hei,
Miten suhtautua kun Härkämies(kaveri jo monien vuosien takaa)heitti että muuta minun luo asumaan laitetaan vuokra kulut puoliks. Menin ihan hämilleni että MITÄ?? Ajattelin että noh jäsen on ottanut olutta,ei kannata välittää. Eilen kysyi saman että muutatko sinä minun luokse? Onko tämä Härkä millä asialla ja mistä saan selville miten tosissaan tämä on?
Miten suhtautua
Ravutar
3
842
Vastaukset
- katriinakakkonen
Seurusteletteko te siis? Ehkä härkämies on vaan kömpelö kommenteissaan ja haluaa sanoa tuolla et tykkää susta.
- Ravutar
Ei me seurustella,ei meillä oikein mitään peliäkään ole.. Sillähän mie olenkin hämilläni että mitä ihmettä tämä mies tekee? Ihan sekaisin olen
- katriinakakkonen
Ravutar kirjoitti:
Ei me seurustella,ei meillä oikein mitään peliäkään ole.. Sillähän mie olenkin hämilläni että mitä ihmettä tämä mies tekee? Ihan sekaisin olen
...muutitko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as843393Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253043- 512942
- 592793
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582608Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482570On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542369Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802241- 692118
- 452112