kennelistä otettu saksanpaimenkoira? Olisi kiva kuulla miten muilla menee...
Keneltä löytyy
7
532
Vastaukset
- Harl
Hiukan myöhään mutta meidän tyttö on samasta kennelistä sakemanni täyttää kesällä 12
- Oippanen
Heinäkuun lopussa täyttää meidänkin Li"l Folks saksanpaimenkoira, 12 vuotta.
- Oracle11
Mulla oli O-pentueesta narttukoIra, mutta on jo vihreämmillä niityillä :(
- milelan
Minelan kennelistä löyytytyy vielä 11,9 vuotias, kk.karkea KK- MÄYRÅKOIRA
3 peräkkäissessessä näyttely näyttelyssä näyttelyn kaunein koira. Minelan balsami - minelan
En tahdo kerskailla . Onneahan se oli, uroksen valinta, vaikka nimissäni ei toistaakseni ei ole yhtään pentua. Mutta menee raasturasuvan kuautta.
Haluan vain Merille rakastavan eläkep päivät.
'
PENTUJEN TEETTÄMISTPENNUTAMISESTA OLI koira täyttää tammikuussa 13 vuotta, enkä pidä siitä, että EI kerrotettu ja sen pennuista minulle mitään.TOISIN,KUN OLI SOVITTU, ETTÄ SILLÄ OLI TEETETTY 2 PENNUT
JUteetti sillä pennut viela 18 vuotiaana..
Ainoa mikä hänelle, kelpasi oli raha, Viis MERISTÄ, kunhan hän sai kunniansa toteutettua,- khhhhhhrgh
Miksi ihmeessä jauhat elämästäsi tässä topiikissa, aloittaja kysyi onko jollakulla Li'l Folks kennelistä otettu SAKSANPAIMENKOIRA, tuskin häntä mäyräkoirasi kiinnostaa.
- hfewjiqo
Haistakaa kaikki vittu. Säälittäviä olette.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad731279- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360748- 118696
- 53683
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584