Te tietäväiset auttakaa kun olen ostamassa Eheim classic 2215 ulkosuodatinta ja itselläni on 180 litranen akvaario niin haittaako se mitään että on ns "isompi" suodatin. tai tarviiko lisänä sisäsuodatinta vai riittääkö pelkästään tämä ulkosuodatin?
Eheim classic 2215 ulkosuodatin auttakaa?
3
734
Vastaukset
- RRR
Se on parempikin että ostaa ns tehokkaamman suodattimen koska sitä voi aina säätää pienemmälle jos on liian tehokas??
Riippuen hieman kalastostasi ei tuo ole liian iso vaikka onkin mitoitettu 350 litraan asti...
Jos olet tulevaisuudessa suunnittelemassa isomman altaan ostamista niin silloin kannattaisi nyt jo ostaa valmiiksi vieläkin tehokkaampi suodatin???
eheim proffa II 2028 tai 2026
Sisäsuodatin on hyvä olla roskien kerääjänä..
Itselläni on tuo 2028 2215 ulkopöntöt ja sitten vielä fluvalin 4 sisäsuodatin viissatasessa akvassa ...
Tosin kalasto vaatii hieman enemmän virtausta ..- tytti
Joo kiitos. on mulla kulma-akvaario semmonen 600 litranen mutta en minä sitä ole laittamassa. joten tuo on ihan riittävä. onko välttämätön kuitenkaan tuo sisäsuodatin
- fish KING
tytti kirjoitti:
Joo kiitos. on mulla kulma-akvaario semmonen 600 litranen mutta en minä sitä ole laittamassa. joten tuo on ihan riittävä. onko välttämätön kuitenkaan tuo sisäsuodatin
Toi on 22.. sarjaset on aikas heikkoja veden kierrättäjiä ja massa tilavuudeltaan miel sellasille just alle kaksataa litrasille akvaarioille joissa on niukka ja vähän roskaava kalasto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4616065Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2252183Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3831950- 1231130
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51064- 281031
- 77892
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60874Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel60755- 39754