Tuleeko se pääsiäisenä, milloin ja mistä???
Noita Nokinenä?
4
4179
Vastaukset
- noita-akka !
Pitipä oikein itsekin tarkistaa asia. Hyvä kun muistutit! Ja onnhan sitä luvassa:
YLE Radio 1
08:03 - 08:50 RADIOTEATTERIN LASTENKLASSIKOT: NOITA NOKINENÄN PAMAUS.
Satukuunnelma, Radioteatterille kirjoittanut ja ohjannut Toini Vuoristo. Henkilöt: Noita Nokinenä - Marja Korhonen. Vilma Väkäleuka - Rauha Rentola. Kissa Kippurahäntä ja Mummo Metsähiiri - Eija Hiltunen. Tri Ampulli - Kauko Helovirta. Poliisi Karhunen - Esa Saario. Kalle Kontio - Walde Pitkänen. Manu Mönkiäinen - Lauri Kuosmanen. Myyreli - Ilse Niskanen. Pekka Peltohiiri - Hannu Pokela. Autoilija - Pekka Vuoristo. Muru - Mirja Salmenkivi. Viksu - Jari Hanén. Tessa -Erja Salmenkivi. Kille - Juha Valla. (Äänite vuodelta 1973)- Kippurahäntä
Päivämäärä on siis tämä. Liian vähän sitä tulee kun vain yksi kuunnelma. Voisi tulla vaikka putkeen, peräkkäisinä päivinä, kaikki tehdyt pätkät!
- Tikkerperi
Kippurahäntä kirjoitti:
Päivämäärä on siis tämä. Liian vähän sitä tulee kun vain yksi kuunnelma. Voisi tulla vaikka putkeen, peräkkäisinä päivinä, kaikki tehdyt pätkät!
Huisan hienoja kuunnelmia, joita aikuisenakin on mukavaa ja ilahduttavaa kuunnella. Niitä saa ostaa ainakin Yle Shopista. Itse löysin neljä cd kiekkoa Noita Nokinenää, jotka ovat:Noita Nokinenän synttärit ( 1970), Noita Nokinenän talvikihlat( 1983), Noita Nokinenän joulu ( 1971), Noita Nokinenän sukulaislikka (1985 ).
Jos joku tietää lisää näitä levyjä, hihkaiskoon lujaa!
Eläköön hienot näyttelijät näissä kuunnelmissa.
Ihana Noita Nokinenän maailma. - Milla-milla
Tikkerperi kirjoitti:
Huisan hienoja kuunnelmia, joita aikuisenakin on mukavaa ja ilahduttavaa kuunnella. Niitä saa ostaa ainakin Yle Shopista. Itse löysin neljä cd kiekkoa Noita Nokinenää, jotka ovat:Noita Nokinenän synttärit ( 1970), Noita Nokinenän talvikihlat( 1983), Noita Nokinenän joulu ( 1971), Noita Nokinenän sukulaislikka (1985 ).
Jos joku tietää lisää näitä levyjä, hihkaiskoon lujaa!
Eläköön hienot näyttelijät näissä kuunnelmissa.
Ihana Noita Nokinenän maailma.Aivan ihana, lapsuuden muistot palaa mieleen. Kuunnelttiin joka vuosi koko perheen voimalla.. ..
Tänä aamuna kaivoin kuunnelmat tuolta Ylen arkistosta. ) wow...
Iloista pääsiästä kaikille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324681Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152638Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642493Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252445- 321827
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321641Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501335- 661304
- 821241