Hei,
Kellään kokemuksia Hotel Enkursista? Kuinka pitkä kävelymatka vanhaan kaupunkiin, entä löytyykö lähistöltä kivoja ravintoloita?
Hotel Enkurs, Riika
4
825
Vastaukset
- mm-06
Enkurs on pieni ja melko hiljattain avattu (3v?). Huoneet on asiallisia ja siistejä.(tv, jääkaappi,puhelin jne.) Lähistöllä on monia ravintoloita moneen eri makuun, ja matkaa vanhaankaupunkiin on n.2km. Riian paras ostoskatu K.Barona iela on viereinen katu.
- kesä07
Kiitos vastauksesta! Hyvältä kuulostaa, ja nettisivujenkin perusteella vaikuttaa ihan sopivalta hotellilta.
- A - P
kesä07 kirjoitti:
Kiitos vastauksesta! Hyvältä kuulostaa, ja nettisivujenkin perusteella vaikuttaa ihan sopivalta hotellilta.
Olimme huhtukuun lopulla pari yötä Enkursissa ja ei meillä ainakaan mitään valittamista ollut. Huoneet nyt ovat pienehköjä mutta eipä sitä ainakaan noin lyhyellä lomalla hotellissa istutakaan. Maininnan arvoinen on minibaari jonka hinnat eivät päätä huimaa.
Aamiaishuone on todella pieni mutta itse aamiainen varsin hyvä.
Sijainniltaanhan hotelli on vähän syrjässä joten siirtymisiin kuluu aina hiukan aikaa mutta esim. johdinbusseilla pääsee lähes hotellin edestä kätevästi keskustaan jos ei jaksa aina kävellä. - ZivjuLV
A - P kirjoitti:
Olimme huhtukuun lopulla pari yötä Enkursissa ja ei meillä ainakaan mitään valittamista ollut. Huoneet nyt ovat pienehköjä mutta eipä sitä ainakaan noin lyhyellä lomalla hotellissa istutakaan. Maininnan arvoinen on minibaari jonka hinnat eivät päätä huimaa.
Aamiaishuone on todella pieni mutta itse aamiainen varsin hyvä.
Sijainniltaanhan hotelli on vähän syrjässä joten siirtymisiin kuluu aina hiukan aikaa mutta esim. johdinbusseilla pääsee lähes hotellin edestä kätevästi keskustaan jos ei jaksa aina kävellä.Enkursissa toimii langaton nettiyhteys ilmaiseksi :))
Jos siis tarvetta. Olen ollut pari kertaa, ihan mukava ja rauhallinen paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892