Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Heidi Klumin tissit

Franz ja Hans

Tämä uutinen jos joku tulee herättämään keskustelua :D

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/muut.shtml/529699?klum_heidi

Heidi Klumin rinnat ovat nimeltään Hans ja Franz... Miksi poikien nimet????

Jos minulla olisi rinnat niiden nimet olisivat Hennes ja Mauritz. ;)

33

27693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielestäni

      näyttävät enemmänkin Romulukselta ja Remukselta.

      • pitkätyttö

        Selvähän se on että rinnat on tyttöjä...niin minä niitä joskus puhuttelen. Mutta etunimet...hmmm...miten olisi Alma ja Valma?


      • Citizen Kane
        pitkätyttö kirjoitti:

        Selvähän se on että rinnat on tyttöjä...niin minä niitä joskus puhuttelen. Mutta etunimet...hmmm...miten olisi Alma ja Valma?

        Tytttöjä -
        Leenu, Liinu ja Tiinu?


      • TISSILEIKKAUKSEN

    • Jorel

      .. Jorma, eikä esim. Jaana.

      • amerikka

        Nythän kuronen vois tehdä Heidit. Nimetä kikkinsä esim: Vanhanen, Ninistö.


    • Jebajeeh

      Mun mänpuupsit on Matti ja Mervi.

    • ->/T/<-

      ourse

    • ->/T/<-

      tietty

    • Johto kovana

      Tyttöystäväni kutsuu slarvaani joko Karpaasiksi tai Kaapeliksi.. Tyttöystäväni jalkoväli on joko pompsukka, pikkusisko tai aarrearkku.. Daisarit on tytöt.

      • too much information

        Yök!


      • Vai yök!?
        too much information kirjoitti:

        Yök!

        Mene pikkusieluinen teini/ vanhapiika vaikka kirjastoon lukemaan kaunokirjallisuutta. Slarva kirjoitti asiallisen veikeästi. Onneksi olet selkeää vähemmistöä..


      • Pikkusisko.......

        Toivottavasti kukaan ei mun alapäätä tuu koskaan sanomaan pikkusiskoksi. Halut loppuu kyllä siihen kun alkaa sukulaiset olla mielessä. hmm.. mistä tulikin mieleen että Äiti ja Anoppi ois kyllä aika hyvät rintojen nimet.


    • määää

      Mulla on Olga ja Helga.
      Olga on luonnollisesti oikeanpuoleinen.
      Vastaavasti rintsikoissani on sitten olgain ja helgain. *omaan omituisen huumorintajun*

      • em*

        xD aika hauskat..


    • dddddd

      on Jorma

      • Hirmu-Jorma

        Muijani kutsuu täyskyrpääni Väyryseksi. Minä taas kutsun Väyrystä täyskyrväksi.


    • butthole surfer

      ylpeys on Luger

    • böö böö

      rakas miesystäväni antoi minun tisuille nimet Vilma ja Valma! Vähän naurattaa kun hän puhelimessa lähettää heille terkkuja:)

      • mitä näytellä... :o

        Omiani kutsun rääpäleiksi.. (ihan huumorilla);)


    • mnä

      on Matti ja Teppo

      • kikuli--

        sitten Seppo?!


    • aina.

      ei daksidolpalla jaksa olla ilman huumoria

    • scorpiogirl

      Söpöliini ja Nöpöliini :)

    • Tanja ja Iita

      Miks tollaset nimet, eiks sopis paremmin.

      Vasen: Jättikyrpä huoran kusinen anaalipano.

      Oikea: Sian kusinen vittu, huoran nyrkkipano kusiseen perseeseen.

    • Liitujussi

      Pillunkarva ja viirupillu.

    • Tuomo12

      anukseni: kusihuoran paskalaatikko, joka nussii kusisia perseitä ja huorien karvasia, kusisia pilluja, syön paskaa ja kusen huorien silmille.

    • Matt Damon

      Brad Pitt.

    • Enkelikeijua

      SUCK MY FILTHY COCK YOU SLUTS!! SUCK MY FILTHY COCK YOU SLUTS!!SUCK MY FILTHY COCK YOU SLUTS!!SUCK MY FILTHY COCK YOU SLUTS!!SUCK MY FILTHY COCK YOU SLUTS!!SUCK MY FILTHY COCK YOU SLUTS!!SUCK MY FILTHY COCK YOU SLUTS!!SUCK MY FILTHY COCK YOU SLUTS!!SUCK MY FILTHY COCK YOU SLUTS!!SUCK MY FILTHY COCK YOU SLUTS!!SUCK MY FILTHY COCK YOU SLUTS!!SUCK MY FILTHY COCK YOU SLUTS!!SUCK MY FILTHY COCK YOU SLUTS!!SUCK MY FILTHY COCK YOU SLUTS!!SUCK MY FILTHY COCK YOU SLUTS!!SUCK MY FILTHY COCK YOU SLUTS!!SUCK MY FILTHY COCK YOU SLUTS!!SUCK MY FILTHY COCK YOU SLUTS!!SUCK MY FILTHY COCK YOU SLUTS!!SUCK MY FILTHY COCK YOU SLUTS!!

    • hayekin tissit
      • Potenssipete

        silikoni näytelmä, mutta vois noita kyllä vähän imutella ja puristella ;)


    • Alina17

      Annan tissiä ja peppua kaikille ketkä haluaa ;)

      t: Alina

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2434
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1788
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1581
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1515
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe