kaasoa ei kiinnosta..

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

ongelmana se että kaasoa ei yksinkertasesti ei kiinnosta..en tosin ole sitä tyyppia että tyrkytän jos ei itse kysy,mutta eikös se kaason tehtävä ois autella ja tukea tulevaa rouvaa!mut se ei oo laittanu tikkua ristiin..kaiken saan puurtaa yksin,ei ole missään yhteydessä..joskus laittaa viestiä,mut siihen se jää!häistä ei oo puhunu sanallakaan sen jälkeen ku oli niin innoissaan oman puvun valinnasta,jonka sai valita itse!teinköhän väärän valinnan,antaiskoha lemput...

3

1752

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhukaa ja puhukaa

      Työtä ei toki tarvitse tyrkyttää, mutta jos ensiksi pyytäisit kaason mukaan johonkin häihin liittyvään: askartelemaan, valitsemaan kankaita, hääpuvun sovitukseen, kukkakauppaan. Jos tuntuu, että kaasoa ei kiinnosta niin voi kysyä, että vaivaako häntä joku. Varsinkin jos kyseessä on sinkku-kaaso, niin toisen naimisiin meno voi olla kova paikka.

      Pyydä kaaso vaikka kahville ja puhukaa´ihan jostain muusta kuin häistä.

    • on väärä...

      ...ei sinun täällä pitäisi asiasta muista, vaan puhua sen kaasosi kanssa!

      Onko hänellä kokemusta hääjärjestelyistä / kaasoilusta? Jollei, ehkä hän ei vain tiedä, kuinka toimia ja odottaa siksi suoria pyyntöjä?

      Onko hänellä kiireitä / stressiä / paljon ajateltavaa omassa elämäntilanteessaan? Ehkä se on vienyt kaiken huomion?

      On paljon vaihtoehtoja, miksi kaasosi ei ole "tarjoutunut", mutta sinun pitää puhua siitä hänen kanssaan henkilökohtaisesti! Ja mielellään pian, ennenkuin tuolla sisäisellä murinallasi pilaat suhteenne kokonaan.

      Isttein niin, että kun päivät ja kirkot oli päätetty, juhlapaikkavarattu ja sellaiset perusasiat sulhasen kanssa yhdessä puuhattu, kutsuttiin kaaso, parasmies ja seremoniamestari yhteiseen palaveriin, jossa asioita suunniteltiin, aikataulua hiottiin ja jaettiin joitakin tehtäviä näille "avustajille". Suosittelen lämpimästi, toimi hienosti ja kaikilla oli sama informaatio tilanteesta, ei tarvii moneen kertaan samaa tarinaa selittää! Myös ideariihi toimi hienosti!

    • Syysmorsian

      Sun kantsiis ehkä vähän vihjaista kaasolle ettet ehdi yksin tehdä kaikkea tms. Itse olen ollut kaasona kerran ollessani reilu 20 v. Olin silloin niin nuori ja tyhmä etten osannut/ tajunnut tehdä niitä tehtäviä mitä kaason kuului tehdä. Polttaritkin järjestettiin porukalla yms. kun en tajunnut asioita silloin. Jälkeenpäin on kaduttanut oma tyhmyyteni...

      Nyt itse olen syysmorsiamena ja oman kaasoni kanssa yhdessä suunnitellaan ja tehdään. Paljon olen itse halunnut suunnitella kun mulla enemmän aikaa ja selvät suunnitelmat esim. kutsukorteista ym.. Todennäköisesti pidän "kutsukortti- ja hääkarkkikökän" eli pyydän halukkaita apuun..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2448
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1912
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1383
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1260
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1245
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1171
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1101
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1055
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 15
      1014
    Aihe