Onko kellään kokemusta/tietoa mistä johtuu alkoholin nauttimisesta johtuva poskien ja rinnan allergiamainen punotus. punotus helpottaa kun pitää juomisessa taukoa. Mikäli juo vielä reippaammin saatta tulla punotusta reisiin ja huulet turpoaa. Eniten juon olutta.
Allergia oireita alkoholista
4
761
Vastaukset
- tools
allergiaa joillekin oluen hiivoille. Itse en voi tämän takia juoda olutta ollenkaan.
Puhdas alkoholi ei sisällä proteiineja eikä näin voi aiheuttaa allergiaoireita. - löyty
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=1500000000000142&posting=22000000009002482
Tolle mua edeltävälle kirjottajalle tiedoksi et ihan alkuaineillekin, kuten vaikkapa nikkelille, kromille tai koboltille, voi olla allerginen. Proteiineja siihen ei siis aina tarvita. - mistä johtuu
poskien punoitus (ja kutinakin) ja nyt myös rinnan alueella. Olen itse ajatellut erästä ravintolisää syyksi, jonka ostin luontaistuotekaupasta. Olen juonut mietioa viiniä vuosia - enkä ole ikionä saanut ihottumaa... Nyt on posket varsinkin punoittaneet jo toista viikkoa..lieneekö syy viinissä?
- miekin
Alkoholihan jo sinänsä vapauttaa histamiinia elimistöön mikä puolestaan laukaisee allergisen reaktion. Mutta sitte on näitä juomia joissa on niitä allergeeneja, kuten olut. Itsellä vilja-allergia estää oluen juomisen, mutta kirkkaita voin juoda. Lisäaineet on sitte kanssa sellanen ryhmä jotka aiheuttaa allergiaa. Valitettavasti lisäaineettomia juomia ei juuri ole. Kannattaa tehdä viinit itse jos haluaa niistä nauttia. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881561
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1181444Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras711299- 301202
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1181020Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46948- 21910
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66828- 46753