Heidi Klumin tissit

Franz ja Hans

33

27735

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielestäni

näyttävät enemmänkin Romulukselta ja Remukselta.

• pitkätyttö

Selvähän se on että rinnat on tyttöjä...niin minä niitä joskus puhuttelen. Mutta etunimet...hmmm...miten olisi Alma ja Valma?

• Citizen Kane
        pitkätyttö kirjoitti:

Selvähän se on että rinnat on tyttöjä...niin minä niitä joskus puhuttelen. Mutta etunimet...hmmm...miten olisi Alma ja Valma?

Tytttöjä -
        Leenu, Liinu ja Tiinu?

• TISSILEIKKAUKSEN

• Jorel

.. Jorma, eikä esim. Jaana.

• amerikka

Nythän kuronen vois tehdä Heidit. Nimetä kikkinsä esim: Vanhanen, Ninistö.

• Jebajeeh

Mun mänpuupsit on Matti ja Mervi.

• ->/T/<-

ourse

• ->/T/<-

tietty

• Johto kovana

Tyttöystäväni kutsuu slarvaani joko Karpaasiksi tai Kaapeliksi.. Tyttöystäväni jalkoväli on joko pompsukka, pikkusisko tai aarrearkku.. Daisarit on tytöt.

• too much information

Yök!

• Vai yök!?
        too much information kirjoitti:

Yök!

Mene pikkusieluinen teini/ vanhapiika vaikka kirjastoon lukemaan kaunokirjallisuutta. Slarva kirjoitti asiallisen veikeästi. Onneksi olet selkeää vähemmistöä..

• Pikkusisko.......

Toivottavasti kukaan ei mun alapäätä tuu koskaan sanomaan pikkusiskoksi. Halut loppuu kyllä siihen kun alkaa sukulaiset olla mielessä. hmm.. mistä tulikin mieleen että Äiti ja Anoppi ois kyllä aika hyvät rintojen nimet.

• määää

Mulla on Olga ja Helga.
      Olga on luonnollisesti oikeanpuoleinen.
      Vastaavasti rintsikoissani on sitten olgain ja helgain. *omaan omituisen huumorintajun*

• em*

xD aika hauskat..

• dddddd

on Jorma

• Hirmu-Jorma

Muijani kutsuu täyskyrpääni Väyryseksi. Minä taas kutsun Väyrystä täyskyrväksi.

• butthole surfer

ylpeys on Luger

• böö böö

rakas miesystäväni antoi minun tisuille nimet Vilma ja Valma! Vähän naurattaa kun hän puhelimessa lähettää heille terkkuja:)

• mitä näytellä... :o

Omiani kutsun rääpäleiksi.. (ihan huumorilla);)

• mnä

on Matti ja Teppo

• kikuli--

sitten Seppo?!

• aina.

ei daksidolpalla jaksa olla ilman huumoria

• scorpiogirl

Söpöliini ja Nöpöliini :)

• Tanja ja Iita

Miks tollaset nimet, eiks sopis paremmin.

Vasen: Jättikyrpä huoran kusinen anaalipano.

Oikea: Sian kusinen vittu, huoran nyrkkipano kusiseen perseeseen.

• Liitujussi

Pillunkarva ja viirupillu.

• Tuomo12

anukseni: kusihuoran paskalaatikko, joka nussii kusisia perseitä ja huorien karvasia, kusisia pilluja, syön paskaa ja kusen huorien silmille.

• Matt Damon

Brad Pitt.

• Enkelikeijua

SUCK MY FILTHY COCK YOU SLUTS!! SUCK MY FILTHY COCK YOU SLUTS!!SUCK MY FILTHY COCK YOU SLUTS!!SUCK MY FILTHY COCK YOU SLUTS!!SUCK MY FILTHY COCK YOU SLUTS!!SUCK MY FILTHY COCK YOU SLUTS!!SUCK MY FILTHY COCK YOU SLUTS!!SUCK MY FILTHY COCK YOU SLUTS!!SUCK MY FILTHY COCK YOU SLUTS!!SUCK MY FILTHY COCK YOU SLUTS!!SUCK MY FILTHY COCK YOU SLUTS!!SUCK MY FILTHY COCK YOU SLUTS!!SUCK MY FILTHY COCK YOU SLUTS!!SUCK MY FILTHY COCK YOU SLUTS!!SUCK MY FILTHY COCK YOU SLUTS!!SUCK MY FILTHY COCK YOU SLUTS!!SUCK MY FILTHY COCK YOU SLUTS!!SUCK MY FILTHY COCK YOU SLUTS!!SUCK MY FILTHY COCK YOU SLUTS!!SUCK MY FILTHY COCK YOU SLUTS!!

• hayekin tissit
      • Potenssipete

silikoni näytelmä, mutta vois noita kyllä vähän imutella ja puristella ;)

• Alina17

Annan tissiä ja peppua kaikille ketkä haluaa ;)

t: Alina

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      107
      4897
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      425
      1546
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      191
      1128
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      110
      1108
    5. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      16
      1026
    6. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1010
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      931
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      921
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      886
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      826
    Aihe