Kauris

ystävänä...

Olen jo pitkään ihmetellyt erään kaurisystäväni kaksinaamaisuutta ja selän takana puhumista.
Vähän väliä saa kuulla, kuinka sen ja sen kanssa on tämä kauris puhunut minusta sitä ja sitä.

Mitään luotettavaa asiaa en enää tälle epäluotettavalle kaurisystävälle enää kerro.

Alkaa olla mielessä ystävyyden katkaiseminen kokonaan, noin epäluotettavaa ja kieroa ihmistä saa kyylä hakea. Aina on oikein hakemalla hakemassa kaikenlaista pahaa minusta, jotta voi kääntää asian minua vastaan.

Kohta riittää tämä *****!

12

2423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • välien

      pistämistä vauhdilla poikki, koska aitoa ystävyyttä ei välillänne ole.
      t, kaurispoika

    • Cryz(Neitsyt)

      Suosittelen, koska syystä tai toisesta Kauriit saattavat olla joskus yhtä pahoja juorukelloja kuin Kaksoset...

      Aitoa ystävyyttä se ei ainakaan ole...

      Äitini on Kauris ja silti aikamoinen juorukello.
      En kertonu mitään yhdessä vaiheessa äidilleni koska sain kuulla sitten toisen paikkakunnan sukulaisiltani että: "jahas, sitä ollaan oltu Antti Tuiskun keikalla... " :DDD tai jotain muuta sellaista...

      Olin erään kesän Rovaniemellä vähän "puhdistautumassa" henkisistä rasitteista...lähdin yksin...

      paluuni jälkeen, loppukesästä menin sukulaistytön ristiäisiin... siellä sitten joku mummoistani jota en ollut nähnyt ainakaan 6 vuoteen tuli ihan rennosti vaan kommentoimaan: "Jahas, mites sen pojan kanssa menee, etkös sinä sen Rovaniemeläisen pojan kanssa ole?"...

      Se oli päivä jolloin Kauris-äitini sai ensimmäisen kerran kuulla kunniansa... :D

      • mä en

        ole tiennytkään, että kaksoset on juorukelloja!
        Pitäskö uskoa Gryz-neitsyen juoruun. Mitäs tuumitte muut kauriit?


      • ..näin on..
        mä en kirjoitti:

        ole tiennytkään, että kaksoset on juorukelloja!
        Pitäskö uskoa Gryz-neitsyen juoruun. Mitäs tuumitte muut kauriit?

        Kaksoset on perin epäluotettavia. Kovia mielistelemään ja hyväksikäyttämään muita.

        Kauris taas on luotettava, koska on niin tunnollinen. Juorukelloksi en voisi luonnehtia tuntemaani kaurismiestä; herra on niin itsekeskeinen, ettei toisten asiat kiinnosta vähääkään.

        Että sellasia.


      • Cryz(Neitsyt)
        mä en kirjoitti:

        ole tiennytkään, että kaksoset on juorukelloja!
        Pitäskö uskoa Gryz-neitsyen juoruun. Mitäs tuumitte muut kauriit?

        ...voiha sitä uskoa tai ei... :D *juoruaa ihan saatanasti, aina ja kaikesta* ...ei vaine...

        Jokanenhan voi olla eri mieltä kokemusten peruteella kaikesta... ymmärrettäköön se...


      • Cryz(Neitsyt)
        ..näin on.. kirjoitti:

        Kaksoset on perin epäluotettavia. Kovia mielistelemään ja hyväksikäyttämään muita.

        Kauris taas on luotettava, koska on niin tunnollinen. Juorukelloksi en voisi luonnehtia tuntemaani kaurismiestä; herra on niin itsekeskeinen, ettei toisten asiat kiinnosta vähääkään.

        Että sellasia.

        ...just sen takii et mulla on kokemukset tollasii ainaki Kaksosista... :/

        ...lieneekö sitte muilla...

        Jotku Kauriit on varsin perin lipeviä salaisuuksien säilyttämisessä esim...
        Mutta voin sanoa tuntevani muutaman tosi ihanan Kauriinkin:)


    • karukauris

      kaurishan ei juoruile eikä pidä juoruilusta, MUTTA jos olet sen VERISESTI loukannut, niin se voi muuttaa asian. Siis kaurista rehellisempää ja reilumpaa saat etsiä, mutta kaurillakin tulee joskus mitta täyteen! Mieti! :)

      • meikäkauris

        ihmeen syytä on alkaa juoruilla senkään jälkeen, kun mitta on täyttynyt???


      • toinen nauris
        meikäkauris kirjoitti:

        ihmeen syytä on alkaa juoruilla senkään jälkeen, kun mitta on täyttynyt???

        mutta voi sanoa muutaman totuuden..


      • nauriina
        toinen nauris kirjoitti:

        mutta voi sanoa muutaman totuuden..

        merkit juoruilee, tai jotkut niiden edustajat. Kauriita kyllä pidän luotettavina ainakin itse olen. Nouseva merkki tai joku muu luonteenpiirre voi myös vaikuttaa asiaan. Itselläni on juoruileva rapu-mummo ja todella vääristelevästi ja ilkeästikin juoruileva skorppariystävä..


      • kauris ei ikinä

        unohda, jos joku valehtelee kauriista selän takana.

        Petosta ei ikinä anna anteeksi.

        Kauriit ovat uskollisia ja rehtejä kumppaneita, naiskauriit ainakin.


    • Moolekki

      Harmi kun sinulla on Kauris ystävä joka on pettänyt luottamuksesi ja puhuu sinusta pahaa. Itse olen Kauris ja ehdottoman uskollinen ystävilleni. Ei tulisi mieleenkään ,että pettäisin luottamuksella kerrotut asiat tai muuton selän takana puhuisin yhtä ja eessä toista. Muista,että ei kaikki Kauriit ole samallaisia,ainahan niitä YKSILÖITÄ löytyy joka lajista. Toivon sinulle voimia keskustella Kauriin kanssa,siis nostakaa kissa pöydälle. Aidon kauris ihmisen kanssa asiat selviää aina puhumalla. Semppiä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe