Ostin tosi kätsän pikkusahan puutarhahommiin
Älkää hyvät ihmiset lyökö kättänne paskaan nimeltään Dolmar 410
Kuukausi ja 2 reissua takuuhuollossa ennenkuin saha suostui käymään, molemmilla kerroila myös hajonnut käynnistin vaihdettiin. Nyt se sitten kyllä käy. Vaan käynnistin kilisee taas jo ilkeästi n. 10 nykäsyn jäljiltä
Tuli ylimieliset ohjeet Makitalta kuinka saha käynnistetään ja ennen kaikkea kuinka tällainen yksikäpäläinen käynnistin saadaan kestämään.
Voi Jeesus, saha ei kestä kädessä, ja vikaa etsitään käytttäjästä. (n.25 vuotta sahaillut) mutta kaipa ne siellä tietää paremmin.
Dolmar ps410
8
4630
Vastaukset
- Spiidi
Itse ostin viime vuoden lopulla Oleo-Mac 940C:n hintaan 259,- sahassa primeri ja teräöljyn säätö, mukaan tuli kombikannu ja kypärä. Olen raivannut metsätontin omakotitalolle ja lisäksi tehnyt halkoja. Saha on kevyt ja näppärä paino 4.1 Kg. Takuu 24.kk. Käyntiin lähtee aina viimeistään tokalla, lämpimänä aina ekalla. Ei tietenkään ammattipeli mutta todella tyytyväinen olen ollut. Ei voi Italian poikaa moittia.
- tollo mar
Tarkka säädöille, saa helposti liikaa bensaa eli älä nyki sylinteriä täyteen bensaa. Tarkista että saa korvausilmaa eli tankin kumituttiventtiili on auki (irrota tankki). Kuumana ei lähde kun saa liikaa paineista bensaa eli korvausilma ei huohota painetta pois.
Laita perussäädölle ja kun saat käyntiin säädä ensin H isolla kaasulla (vähän takaisin) ja sitten laske kierroksia ja säädä L sekä S. Parempi menetelmä kuin oppaassa, löysin netistä. Lopuksi kierrokset alhaalta ylös ja takaisin. Tulppa pitää vaihtaa usein nykybensoilla. Hyvä saha kyllä sitten kun pelittää.- Coktail Jet
Kyllä se minunkin mielestäni toimiessaan on vallan mainio saha sarjassaan.
VOI KIESUS, ON SIINÄ SAHA ?
SÄÄSTYT OHIMON PULLISTUKSILTA, KUN MAALAT VIHREEKS JA
HEITÄT METTÄÄN KOKO HÄRVELIN.- weepii
ite ostin käytetyn dolmar 410, oli leiponu mut pytys ei ollu jälkiä....ja stihilin männänrengas käy tohon.....hyvä saha
- matias
Kyllä ps410:lla pienet ja vähän isommatkin sahaukset onnistuu.olen tehnyt n.200m3 kuitua ja n.50m3 tukkia ko.sahalla on niin kevyt tehoakin tarpeeksi, mutta se mikä
erottaa sen ammattisahasta kytkin ja ketjupyörä ovat aika huonoja samoin alkuperäinen laippa.Alkuperäisen kytkimen tilalle saa "ammattimallin". Ketjupyörän,jos vaihtaa 2-3 ketjun jälkeen ei pitäisi olla ongelmia.Minulla on, myös dolmar 110 ja husqvarna 340 hyviä sahoja nekin.Silti useimmiten metsään lähtiessä 410:n ottaa kaveriksi. - Jekkeri1
Itellä dolmar 410 Sain sen ku ei käyny enää. Putsasin ja vaohon tulupan. Hyvin pelaa, jotta semmonen mystinenmetsätyömies aiempi omistaja.
- hinttieinari
saapiko tuohon lisälaittena mulukuttimen, voisi metässä tauolla vaikka tunkee hanuriinsa, ja antaa mulukuttee, tyhjäkäynnillä.. jos ei saahuu maita, niin kaipa tuo etes onnistuis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265