kertokaa

millainen

neitsyt nainen on!? Mitkä merket sopivat parhaiten yhteen??? onko vaaka m ja neitsyt nainen aivan mahdaton yhdistelmä???

6

1213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esmerkki..

      Itse olen neitsyt nainen ja voin kertoa, etten ehkä kaikkein helpoin tapaus :)
      Rakastan järjestystä, siisteyttä, tyyliä, arvokkuutta, älyllistä kiistelyä, haasteita. Vaadin mieheltä suhteellisen paljon älykkyyttä, henkistä vahvuutta ja siistiä, raikasta ulkonäköä.
      Olen avulias, kriittinen, analysoiva, uhrautuvainen ja kiltti. Toisaalta taas osaan olla maapallon vittumaisin, jos löytyy painava syy, turhaan en kuitenkaan nipota.
      Pidän ulkonäöstäni huolta, pidän trendikkäitä vaatteita ja liikun paljon. Ulkoisesti ehkä hiukan ujo ja viileä, vaikka sisällä kiehuisi.
      Pidän taiteesta ja persoonallisuuksista, olen utelias vähän liiankin moneen asiaan ja yleensä kaikesta mistä olen kiinnostunut pyrin ottamaan selvän juurta jaksaen.

      Seurustelen Kauriin kanssa, joka on enemmän kuin sopiva. Osaa nimittäin pitää puolensa vähän liiankin hyvin ja välillä jää neitsytkin miettimään, että miten helkkarissa se tuonkin sai noin käänettyä ;)

    • ainakin nämä

      Neitsyt-nainen on utelias ja kriittinen ihminen, joka vaatii kumppaniltaan ennen kaikkea älyllistä haastetta, eli miehen on oltava keskimääräistä älykkäämpi. Tässä mielessä vaaka on hyvä kumppani, koska näillä kahdella juttu luistaa aivan poikkeuksellisen hyvin.

      Neitsyt arvostaa kumppanissaan myös siisteyttä ja hygienisyyttä, ja jos tämä puoli ei ole kunnossa, mies saa jäädä heti. Eli , jos olet mies, niin mieti tätä asiaa aivan erityisesti! (itsestään huolehtiva kauris on tässä mielessä hyvä valinta)

      Muutenkin miehellä on syytä olla perusasiat kunnossa, mitään renttuja neitsyt ei koskaan hyväksy poikaystävikseen. Jos rentusta saa hyvän keskustelukumppanin ja juomaseuraa, niin sellaiseen kyllä sopii, jos älyä piisaa, mutta ei siis miesystäväksi asti :)

      Muuten en kyllä asettaisi mitään muita ehdottomia vaatimuksia, vaikka neitsyt-nainen itse olenkin :)

      Neitsyt-nainen on yleensä varsin kiltti ihminen ja auttaa mielellään muita. Huonona puolena on arjen huono sietokyky ja halu elää tavanomaisesta poikkeavaa elämää (- neitsyt-naisissa onkin paljon vapaaehtoisesti naimattomia). Neitsyt jakaa tämän piirteen kaksosen kanssa, ja kaksosen ja neitsyen parisuhteesta ei juuri tästä syystä sitten tulekaan yhtään mitään :)

    • Sydän rakastaa

      Sanon mielipiteeni 25 vuoden kokemuksella. Vaaka mies on ihana, tosin kaikille muillekkin ei vain sille Neitsyt naiselle joka odottaa kotona, pitää paikat siistinä, leipoo ja silittää paidat seuraavaa poikamies iltaa varten. Jos suljet silmäsi kaikilta niiltä tekstiviesteiltä joita tämä ihana mies saa ja lueskelee kotona, pärjäät kyllä. Olen sitä mieltä että jokainen merkkiin katsomatta on ansainnut parempaa. Vaaka rakastaa vain ja ainostaan itseään..
      Sydäntä on vaikea pettää mutta todellisuus on toista.
      Siispä lähdin...palvelen kyllä mutta jotain pitää saada itsellekkin. Onnea sinulle, pidä puolesi

      • teille:)

        vastauksista. Ne olivat tosi asialliset, itse olen neitsyt n ja kaikki piirteet mitä olitte luetteleet täysin sopivat minun, mitä tuli viimeisessä viestissä, 25 vuoden kokemuksesta olen täysin samaa mieltä vaaka miehestä. Rakastan sitä miestä mutta halusin myös itselleni jotain, siispä lähdin vaikka kaipaan ja rakastan, tai oikeastaan annoin hänen mennä,kaduttaa todella paljon mutta mikä elämää se on jos toinen ei arvosta eikä mitään mielenkiintoa paranta suhdetta kun pettäämällä, mutta Kuten sanotaan elämää on:)


      • Vaaka Neitsylle
        teille:) kirjoitti:

        vastauksista. Ne olivat tosi asialliset, itse olen neitsyt n ja kaikki piirteet mitä olitte luetteleet täysin sopivat minun, mitä tuli viimeisessä viestissä, 25 vuoden kokemuksesta olen täysin samaa mieltä vaaka miehestä. Rakastan sitä miestä mutta halusin myös itselleni jotain, siispä lähdin vaikka kaipaan ja rakastan, tai oikeastaan annoin hänen mennä,kaduttaa todella paljon mutta mikä elämää se on jos toinen ei arvosta eikä mitään mielenkiintoa paranta suhdetta kun pettäämällä, mutta Kuten sanotaan elämää on:)

        Niinpä, tiedän miltä tuntuu kun sydän on jossain muualla mutta miksi pitää sitä siellä missä sillä ei ole mitään merkitystä. Elämä jatkuu, aika tekee tehtävänsä. Kuten sanotaan; jos et saa sitä jota rakasta, rakasta sitä joka vierelläsi kulkee. Näin se vain on..... ehkäpä sitten seuraavassa elämässä. On paljon helpompaa kun rinnalla on ihminen johon voi luottaa ja jonka kanssa on mukava olla. Pärjäile, huomenna taas uusi ihana päivä


    • neitsyt nainen

      jostain lukenut että neitsyt ja skorpioni sopivat parhaiten yhteen tiedä häntä sitten mutta itse ollut 26v skorpionin kanssa minusta se kuitenkin johtuu ihmisistä itsestään miten hyvin toimeen tulee keskenään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1173
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe