kuin näyttelytkään ei maksa mitään, ehkäpä muutat käsitystäsi taiteilijoihin sen jälkeen, vai pitäisikö piekkarissa olla esim. urheilua tms. enemmän?
niin että mielipiteeni edustaa yleistä mielipidettä, ketä oikeasti kiinnostaa jotkut peltiämpärit parkkipaikoilla, onko se taidetta? pitääkin ite vähän viskoa romuja pihalle ja soittaa pielisjokiseutuun että tulevat tekemään jutun tilataideteoksesta...
- Ei todellakaan
kannata muuttaa sinne. Tee U-käännös ja äkkiä jos vielä voit.
- exeno
Eno on hieno paikkakunta perheellisille, nuorille tekemistä ei kyllä ole.
- säännöllisesti piipahteleva
Viikonloppuisin nuoret näyttävät lähtevän Joensuuhun. Ymmärtäähän sen kun bilemeininki on hieman erilaista Joensuussa kuin Enossa.
Mutta esim. perheellisille Eno on varmasti mukavan rauhallinen paikka sopivan matkan päässä kohtalaisen isosta kaupungista.
Polttoaine on kallista, sen huomion olen tehnyt.
Ja naiset... nättiä naisia naisellisissa vaatteissaan - voisi tutustua tarkemminkin :)
- miksieioo
Miksi ei ole omaa "Eno"-kohtaa Paikkakunta-luettelossa?
- Urponvittu
Saattasko johtua siitä, että kuntaliitoksen jälkeen Eno on osa Joensuutta, vitun urpo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71557
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398