Paljon maksaa?!!

Cici

Olen kiinnostunu potkunyrkkeilyn aloittamisesta.. Kellään tietoa mitä se maksaa?!! niiku noin... Kiitos!

4

948

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AndyS

Hinnat riippuvat seurasta ja parhaan tiedon saat paikkakuntasi seuran nettisivuilta tai soittamalla sinne. Tyypillisesti peruskurssi maksaa noin sata euroa tai vähän alle ja kestää kolmisen kuukautta. Sen jälkeen kuukausimaksut ovat yleensä luokkaa 15-30€. Pienemmillä paikkakunnilla hinnat ovat yleensä halvemmat mm. edullisempien salivuokrien takia.

Varusteet ovat alussa iso kuluerä. Hyvät hanskat maksavat 60-80€ ja säärisuojat samaa luokkaa. Hammassuojat ja käsisiteet ovat kumpikin 5-10€. Alasuojat maksavat 20-50€. Nämä ovat kaikki käytännössä välttämättömiä varusteita. Muita kamoja voi sitten hommailla halun ja tarpeen mukaan. Huonoja kamoja ei kannata ostaa, muta käytettynä voi saada vähän halvemmalla.

• Vakava suositus

Ja käytetyistä voi saada kaupan päälle sieni-infektion, joten pers'aukisenkaan ei kannata hyväkuntoisiksi väitetyistä (todellisuudessa välineisiin lyttyyn lyödyistä) merkkihanskoistakaan maksaa kuin max 20 euroa vain välinekäyttöön.

Säärisyndit kestävät vähän paremmin ehkä tarroja lukuunottamatta, mutta sieni-infektioriski on vastaavasti suurempi.

• käytetyillä aluksi
        Vakava suositus kirjoitti:

Ja käytetyistä voi saada kaupan päälle sieni-infektion, joten pers'aukisenkaan ei kannata hyväkuntoisiksi väitetyistä (todellisuudessa välineisiin lyttyyn lyödyistä) merkkihanskoistakaan maksaa kuin max 20 euroa vain välinekäyttöön.

Säärisyndit kestävät vähän paremmin ehkä tarroja lukuunottamatta, mutta sieni-infektioriski on vastaavasti suurempi.

mä kehottaisin myös ostamaan uudet suojat: tarrat on paremmat ja suoja on tukevampi sekä muotoutuu treenatessa. treenasin itse aikaisemmin käytetyillä nykyisen exän vanhoilla suojilla: säärisuojat oli liian ohuet-> sattui sekä itseä että kaveria esim. potkuissa, hanskat oli liian isot-> muuten hyvät mutta naiselle 14 unssia on vähän liikaa ja kypärä koko L-> joka potkun ja lyönnin jälkeen pyörähti päässä. nyt on ihan uudet vehkeet, kaikki oikean kokoisia ja riittävän suojaavia.

eli rahaa kyllä palaa jonkin verran, mut jos aiot harrastaa kb kauan ja kunnolla, niin kannattaa sijoittaa kunnollisiin suojiin.

• itse ostin

voimapuodista. Hyvät hanskat reilusti alle 60e..jytkyt säärisuojat alle 5kybää yms. kannattaa soittaa sinne kaikki tuotteet ei oo päivitetty sivuille mut sivut löytyy www.voimapuoti.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      231
      7826
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      5400
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4832
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      76
      3537
    5. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      148
      2840
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2045
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      32
      2021
    8. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1859
    9. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1717
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      38
      1682
    Aihe