Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Härät on olevinaa

muita parempia

Härät on paskoja siksi että ne kokee kaikki muut ihmiset paskoiks.

20

3546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ollaan

      paljon, paljon parempia, kauniimpia ja seksikkäämpiä kuin kukaan muu luojan luoma =)

      • ei ole seksy

        Ei lihava voi olla seksikäs.


      • että olen lihava?
        ei ole seksy kirjoitti:

        Ei lihava voi olla seksikäs.

        Ei kaikki härät ole lihavia. Olen 175cm ja painan 68 kg. No en ole laihakaan, mutten mikään läski. Isot rinnat painaa paljon :)


      • härkänä on kaksin verroin m...

        Härkänainen on seksikkäintä mitä maa päällään kantaa..


    • tuttu joka on

      ystävä vain silloin kun se haluaa kehua jotain tai sille on sattunut jotain hyvää mutta muuten se ei ole yhteyksissä.

      • hyvin pyyhkii

        kuitenkin, toki muut kateellisia saavat ollakkin!


      • katriinakakkonen
        hyvin pyyhkii kirjoitti:

        kuitenkin, toki muut kateellisia saavat ollakkin!

        Ei kaikki härät ole lihavia, vaikka ne tykkääkin hyvästä. Itse n. 166 pitkä ja painoa 51-52 kg. Sisareni on myös härkä ja hoikka. Samoin toisen sisareni mies.
        Tyylikkyys ja seksikkyys tulee taas tyylistä. Jos vaatteet ja hiukset valitaan sen mukaan, miltä peilissä näyttää (eikä milta jonkun toisen päällä lehdessä), niin hyvä siitä tulee.
        Eräs edesmennyt härkä-tuttavani oli taas tuhti. Hän osasi olla myös tyylikäs halutessaan.


      • rasvis

        ei kai se horoskooppimerkki ratkaise oletko lihava vai laiha??? Itse härkänä olen välillä lihava tai hoikka- motivaation mukaan. Joka merkissä lie samaa...


      • Domeode
        rasvis kirjoitti:

        ei kai se horoskooppimerkki ratkaise oletko lihava vai laiha??? Itse härkänä olen välillä lihava tai hoikka- motivaation mukaan. Joka merkissä lie samaa...

        Kaveri piirissä on 2 härkää ja kummatkin ylipainoisia ja siskoni on härkä ja on ylipainoinen = härät ovat lihavia


      • Sama paska rei paperissa.
        Domeode kirjoitti:

        Kaveri piirissä on 2 härkää ja kummatkin ylipainoisia ja siskoni on härkä ja on ylipainoinen = härät ovat lihavia

        Kyllä se ei koosta ja ulkonäöstä kiinni vaan järjen juoksusta,totta on ainoastaan se että kyllä he osaa olla ihania kun oma etu vaatii,mutta auta armias jos uskallat sanoo herra Härälle että asiat ei olekkaan niin kuin se kuvittelee ja varsinkaan kun on"maistissa"silloin useimmiten on piru irti,eikä mikään järkipuhe mene perille,sekoaa kun seinäkello,kyllä aamul sitt rapuloissaan on sitten niin nöyrää ja anteeksi pyytävää,vaikka vaimolla,tyttöystävällä on silmätmuotoiltu uuteen uskoon,tätä ei pidä tietenkään yleistää,on kai niitä kunnollisiakin härkä miehiä,niinmutta puhun tosiaan kokemuksella,enkä varmaan itse ole ärsyttänyt käyttäytymään näin,jo yksinomaan taxikuskin naama saa hullun härän raivoon,tämäkin on tullut koettua vuosien aikana,ja tämäkään mies selvinpäin saa tuskin sanaa suustaan...


      • ko se on?
        Sama paska rei paperissa. kirjoitti:

        Kyllä se ei koosta ja ulkonäöstä kiinni vaan järjen juoksusta,totta on ainoastaan se että kyllä he osaa olla ihania kun oma etu vaatii,mutta auta armias jos uskallat sanoo herra Härälle että asiat ei olekkaan niin kuin se kuvittelee ja varsinkaan kun on"maistissa"silloin useimmiten on piru irti,eikä mikään järkipuhe mene perille,sekoaa kun seinäkello,kyllä aamul sitt rapuloissaan on sitten niin nöyrää ja anteeksi pyytävää,vaikka vaimolla,tyttöystävällä on silmätmuotoiltu uuteen uskoon,tätä ei pidä tietenkään yleistää,on kai niitä kunnollisiakin härkä miehiä,niinmutta puhun tosiaan kokemuksella,enkä varmaan itse ole ärsyttänyt käyttäytymään näin,jo yksinomaan taxikuskin naama saa hullun härän raivoon,tämäkin on tullut koettua vuosien aikana,ja tämäkään mies selvinpäin saa tuskin sanaa suustaan...

        Minkä ikänen tää sun härkä herrasi on, entinen vai nykyinen?


      • "vielä nykyinen"t...
        ko se on? kirjoitti:

        Minkä ikänen tää sun härkä herrasi on, entinen vai nykyinen?

        Hänhän on vasta 47v,että koska hän rupee aikuistumaan,ei koskaan,potkut vaan perseelle ja kierrätykseen.Kyllä naiset hänet huolii,onhan hän komee,kookas ja niin saatanan mukava alussa,sit kun oppii kunnolla tuntee,tuntee itsensä tosi tyhmäksi että uskoikin tälläiseen tyyppiin,mutta maailmaan mahtuu ,ja naiset kuolaa tällaisten perään,jos joku haluaa ittelleen komeen shrarmantin miehen,niin eikun vinkkejä palstalle,käyn vielä tuomassa,onhan hän hyvä sexissä,että siitä vaan miestä ittellenne noutamaan))))


      • niin totta!
        Sama paska rei paperissa. kirjoitti:

        Kyllä se ei koosta ja ulkonäöstä kiinni vaan järjen juoksusta,totta on ainoastaan se että kyllä he osaa olla ihania kun oma etu vaatii,mutta auta armias jos uskallat sanoo herra Härälle että asiat ei olekkaan niin kuin se kuvittelee ja varsinkaan kun on"maistissa"silloin useimmiten on piru irti,eikä mikään järkipuhe mene perille,sekoaa kun seinäkello,kyllä aamul sitt rapuloissaan on sitten niin nöyrää ja anteeksi pyytävää,vaikka vaimolla,tyttöystävällä on silmätmuotoiltu uuteen uskoon,tätä ei pidä tietenkään yleistää,on kai niitä kunnollisiakin härkä miehiä,niinmutta puhun tosiaan kokemuksella,enkä varmaan itse ole ärsyttänyt käyttäytymään näin,jo yksinomaan taxikuskin naama saa hullun härän raivoon,tämäkin on tullut koettua vuosien aikana,ja tämäkään mies selvinpäin saa tuskin sanaa suustaan...

        toi kuvaus kuulosti ihan mun mieheltä, vaikken viel kertaakaan ole turpiini saanut. Lähellä on ollut silloin kun ukko on maistissa ja se on sitä melko usein.Tuli ihan sellanen fiilis et joku mun miehen tunteva olis ton kirjottanut, ne taksijututkin. Selvinpäin mies ei paljon tunteistaan puhu, mutta osoittaa teoillaan kylläkin rakastavansa. "raivokännissä" saattaa mennä arvokastakin tavaraa paskaks, mutta mä oon kuulemma "hyvä ihminen" eikä tekis mitään pahaa.Eniten ärsyttää, että mies luulee olevansa kaiken napa ja aina oikeessa!!!


      • Kirjoitin,meitä on moneksi...
        niin totta! kirjoitti:

        toi kuvaus kuulosti ihan mun mieheltä, vaikken viel kertaakaan ole turpiini saanut. Lähellä on ollut silloin kun ukko on maistissa ja se on sitä melko usein.Tuli ihan sellanen fiilis et joku mun miehen tunteva olis ton kirjottanut, ne taksijututkin. Selvinpäin mies ei paljon tunteistaan puhu, mutta osoittaa teoillaan kylläkin rakastavansa. "raivokännissä" saattaa mennä arvokastakin tavaraa paskaks, mutta mä oon kuulemma "hyvä ihminen" eikä tekis mitään pahaa.Eniten ärsyttää, että mies luulee olevansa kaiken napa ja aina oikeessa!!!

        Niin totta kun olla voi,mies selvinpäin fiksu asiallinen,osaa käyttäytyä,mun sukujuhlissa,mutta silloin hällä onkin(kielto)viinanottoon.Kertoo ennen juoneensa paljon,paljon enemmän???nyt noin 3viikon välein,ottais kai joka viikonloppu mutta uskoo kuitenkin puhetta.En kohta uskalla todellakaan lähteä hänen kanssaan minnekkään yleisiin tilaisuuksiin,kun tosiaan per.yönä kun tultiin kotiapäin,oli tulossa takapenkiltä taximiehen kurkkuun,aivan ilman syytä.Oli kaikenlaista episodia koko ilta,kun minäkin joskus haluan lähteä laulaa karaokea,itse en ota kun muutaman valkkarin.Harkitsen vakavasti eron vireille laittoa,vaikka ei olla oltu vielä edes kauaa aviossakaan,mutta en halua elää sellaistakaan elämää en edes joka toinen tai kolmas viikonloppu.Olen sanonut miehelle hakevani eropaperit,eipä taida ottaa todesta,mut kohta pistän paperin miehen eteen,pyydän,ALLEKIRJOITUS.


      • sanoisin
        Kirjoitin,meitä on moneksi... kirjoitti:

        Niin totta kun olla voi,mies selvinpäin fiksu asiallinen,osaa käyttäytyä,mun sukujuhlissa,mutta silloin hällä onkin(kielto)viinanottoon.Kertoo ennen juoneensa paljon,paljon enemmän???nyt noin 3viikon välein,ottais kai joka viikonloppu mutta uskoo kuitenkin puhetta.En kohta uskalla todellakaan lähteä hänen kanssaan minnekkään yleisiin tilaisuuksiin,kun tosiaan per.yönä kun tultiin kotiapäin,oli tulossa takapenkiltä taximiehen kurkkuun,aivan ilman syytä.Oli kaikenlaista episodia koko ilta,kun minäkin joskus haluan lähteä laulaa karaokea,itse en ota kun muutaman valkkarin.Harkitsen vakavasti eron vireille laittoa,vaikka ei olla oltu vielä edes kauaa aviossakaan,mutta en halua elää sellaistakaan elämää en edes joka toinen tai kolmas viikonloppu.Olen sanonut miehelle hakevani eropaperit,eipä taida ottaa todesta,mut kohta pistän paperin miehen eteen,pyydän,ALLEKIRJOITUS.

        Olen tosi edustava messuillakin. Olen pitänyt monia esitelmiä alastani. Olen hyvä seuramies. Olen palvottu ja usein valvottu, koska tulen edustustilaisuuksista kotiin.


      • Nauruhermoa kutitti..
        sanoisin kirjoitti:

        Olen tosi edustava messuillakin. Olen pitänyt monia esitelmiä alastani. Olen hyvä seuramies. Olen palvottu ja usein valvottu, koska tulen edustustilaisuuksista kotiin.

        Kun luin härkä mies sun itse kehua,mulle tuli"lukihäiriö"luin.(Olen pitänyt monia esitelmiä ALASTI)voihan hitsi kun hullulla oli hekotus,koska tiedän että herra Härkä voi tosiaankin pitää esitelmänsä vaikka alasti.Ainakin mun härkä tykkää keekoilla kotona mieluummin Aatamin puvussa.Tuletko kotiin vaatteet päällä vai kainalossa???Hyvää kesää vaan kaikille kesälaitumille "pääseville"härkäpurille))))9.


      • katriinakakkonen
        Nauruhermoa kutitti.. kirjoitti:

        Kun luin härkä mies sun itse kehua,mulle tuli"lukihäiriö"luin.(Olen pitänyt monia esitelmiä ALASTI)voihan hitsi kun hullulla oli hekotus,koska tiedän että herra Härkä voi tosiaankin pitää esitelmänsä vaikka alasti.Ainakin mun härkä tykkää keekoilla kotona mieluummin Aatamin puvussa.Tuletko kotiin vaatteet päällä vai kainalossa???Hyvää kesää vaan kaikille kesälaitumille "pääseville"härkäpurille))))9.

        Niin että kyllä näitä härkäkeskusteluja on hauska lukea. On kuin kotonaan!


      • onpi

        Monia muita ystäviä, horoskooppimerkkiin katsomatta jotka soittavat vain kertoakseen jotain ikävää, muuten ei ota yhteyttä. Rasittavaa...


    • härkä

      .. muka tuntee muut paskoiks? :D onpa hassua, että tykätään niin yleistää, kun on joku tehnyt pahaa. Kyllä sä selviit siitä joskus, härät vaa on niin ihania, että niitä on hankala unohtaa.

    • että jos heittää

      bumerangin ja ei osaa ottaa sitä oikein kiinni niin se tulee löytymään omasta takaraivosta, muutama härkä on saanut oppi rahat siitäkin asiasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1355
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      71
      1241
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe