kennelistä otettu saksanpaimenkoira? Olisi kiva kuulla miten muilla menee...
Keneltä löytyy
7
483
Vastaukset
- Harl
Hiukan myöhään mutta meidän tyttö on samasta kennelistä sakemanni täyttää kesällä 12
- Oippanen
Heinäkuun lopussa täyttää meidänkin Li"l Folks saksanpaimenkoira, 12 vuotta.
- Oracle11
Mulla oli O-pentueesta narttukoIra, mutta on jo vihreämmillä niityillä :(
- milelan
Minelan kennelistä löyytytyy vielä 11,9 vuotias, kk.karkea KK- MÄYRÅKOIRA
3 peräkkäissessessä näyttely näyttelyssä näyttelyn kaunein koira. Minelan balsami - minelan
En tahdo kerskailla . Onneahan se oli, uroksen valinta, vaikka nimissäni ei toistaakseni ei ole yhtään pentua. Mutta menee raasturasuvan kuautta.
Haluan vain Merille rakastavan eläkep päivät.
'
PENTUJEN TEETTÄMISTPENNUTAMISESTA OLI koira täyttää tammikuussa 13 vuotta, enkä pidä siitä, että EI kerrotettu ja sen pennuista minulle mitään.TOISIN,KUN OLI SOVITTU, ETTÄ SILLÄ OLI TEETETTY 2 PENNUT
JUteetti sillä pennut viela 18 vuotiaana..
Ainoa mikä hänelle, kelpasi oli raha, Viis MERISTÄ, kunhan hän sai kunniansa toteutettua,- khhhhhhrgh
Miksi ihmeessä jauhat elämästäsi tässä topiikissa, aloittaja kysyi onko jollakulla Li'l Folks kennelistä otettu SAKSANPAIMENKOIRA, tuskin häntä mäyräkoirasi kiinnostaa.
- hfewjiqo
Haistakaa kaikki vittu. Säälittäviä olette.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5406746Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3212516Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871994- 1271196
- 301132
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51114- 84952
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel97919Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60915- 40789