kaasoa ei kiinnosta..

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

ongelmana se että kaasoa ei yksinkertasesti ei kiinnosta..en tosin ole sitä tyyppia että tyrkytän jos ei itse kysy,mutta eikös se kaason tehtävä ois autella ja tukea tulevaa rouvaa!mut se ei oo laittanu tikkua ristiin..kaiken saan puurtaa yksin,ei ole missään yhteydessä..joskus laittaa viestiä,mut siihen se jää!häistä ei oo puhunu sanallakaan sen jälkeen ku oli niin innoissaan oman puvun valinnasta,jonka sai valita itse!teinköhän väärän valinnan,antaiskoha lemput...

3

1881

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhukaa ja puhukaa

Työtä ei toki tarvitse tyrkyttää, mutta jos ensiksi pyytäisit kaason mukaan johonkin häihin liittyvään: askartelemaan, valitsemaan kankaita, hääpuvun sovitukseen, kukkakauppaan. Jos tuntuu, että kaasoa ei kiinnosta niin voi kysyä, että vaivaako häntä joku. Varsinkin jos kyseessä on sinkku-kaaso, niin toisen naimisiin meno voi olla kova paikka.

Pyydä kaaso vaikka kahville ja puhukaa´ihan jostain muusta kuin häistä.

• on väärä...

...ei sinun täällä pitäisi asiasta muista, vaan puhua sen kaasosi kanssa!

Onko hänellä kokemusta hääjärjestelyistä / kaasoilusta? Jollei, ehkä hän ei vain tiedä, kuinka toimia ja odottaa siksi suoria pyyntöjä?

Onko hänellä kiireitä / stressiä / paljon ajateltavaa omassa elämäntilanteessaan? Ehkä se on vienyt kaiken huomion?

On paljon vaihtoehtoja, miksi kaasosi ei ole "tarjoutunut", mutta sinun pitää puhua siitä hänen kanssaan henkilökohtaisesti! Ja mielellään pian, ennenkuin tuolla sisäisellä murinallasi pilaat suhteenne kokonaan.

Isttein niin, että kun päivät ja kirkot oli päätetty, juhlapaikkavarattu ja sellaiset perusasiat sulhasen kanssa yhdessä puuhattu, kutsuttiin kaaso, parasmies ja seremoniamestari yhteiseen palaveriin, jossa asioita suunniteltiin, aikataulua hiottiin ja jaettiin joitakin tehtäviä näille "avustajille". Suosittelen lämpimästi, toimi hienosti ja kaikilla oli sama informaatio tilanteesta, ei tarvii moneen kertaan samaa tarinaa selittää! Myös ideariihi toimi hienosti!

• Syysmorsian

Sun kantsiis ehkä vähän vihjaista kaasolle ettet ehdi yksin tehdä kaikkea tms. Itse olen ollut kaasona kerran ollessani reilu 20 v. Olin silloin niin nuori ja tyhmä etten osannut/ tajunnut tehdä niitä tehtäviä mitä kaason kuului tehdä. Polttaritkin järjestettiin porukalla yms. kun en tajunnut asioita silloin. Jälkeenpäin on kaduttanut oma tyhmyyteni...

Nyt itse olen syysmorsiamena ja oman kaasoni kanssa yhdessä suunnitellaan ja tehdään. Paljon olen itse halunnut suunnitella kun mulla enemmän aikaa ja selvät suunnitelmat esim. kutsukorteista ym.. Todennäköisesti pidän "kutsukortti- ja hääkarkkikökän" eli pyydän halukkaita apuun..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      57
      1598
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      358
      1146
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      131
      911
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      13
      732
    5. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      605
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      40
      584
    7. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      90
      548
    8. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      43
      513
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      498
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      44
      456
    Aihe