Minkälainen kylä on Eno? Oon tulossa töihin sinne suuntaan, ja asustelen Enossa, joten ois kiva tietää minkälaiseen paikkaan tullaan.
Eno
9
1866
Vastaukset
- Eno veneessä
Enon seurakunnassa tietäävät! Ota yhteyttä. Eno on hyvin vilkas kulttuurikunta. Ota myös yhteyttä Enon kunnanjohtajaan. Hän on perillä asioista!
- alkaa
vituttamaan kun pielisjokiseudussa ei osata enää mistään muusta kirjoittakaan kuin taiteesta, vitun hipit
- valitettavasti
Oletpas harvinaisen tiukkapipoinen. Ei ne kaikki taiteilijat ole mitään hippejä, ihan tavallisia ihmisiä ne ovat, kannattaisi sinunkin käydä tulevana sunnuntaina järjestettävällä kiertoajelulla taiteilijoiden työpajoihin tutustumassa. Kuljetus linjaautolla ja ei maksa mitään samoin kuin näyttelytkään ei maksa mitään, ehkäpä muutat käsitystäsi taiteilijoihin sen jälkeen, vai pitäisikö piekkarissa olla esim. urheilua tms. enemmän?
- vain olla
valitettavasti kirjoitti:
Oletpas harvinaisen tiukkapipoinen. Ei ne kaikki taiteilijat ole mitään hippejä, ihan tavallisia ihmisiä ne ovat, kannattaisi sinunkin käydä tulevana sunnuntaina järjestettävällä kiertoajelulla taiteilijoiden työpajoihin tutustumassa. Kuljetus linjaautolla ja ei maksa mitään samoin kuin näyttelytkään ei maksa mitään, ehkäpä muutat käsitystäsi taiteilijoihin sen jälkeen, vai pitäisikö piekkarissa olla esim. urheilua tms. enemmän?
niin että mielipiteeni edustaa yleistä mielipidettä, ketä oikeasti kiinnostaa jotkut peltiämpärit parkkipaikoilla, onko se taidetta? pitääkin ite vähän viskoa romuja pihalle ja soittaa pielisjokiseutuun että tulevat tekemään jutun tilataideteoksesta...
- Ei todellakaan
kannata muuttaa sinne. Tee U-käännös ja äkkiä jos vielä voit.
- exeno
Eno on hieno paikkakunta perheellisille, nuorille tekemistä ei kyllä ole.
- säännöllisesti piipahteleva
Viikonloppuisin nuoret näyttävät lähtevän Joensuuhun. Ymmärtäähän sen kun bilemeininki on hieman erilaista Joensuussa kuin Enossa.
Mutta esim. perheellisille Eno on varmasti mukavan rauhallinen paikka sopivan matkan päässä kohtalaisen isosta kaupungista.
Polttoaine on kallista, sen huomion olen tehnyt.
Ja naiset... nättiä naisia naisellisissa vaatteissaan - voisi tutustua tarkemminkin :)
- miksieioo
Miksi ei ole omaa "Eno"-kohtaa Paikkakunta-luettelossa?
- Urponvittu
Saattasko johtua siitä, että kuntaliitoksen jälkeen Eno on osa Joensuutta, vitun urpo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.724934Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113359Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202632Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571687- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941312
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191083Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71995IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51885