Onko neitsyet

????----

sänkypuuhissa vähän ujoja ja estoisia?

11

3929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hahah.....

      Ei todellakaan! En ainakaan minä! Mulla on valtavasti eri fantasioita, ne on helppo kertoa yhden illan jutuille.. Pitemmässä suhteessa ehkä.

    • Neitsytt

      Neitsyet ovat aluksi hieman ujoja näissä asioissa, mutta kun he pääsevät estoistaan, ei hommasta meinaa tulla loppua :D

    • nen.ni

      Neitsyet rakastavat erotiikkaa ja sitä jännitettä, mikä suhteen alkamiseen liittyy (tästä saattaa syntyä vaikutelma, että neitsyt on ujo ja estynyt seksi-asioissa). Jos siis aikeissasi on neitsyen iskeminen, niin kannattaa panostaa tähän alkuvaiheeseen. Ja jos sitten olet oikea henkilö neitsyelle, sinua odottaa valtaisa sänkykokemus heti ensimmäisenä yhteisenä yönänne - neitsyt ei nimittäin muuta ole odottanutkaan kuin sinun kaatamistasi :)

      • kierrän kaukaa

        Erotiikkaa ja temppuja kyllä, mutta neitsyt hakee oppinsa eläimiltä. Voitettu saalis menettää mielenkiintonsa, metsästys ja matka jatkuu


      • ei koskaan enää
        kierrän kaukaa kirjoitti:

        Erotiikkaa ja temppuja kyllä, mutta neitsyt hakee oppinsa eläimiltä. Voitettu saalis menettää mielenkiintonsa, metsästys ja matka jatkuu

        täysin samaa mieltä!


    • 30 neitsyt M

      no itse olen ainakin aluksi. En ole parhaimmillani yhden yön jutuissa. Tiedän sen koska olen realisti :) Sitten kun tutustun toiseen, käynnistyn. Olenhan perfektionisti - myös toisen kanssa. Luottamussuhteessa vain taivas on rajana mielikuvitukselle.

    • Säpinää=)

      Seksi neitsyen kanssa on hyvin tulista mutta "pilkettä" silmäkulmassa. Jos siis onnistut sytyttämään hänen mielenkiintonsa, niin pidä tulta yllä ja luvassa on takuulla mielenkiintoisia yllätyksiä :-)

      • Neitsytnainen

        Oon samaa mieltä sun kanssa. Minä ainakin oon erittäin tulinen, kun on oikee tyyppi vieressä. Ja kannattaa tosiaan pitää neitsyen tulisuutta yllä... sillä mä en ainakaan rupee anelee keltään mitään, vaan sitte täytyy alkaa tsiikailee...


    • todellakaan estoisia!

      Rakastan uusien juttujen kokeilemista, en juurikaan ujostele! Ensimmäiset kerrat ovat yleensä mahtavia ja mieleenpainuvia! Pitemmässä suhteessa tosin mielenkiinto saattaa lopahtaa ja silloin on aika vaihtaa kumppania.. ;)

    • mutta sitten kun pääsen

      vaunhiin niin aika usea on sanonut että HELVETIN HYVÄÄ seksiä olen minä antanut heille.

    • neitsyt85

      ei oo...kerran estoistaan päästyään ei hommasta tahdo tulla loppua....:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe