Onko kellään kokemusta/tietoa mistä johtuu alkoholin nauttimisesta johtuva poskien ja rinnan allergiamainen punotus. punotus helpottaa kun pitää juomisessa taukoa. Mikäli juo vielä reippaammin saatta tulla punotusta reisiin ja huulet turpoaa. Eniten juon olutta.
Allergia oireita alkoholista
4
709
Vastaukset
- tools
allergiaa joillekin oluen hiivoille. Itse en voi tämän takia juoda olutta ollenkaan.
Puhdas alkoholi ei sisällä proteiineja eikä näin voi aiheuttaa allergiaoireita. - löyty
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=1500000000000142&posting=22000000009002482
Tolle mua edeltävälle kirjottajalle tiedoksi et ihan alkuaineillekin, kuten vaikkapa nikkelille, kromille tai koboltille, voi olla allerginen. Proteiineja siihen ei siis aina tarvita. - mistä johtuu
poskien punoitus (ja kutinakin) ja nyt myös rinnan alueella. Olen itse ajatellut erästä ravintolisää syyksi, jonka ostin luontaistuotekaupasta. Olen juonut mietioa viiniä vuosia - enkä ole ikionä saanut ihottumaa... Nyt on posket varsinkin punoittaneet jo toista viikkoa..lieneekö syy viinissä?
- miekin
Alkoholihan jo sinänsä vapauttaa histamiinia elimistöön mikä puolestaan laukaisee allergisen reaktion. Mutta sitte on näitä juomia joissa on niitä allergeeneja, kuten olut. Itsellä vilja-allergia estää oluen juomisen, mutta kirkkaita voin juoda. Lisäaineet on sitte kanssa sellanen ryhmä jotka aiheuttaa allergiaa. Valitettavasti lisäaineettomia juomia ei juuri ole. Kannattaa tehdä viinit itse jos haluaa niistä nauttia. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302846Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081837Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171820- 171424
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731350Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431258- 241255
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771169- 311028
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa971007