Paljon maksaa?!!

Cici

Olen kiinnostunu potkunyrkkeilyn aloittamisesta.. Kellään tietoa mitä se maksaa?!! niiku noin... Kiitos!

4

903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AndyS

      Hinnat riippuvat seurasta ja parhaan tiedon saat paikkakuntasi seuran nettisivuilta tai soittamalla sinne. Tyypillisesti peruskurssi maksaa noin sata euroa tai vähän alle ja kestää kolmisen kuukautta. Sen jälkeen kuukausimaksut ovat yleensä luokkaa 15-30€. Pienemmillä paikkakunnilla hinnat ovat yleensä halvemmat mm. edullisempien salivuokrien takia.

      Varusteet ovat alussa iso kuluerä. Hyvät hanskat maksavat 60-80€ ja säärisuojat samaa luokkaa. Hammassuojat ja käsisiteet ovat kumpikin 5-10€. Alasuojat maksavat 20-50€. Nämä ovat kaikki käytännössä välttämättömiä varusteita. Muita kamoja voi sitten hommailla halun ja tarpeen mukaan. Huonoja kamoja ei kannata ostaa, muta käytettynä voi saada vähän halvemmalla.

      • Vakava suositus

        Ja käytetyistä voi saada kaupan päälle sieni-infektion, joten pers'aukisenkaan ei kannata hyväkuntoisiksi väitetyistä (todellisuudessa välineisiin lyttyyn lyödyistä) merkkihanskoistakaan maksaa kuin max 20 euroa vain välinekäyttöön.

        Säärisyndit kestävät vähän paremmin ehkä tarroja lukuunottamatta, mutta sieni-infektioriski on vastaavasti suurempi.


      • käytetyillä aluksi
        Vakava suositus kirjoitti:

        Ja käytetyistä voi saada kaupan päälle sieni-infektion, joten pers'aukisenkaan ei kannata hyväkuntoisiksi väitetyistä (todellisuudessa välineisiin lyttyyn lyödyistä) merkkihanskoistakaan maksaa kuin max 20 euroa vain välinekäyttöön.

        Säärisyndit kestävät vähän paremmin ehkä tarroja lukuunottamatta, mutta sieni-infektioriski on vastaavasti suurempi.

        mä kehottaisin myös ostamaan uudet suojat: tarrat on paremmat ja suoja on tukevampi sekä muotoutuu treenatessa. treenasin itse aikaisemmin käytetyillä nykyisen exän vanhoilla suojilla: säärisuojat oli liian ohuet-> sattui sekä itseä että kaveria esim. potkuissa, hanskat oli liian isot-> muuten hyvät mutta naiselle 14 unssia on vähän liikaa ja kypärä koko L-> joka potkun ja lyönnin jälkeen pyörähti päässä. nyt on ihan uudet vehkeet, kaikki oikean kokoisia ja riittävän suojaavia.

        eli rahaa kyllä palaa jonkin verran, mut jos aiot harrastaa kb kauan ja kunnolla, niin kannattaa sijoittaa kunnollisiin suojiin.


      • itse ostin

        voimapuodista. Hyvät hanskat reilusti alle 60e..jytkyt säärisuojat alle 5kybää yms. kannattaa soittaa sinne kaikki tuotteet ei oo päivitetty sivuille mut sivut löytyy www.voimapuoti.com


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      2169
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1762
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1172
    4. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1163
    5. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      356
      1154
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      57
      902
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      849
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      817
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      747
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      369
      747
    Aihe