olisko kellään? Viehättäisi punertavat oksat.
korallikanukasta
5
3068
Vastaukset
- kokemuksia....
Korallikanukka on kautta maan pahasti versotaudin vaivaama (oksat mustuvat ja kuolevat). Mitään lääkettä ko. tautiin ei ole. Ihme että niitä saa olla vielä myynnissä.
- Marlovviisa
Laikkukirjokanukka? Se on myös punavartinen, mutta siinä on ihanan kirjavat valkovihreät lehdet. Meillä on muutama ja ne on pärjänneet hienosti.
- korallikanukka
Marlovviisa kirjoitti:
Laikkukirjokanukka? Se on myös punavartinen, mutta siinä on ihanan kirjavat valkovihreät lehdet. Meillä on muutama ja ne on pärjänneet hienosti.
ei taida täällä muut kanukat menestyä
- ex- puutarhuri
Minulla on useita korallikanukoita, ja ne ovat siementäneet, koska milloin mistäkin ilmestyy uusi verso. Erittäin kestävä ja täysin tautivapaa. Olen asunut 22 vuotta tässä paikassa ja minulla on myös laikkukirjokanukka, joka on todella näyttävä.
Suosittelen molempia, niitä voi myös leikata. Korallikanukasta olen tehnyt myös pienen puun, ottamalla rungosta alaoksat pois. Latvusta vuosittain leikkaamalla siitä on tullut kaunis pikku puu. Ja niinkuin sanoit, korallikanukka on kaunis katseltava talvellakin.- ellit
Itselläni on tuo laikkukirjokanukka ollut toistakymmentä vuotta, eikä mitään vikoja ole ollut.Joskus talvella oksan päät paleltuu, mutta yleensä leikaan niitä muutoinkin keväällä,joten se ei haittaa.Siinä on tosi kauniit lehdet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216845Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562333- 1471887
- 871281
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981085Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.91981- 72980
- 33863
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon159796